Vastattu

Tallenteet eivät näy.

  • 9 joulukuu 2012
  • 14 kommenttia
  • 5389 katselukerrat

Jaaha. Eilen kaikki tallenteet katosivat näkyvistä Elisa Viihteen digiboksista. Näkyvät kyllä (ja toimivatkin) tietokoneessa, mutta boksi näyttää tyhjää. Olen resetoinut boksin (ja modeemin), palauttanut tehdasasetukset, mutta mikään ei tunnu auttavan. Mikä avuksi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Norris 11 joulukuu 2012, 12:21

Digiboksisi tiedoissa oli valitettavasti mennyt pari bittiä hieman vinoon, mutta tilanne on nyt korjattu. Onnistuisiko tallenteiden katsominen nyt? 🙂
Katso alkuperäinen viesti

14 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kurkkasin Palstan profiiliasi, mutta en löytänyt sieltä asiakasnumeroasi. Pystyisitkö lisäämään tiedon henkilökohtaiseen profiilisi: https://yhteiso.elisa.fi/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile%3Apersonal-info Tieto näkyy vain moderaattoreille ja ylläpidolle, ja auttaa meitä selvittämään tilannettasi 🙂
Hei 

Asiakasnumeroni lisätty. Kiitos!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Digiboksisi tiedoissa oli valitettavasti mennyt pari bittiä hieman vinoon, mutta tilanne on nyt korjattu. Onnistuisiko tallenteiden katsominen nyt? 🙂
Mahtavaa!

Tallenteet näkyvät ja toimivat jälleen. Iso käsi ja suuri kiitos! Miltei parin vuoden tallenteet eivät hukkuneet, jesh!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Ilo olla avuksi! Pahoittelen tapahtunutta 🙂
Meikäläisellä sama homma kuin tässä. Eli vaihdettiin Viihteen toimitusosoitetta ja samalla palvelua ilman laajakaistalla toimivaksi. Lisäksi tuli uusi digiboxi (pieni musta), mutta siellä ei näy tallenteita ollenkaan. Vanhalla valkoisella boxilla tallenteet löytyvät.

Missä vika?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Heebo kirjoitti:

Meikäläisellä sama homma kuin tässä. Eli vaihdettiin Viihteen toimitusosoitetta ja samalla palvelua ilman laajakaistalla toimivaksi. Lisäksi tuli uusi digiboxi (pieni musta), mutta siellä ei näy tallenteita ollenkaan. Vanhalla valkoisella boxilla tallenteet löytyvät.

Missä vika?


Heebo laitahan Viihde-sopimuksesi asiakasnumero tuonne asiakastietoihin, niin katsellaan!

Jaa eikun löytyihän tuo asiakkuus jo noilla olemassaolevillakin tiedoilla, katsotaan ja korjaillaan!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Ja sain kuittauksen että homma hoidettu nyt.
Jep, kiitoksia paljon, nyt toimii hyvin! Kiitos!
Sama homma täälläkin, kun digiboxi vaihtui, virhe 401 tulee. Boxilla on kyllä yhteys modeemiin Ethernetillä ja internettiinkin sen oman status sivun mukaan, mutta talllenteet ja muut internetin kautta tulevat toiminnot eivät toimi.

Vanha boxikaan ei enää toimi (tulee ilmoitus tehdystä boxin vaihdosta), vaikka vaihdosta sovittaessa sen luvattiin toimivan 3 viikkoa.

Vikailmoituskin tuli tehtyä, mutta toistaiseksi ainoa tapahtunut on ilmoitus siitä että ruuhkaa on ainakin yli 4 vuorokautta.
Kari2222 kirjoitti:
Sama homma täälläkin, kun digiboxi vaihtui, virhe 401 tulee. Boxilla on kyllä yhteys modeemiin Ethernetillä ja internettiinkin sen oman status sivun mukaan, mutta talllenteet ja muut internetin kautta tulevat toiminnot eivät toimi.

Vanha boxikaan ei enää toimi (tulee ilmoitus tehdystä boxin vaihdosta), vaikka vaihdosta sovittaessa sen luvattiin toimivan 3 viikkoa.

Vikailmoituskin tuli tehtyä, mutta toistaiseksi ainoa tapahtunut on ilmoitus siitä että ruuhkaa on ainakin yli 4 vuorokautta.

Tuo virheilmoitus viittaa siihen, että boksin linkitys ei ole kunnossa.

Näkyvätkö iptv-kanavat?
Ei näy IPTV kanavatkaan, ohjelmaopas ja antennikanavien katselukin herjaa aina välillä samaa virhettä (401).

Nyt boxi on myös päällä, en sammmuta sitä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kari2222: Katsoin sopimustasi ja päällisin puolin kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Voisin digiboksisi MAC-osoitteen varmistaa, sen voit laittaa minulle yksityisviestinä!
Nyt toimii, palvelimen päässä oli asetusvirhe, puhelimitse onnistui korjauksen löytäminen.

Osallistu keskusteluun