Vastattu

Tallenteiden siirto uuteen laitteeseen ja sopimukseen

  • 20 January 2020
  • 4 kommenttia
  • 731 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Arskan kanssa viestittelimmekin jo viikonloppuna aiheesta ja hän kehotti olemaan aspaan yhteydessä. Aspa oli minuun yhteydessä ja ilmoitti, että vanhat tallenteet näkyvät valitettavasti vasta maanantaina elikkä tänään. Eivät näy ! Olen kärsimätön tyyppi ja rauhoittelen itseäni tämän illan, mutta sitten päästän itseni irralleen.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eijalahtinen51_ 21 January 2020, 15:53

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Hei @eijalahtinen51_!

Suosittelen poistamaan allekirjoituksen ja nettisivun käytöstä, sillä se näkyy kaikille.

Nettisivu-kohta ei ole tarkoitettu sähköpostin jakamiseen.

Omia yhteystietoja ei pidä jakaa koko internetiin.

Nyt soi Firelite - Desire (Radio Edit).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Arskan kanssa viestittelimmekin jo viikonloppuna aiheesta ja hän kehotti olemaan aspaan yhteydessä. Aspa oli minuun yhteydessä ja ilmoitti, että vanhat tallenteet näkyvät valitettavasti vasta maanantaina elikkä tänään. Eivät näy ! Olen kärsimätön tyyppi ja rauhoittelen itseäni tämän illan, mutta sitten päästän itseni irralleen.

Selvitellääs toki tilannetta :) Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron niin pääsen tarkistamaan mikä tilanne on tarkemmin? :) 

Käyttäjätaso 1

Homma hoitunut yön aikana. Kaikki OK siltä osin, mutta edelleenkin mm. tennisselostus katkeaa kun selailen tallenteita/tallennan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Joo, tosta selostuksen katkeilusta pitäisi jossain kohtaa tulla korjausta linjoille, toivon mukaan mahdollisimman pian :)