Kysymys

tallenteet tökkii

  • 7 lokakuu 2015
  • 8 kommenttia
  • 907 katselukerrat

Tallennetut ohjelmat tökkii parin kolmen minuutin välein eikä syytä tunnu löytyvän, on resetoitu ja tehty kaikkea mahdollista.'

Mikä neuvoksi ?

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko digiboksi yhdistetty modeemiin langallisesti vai langattomasti? Mikäli käytät langatonta yhteyttä, kokeile langallisella.

Oletko resetoinut myös modeemin?
langallista käytän. 
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Nettiyhteys toimii normaalisti eli vain tallenteiden katsomisessa on haasteita ?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tallenteet tulevat digiboksille nettiyhteyttä pitkin, joten onko nettiyhteytesi toiminut viime aikoina normaalisti? Millä lailla olet yhdistänyt digiboksin modeemiisi? Voidaan toki kurkata tästä päästä tilannetta vielä tarkemmin jos laitat asiakasnumerosi profiiliisi tai käyttöpaikan osoitteen yksityisviestinä minulle :)

EDIT: Tämän tästä saa kun aukoo useamman aiheen omaan välilehteensä eikä päivittele niitä, vastauksia on näemmä sadellut. Tosiaan osoitetta vaan mulle yksärinä niin kurkkaan tarkemmin tarvittaessa
modeemi ja digiboksi on langalla. voikos tuo kännykkä nyt sitten vaikuttaa asiaan kun on wifissä ?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Periaatteessa muiden laitteiden käyttö ei pitäisi vaikuttaa tallenteiden katseluun. Hitailla ADSL -yhteyksillä ongelma on ennemminkin päinvastoin, tallenteiden katselu saattaa häiritä tai jopa estää muiden laitteiden samanaikaisen nettikäytön langallisessa ja langattomassa verkossa.
Kunniamerkki +3
  • ? Et kertonut. teitkö jo modeemille resetin. Eli painoit n. 15s modeemin takana/pohjassa olevaa reset-painiketta? Sammuta sitä ennen digiboxi ja käynnistä se uudelleen vasta kun modeemi on noussut takaisin linjoille.

    Auttaako? 🙂
  • kyllä resetoin tuo modeemin. ongelma poistui vasta myöhemmin joko itsestään tai sitten tuolla kännykällä wifin kautta on joku vaikutus asiaan. sama ongelmaa on aina harvakseltaan ollut mutta se tulee ja menee.

    Osallistu keskusteluun