Vastattu

Taas Elisan laskut sössitty

  • 7 heinäkuu 2015
  • 10 kommenttia
  • 1892 katselukerrat

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Kirjoitan tämän uudestaan ja uuteen keskusteluun, kun näköjään ei noteerata. Ja Elisalle en ala soittelemaan ja makselemaan puhelinlaskuja tämän sössimisen takia.

Eli Iltsinen, jos oot kuulolla, sulla on asiaan kohdistuen inboxissa tavaraa.

Tämän viestin voi sitten poistaa, jos on keskustelupalstan sääntöjen vastainen lähettää kahta samantapaista viestiä eri keskusteluun. Pääasia että nyt Elisalaiset korjaa laskutuksen ja Iltisinen katsoo ne yksityisviestit missä on mustaa valkoisella, mitä ollaan sovittu.

Tämä muillekin tiedoksi.

Ja tässä sitä taaaas ollaan. Miten kuvittelinkaan koskaan että menisi niin kerrankin, miten ollaan sovittu.

Sovittiin että maksan edellisen laskun sellaisenaan, ja siinä jo veloitetut kanavapakettien hinnat hyvitettäisiin seuraavalla laskulla..... (näet tämän asian edellisistä viesteistämme).

Maksoin siis sovitusti laskun sellaisenaan, missä oli jo veloitus, missä oli laskutettu HBO-kanavapaketti ajalta 30.5. - 28.6.2015 summa 9,90 e.

Tänään katsoin laskun, mikä saapui sähköpostiini 3.7.15,

Siinä on laskutettu taasen C More Film -paketti, minkä irtisanoin vajaan 12 tunnin sisällä tilauksesta. Ja sovimme asiakaspalvelijan Iltsinen kanssa siis että näitä kanavapaketteja ei mitään veloitettaisi !!!!

(suora lainaus "Olen nyt korjannut laskutuksesi siten, ettei mainitsemistasi paketeista veloiteta sinulta mitään.)

 älä vähennä kuukausimaksuja avoimelta laskulta, lisäsin ne hyvityksenä seuraavalle laskulle. Eli maksa nyt saamasi lasku sellaisenaan, seuraavalla laskulla saat hyvityksen 2x 9,90 e ja 14,95e.")

Mitään hyvitystä uudessa laskussa ei ole. Ja tuo 14,95 e on laskutettu lisäksi.

Nyt en maksa mitään laskua ennen kun korjaatte nämä laskut. En maksa täyttä summaa, niin että lupaisitte hyvittää seuraavassa laskussa.

Vaan te poistatte tästä uudesta laskusta heti edellisen laskun saatavan eli HBO -kanavapakketista 9,90 e + tässä laskussa laskutetut C More Film paketin 14,95 e ajalta 20.6. - 19.7.2015. Tämäkin siis on peruttu tilauspäivänä 20.6.15. Ja kokeilin, niin sen katseluoikeus myös päättyi, toisin kun Oma Elisa ja Elisa Viihde väittävät omapalvelussa.

Eli yhteensä 9,90 e + 14,95 e hyvitettävää 24,85 e.

Maksan siis uudesta laskusta (55,75 e - 24,85) 25,90 e.

Saisitte hyvittää lisäksi ainakin vitosen kaikesta laskuntarkistuksesta puolestanne ja vaivasta.

Miksi teillä ei ikinä ole nämä laskut niin kun ollaan sovittu ??

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi henko_nen 7 heinäkuu 2015, 11:19

  • Harmi, että uusimmalla laskulla ei ollut sovittuja hyvityksiä. 😞 Kyseessä inhimillinen erehdys. Tämä saatiin varmasti kuitenkin nyt kuntoon, kun laitoin sinulle yksityisviestin. 🙂
  • Katso alkuperäinen viesti

    10 kommenttia

    Käyttäjätaso 4
  • Harmi, että uusimmalla laskulla ei ollut sovittuja hyvityksiä. 😞 Kyseessä inhimillinen erehdys. Tämä saatiin varmasti kuitenkin nyt kuntoon, kun laitoin sinulle yksityisviestin. 🙂
  • Vai näppäilyirhe. Mullekin voi tulla nyt näppäilyvirhe, ja maksan 00,00 e. Kiitos nyt kuitenkin reagoinnista.

    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki
    asiakas voi aina äänestää jaloillaan ja   jossain vaiheessa  operaattoritkin  tulee uskoon että  kuluttaja-asiakasta pitää  kuunnella  tai muuten  asiakkaat kaikkoo  sama koskee  kuluttajia ja yrityksiä 

    Ja jälleen !

