Kysymys

tallennuksen katselun aikana netti katkeaa


  • Vakituinen vieras
  • 62 kommenttia
Eli mistäköhän tämmöinen johtuu ja onko muilla ollut kyseistä ongelmaa kaapelissa.
Kun katson jotakin tallennettua ohjelmaa niin noin 5-10min katselun jälkeen kuva pysähtyy ja kaapeliboksista häviää @ vilkkuminen ja
boksi hakee uudestaan noin minuutin downstreamia ja sen jälkeen netti toimii taas.

10 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Tapahtuuko tämä poikkeuksetta joka kerta? Auttaako kaapelimodeemin resetoiminen (10 sekuntia USB-liitännän vieressä olevaa reset-painiketta pohjassa) ?
boksi resetoitu mutta sama vika ilmeni vieläkin elokuvan aikana.
ei kylläkään niin nopeasti mutta kuitenkin jossakin välissä katkasee..
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Ongelma johtuu joko siitä, että kaapelimodeemi kuormittuu liikaa ja laite hakee yhteyden uudelleen (laite voidaan vaihtaa) tai kaapelisignaali on niin heikko, että modeemi hukkaa signaalin ajoittain.

Jos käytössä on T-haaroitin antennirasialla, kannattaa testata ilman sitä. Jos ongelma poistuu sillä, uusi T-haaroitin käyttöön viallisen tilalle. Myös toisella antennikaapelilla kannattaa kokeilla ja varmistaa, ettei käytössä ole kovin pitkää antennikaapelia (suositus max. 3m).

Muussa tapauksessa suosittelen olemaan yhteydessä häiriöilmoituksiimme 050 960 600, niin voimme tutkia kaapeliyhteyden ja tarvittaessa vaihtaa modeemin uuteen.
Onko mahdollista vaihtaa kaapeli boksi vain marssimalla elisan liikkeeseen vanhan kanssa?
Mikäli tämä vika johtuu boksista..
antenni johdoissa sun muissa vikaa ei tunnu olevan..
Vähän kyllä epäilen että vika kuitenkaan boksissa olisi..
Valitettavasti viallisen laitteen vaihto ElisaShopitista ei ole mahdollista. Laite tulisi postittaa Elisalle, josta sinulle postitetaan uusi viallisen tilalle. Osassa liikkeistä pystyy testaamaan modeemia, mutta ei kaikissa.

Valitettavasti viallisen laitteen vaihto ElisaShopitista ei ole mahdollista. Laite tulisi postittaa Elisalle, josta sinulle postitetaan uusi viallisen tilalle. Osassa liikkeistä pystyy testaamaan modeemia, mutta ei kaikissa.


Onnistuukohan että elisa lähettää minulle uuden boksin ja kun uusi on tullut niin lähetän vanhan sitten heille.?
Eihän tässä ole mitään järkeä muuten että joutuu olemaan toista viikkoa ilman nettiä sen takia että teillä on viallisia laitteita.
Jos tuo vika edes on sitten tuossa boksissa.
netti katkeaa myös näköjään kun hetken pelaa ps3:lla verkossa.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki


Valitettavasti viallisen laitteen vaihto ElisaShopitista ei ole mahdollista. Laite tulisi postittaa Elisalle, josta sinulle postitetaan uusi viallisen tilalle. Osassa liikkeistä pystyy testaamaan modeemia, mutta ei kaikissa.


Onnistuukohan että elisa lähettää minulle uuden boksin ja kun uusi on tullut niin lähetän vanhan sitten heille.?
Eihän tässä ole mitään järkeä muuten että joutuu olemaan toista viikkoa ilman nettiä sen takia että teillä on viallisia laitteita.
Jos tuo vika edes on sitten tuossa boksissa.
netti katkeaa myös näköjään kun hetken pelaa ps3:lla verkossa.


Onnistuu myös noin, mutta vanha modeemi lakkaa toimimasta siinä vaiheessa, kun laitevaihto on käsitelty ja uusi lähtee postiin, koska sopimuksella voi olla liitettynä vain yksi modeemi.
onkohan tuo vika nyt todenäköisesti tuossa kaapeli boksissa kun netti katkeaa nyt moneen kertaan päivässä..
ihan netissä surffauksen aikanakin välillä katkeaa ja boksi hakee uudestaan downstreamin.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

onkohan tuo vika nyt todenäköisesti tuossa kaapeli boksissa kun netti katkeaa nyt moneen kertaan päivässä..
ihan netissä surffauksen aikanakin välillä katkeaa ja boksi hakee uudestaan downstreamin.



Saattaa olla, mutta suosittelisin ensin jättämään häiriöilmoituksen numerossa 050 960 600, niin voimme tarkistaa verkon puolen. Oletko testannut resetoida modeemin jo pitämällä USB:n vierestä löytyvää reset-painiketta pohjassa 10 sekuntia, jos modeemi vain jumittaa ja katkoo sen vuoksi yhteyttä?


onkohan tuo vika nyt todenäköisesti tuossa kaapeli boksissa kun netti katkeaa nyt moneen kertaan päivässä..
ihan netissä surffauksen aikanakin välillä katkeaa ja boksi hakee uudestaan downstreamin.



Saattaa olla, mutta suosittelisin ensin jättämään häiriöilmoituksen numerossa 050 960 600, niin voimme tarkistaa verkon puolen. Oletko testannut resetoida modeemin jo pitämällä USB:n vierestä löytyvää reset-painiketta pohjassa 10 sekuntia, jos modeemi vain jumittaa ja katkoo sen vuoksi yhteyttä?


kokeiltu on mutta aina samavika tulee takaisin... teknisen tuen mukaan elisan verkko kunnossa kun kokeili yhteyttä sieltä päästä kun soitin..
uusi boksi nyt tulossa joskus jos siitä johtuisi...

Osallistu keskusteluun