Vastattu

tarvitsisin apua laskun kanssa

  • 26 toukokuu 2016
  • 4 kommenttia
  • 253 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
hei,

sain laskun elisaviiihteestä sekä pilvilinnasta. sain puhelun muutama kuukausi sitten elisalta jossa kysyttiin haluaisinko nämä paketit kuukaudeksi ilmaiseksi. sanoin etten kovin mielellään ottaisi niitä mutta ne merkittiin minulle silti sain laskun ehkä noin kuukausi(?) sitten ja ajattelin että kyseinen lasku oli vain jokin huijauslasku koska en ollut tilannut sitä (ja niitä oli kyseiseen aikaan aika paljon liikeellä) mutta nyt sain kyseisen laskun uudelleen. en ole edes käyttänyt kyseisiä palveluita, tein jopa vasta tänään käyttäjän omaelisaan (uskoisin että käyttämisaika näkyy sieltä jostain?) haluaisin perua kys laskun koska maksaisin periaatteesta tyhjästä tämän 10.73€ opiskelijalle se on hyvinkin iso raha ja tarvitsisin sen ihan muuhun. asia ahdistaa minua muutenkin hyvin suuresti koska olen puilla paljailla tällä hetkellä. olisin hyvin kiitollinen mahdollisimman nopeasta vastauksesta

kunnioittaen, Henri
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Emppppu 27 toukokuu 2016, 07:44

Tervetuloa palstalle! Heitätkö hei yksityisviestillä (http://elisa.fi/palstatiimi) meille tietojasi, niin voidaan katsoa tuota laskuasiaa 🙂
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Hahha, joskus käy näin 😉 kivat perjantait munkin puolesta 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kirjoitin (taas) pitkät litaniat, mutta tähän olikin sillä välin jo ehditty vastaamaan. Pariinkin otteeseen. Näinpä tässä ei enää lue kun; Kivaa perjantaita kaikille! 🆒
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Hupsista, olitkin jo kerennyt laittamaan yksäriä. Vastaillaan heti siihen kun asia tulee käsittelyvuoroon 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Tervetuloa palstalle! Heitätkö hei yksityisviestillä (http://elisa.fi/palstatiimi) meille tietojasi, niin voidaan katsoa tuota laskuasiaa 🙂

Osallistu keskusteluun