    Uusimmissa laskussa (Tänään omapalveluun ja sähköpostiin tullut) on veloitettu

    sama tilausvideo kahteen kertaan !!

    En muuten tilannut kun yhden kerran ja maksan vain yhden. Saa Elisa hyvittää tämän toisen ja jo tästä samasta laskusta.

    Ei mene enää läpi että sanotaan että maksaisin laskun sellaisenaan ja hyvitettäisiin seuraavalla.

    Miten nämä jokainen lasku on nykyään virheellinen ?

    Onko ainoa mahdollisuus tosiaan lähteä koko Elisalta ?

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Hei, laitoin yksityisviestin asiasta :)

  • Ei näköjään Elisalla koskaan vasen käsi tiedä mitä oikea tekee.

    Vaikka oltiin sovittu että tämä tuplamaksu tuosta elokuvasta hyvitetään tästä nimenomaisesta laskusta, niin tänään tuli tekstiviesti " Vikatilanteen vuoksi olemme laskuttaneet sinulta vuokraamasi Elisa Viihteen -tilausvideon useaan kertaan. Vika on korjattu ja sinulta virheellisesti veloitettu summa hyvitetään seuraavalla laskullasi".

    Minä kuitenkin sopimamme mukaan vähensin sen jo alkuperäiseltä laskulta, missä tuo virhekin oli. Saa kyllä Elisa halutessaan hyvittää toiseenkin kertaan seuraavallakin laskulla. Oppittehan sitten pitämään sopimuksista kiinni.

    Ja "vikatilanne", mitä viestissä mainittiin, oli kyllä virhetilanne - ei vikatilanne.

    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +3
    Saamasi viesti on peräisin automaatilta, joka on hyvittänyt kaikki saman vikatilanteen piirissä olleet liittymät. Koska huomasit asian kuitenkin ennen tätä virallista korjausta, oli se ehditty hyvittää sinulle käsin meidän palstatiimiläisten toimesta. Automaatti ei valitettavasti kuuntele meitä inhimillisiä olentoja, siksi tämä meni näin tuplaten 🙂 Asia on nyt korjattu, voit vähentää summan laskultasi kuten sinua on aiemmin neuvottukin. Laskulle tehdyt hyvitykset näkyvät myös OmaElisassa, joten kun maksaa laskun siellä näkyvän summan mukaan, menee varmasti oikein.

    hei, tämä on aivan hullu paikka. ei uskalla mitään tilata. kun koskaan ei voi tietää. mitä täältä taas tulee. ensin luvattiin että puelin lasku nousee vain 0.5€ kuukaudessa. totuus on 20€ kuukaudessa. soitin luvattiin 5 kpl elokuvaa ilmatteeksi. niin varmaan kävi mitä luvattiin. ei käyny niin lasku siittäkin tuli. laittakaa tästäkin vielä lasku. niin olen vitun kiitollinen. tv. vitun tyytyväinen asiakas.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Hei 72kimmo, ja tervetuloa palstalle!

    Jos myynnin tai muun suhteen on ollut ongelmia, kannattaa laittaa meille yksityisviesti josta selviää esim. asiakasnumero, niin voimme tutkia asiaa. Tavoitat meidät palstatiimi-käyttäjän kautta, http://elisa.fi/palstatiimi.
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    ..ja jos siinä mahdollisessa yksityisviestissä 72kimmo koettaisi vielä vähän kovemmin keskittyä siihen kirjalliseen ilmaisuunsa, jotta tekstistä saisi edes jonkin pienen pienen vihjeen siitä aiheesta, mistä 72kimmo nyt ylipäänsä edes puhuu, niin sekin varmasti helpottanee asian edistymistä huomattavasti. Jos nyt siis oli edes jokin asia, johon toivottiin muutosta/oikaisua/korjausta tmv.

    Tuosta julkisesta viestistä kun ei ideasta saa edes hetkittäin kiinni. Itselle ei ainakaan selvinnyt edes sen ensimmäisen lauseen merkitys -mikä "tämä" nyt on niin "hullu paikka", josta mitään ei uskaltaisi tilata?
    Se ainoa selkeästi ilmaistu asia oli, että kimmo olisi ilmeisen tyytyväinen, jos häneltä veloitettaisiin myös internetin julkiselle keskustelupalstalle kirjoittamisesta. Se ei tosin valitettavasti taida olla mahdollista..

    Osallistu keskusteluun