Tallenne kertoo "Ohjelma on päättynyt."

  • 18 elokuu 2016
  • 3 kommenttia
  • 175 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Koitin katsoa tekemiäni tallenteita elisaviihde.fi sivustolla ja jokainen tallenne kertoo vain "Ohjelma on päättynyt." - eli sitä ei voi katsoa. Ei väliä kanavalla tai sillä onko kyseessä tunnin vai 4 viikkoa vanha tallenne - mitään ei tällä hetkellä pysty katsomaan selaimella, mobiililla homma toimii.

Selain sekä koko kone on uudelleenkäynnistetty, palveluun on uudelleen logattu jne mutta vieläkään ei toimi. Mikäs tällaisessa tilanteessa on se oikea fiksaustapa?

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Tämä vika on selvityksessä toisen kanavan kautta tuleen tiedon perusteella. Eli tuo teksti näkyi myös kun itse testattiin. 🙂 Mobiilisovellus vaikutti toisen asiakkaan mukaan toimivan niidenkin osalta, joten sieltä voi kokeilla katsoa jos se on laitteiden puolesta mahdollista.
Käyttäjätaso 4
Onkos Elisalla joku tiedotesivu mistä näitä tutkinnassa olevia ongelmia voisi seurata / varmistaa että asia on tiedossa? tuntuu turhauttavalta hakata päätä seinään / tehdä vikareita tunnetusta ongelmasta.

Tällainen sivu / RSS-feedi varmaankin on, mutta en hakemallakaan moista löytänyt.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Tämä kyseinen vika tuli tietoon ihan vasta ja on nyt muuten jo korjattu, eli pitäisi taas toimia 🙂 Siksi ei tiedotetta vielä ollut sen osalta. Hyvin laajat viat tiedotetaan yleensä ihan meidän sivuilla (http://elisa.fi/asiakastiedotteet/?tag=corporate.elisa.fi%3Adisturbance%2Celisa.fi%3Adisturbance) tai alueellisissa tilanteissa häiriökartalla ( https://elisa.fi/kartat/#broadband )

Varsinaista isoa listaa kaikista vioista, jotka koskevat useampaakin asiakasta, ei valitettavasti ole olemassa. Siinäpä idea Ideapajaan, jos sellaiselle on kysyntää. 🙂

Osallistu keskusteluun