Vastattu

tekstitykset - vuokraamo

  • 30 heinäkuu 2019
  • 14 kommenttia
  • 640 katselukerrat

vuokrasin elisa viihteeltä elokuvan. En saa tekstityksiä siihen. Samsungin tv ja elisa viihde sovellus siinä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ihaa-na 31 heinäkuu 2019, 09:17

Okei kiitos! Ja hei sainkin lisäinfoa asiasta. Jos kyseessä on TV mikä on vuoden 2015 tai 2016 malli, niin meillä onkin yleistä ongelmaa noiden tekstitysten kanssa Vuokraamossa 😏 Täältä löytyy koodisto, millä voit tunnistaa vuosimallin. Toivottavasti saataisiin korjaus tähän pian, vaikka onneksi uudemmissa malleissa tekstitysten pitäisi jo toimia (vaihdetaan sieltä playerin kontrolleista).
Katso alkuperäinen viesti

14 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Moikka Eeva! Tervetuloa OmaYhteisöön 🤗

Höh, jos koitat tekstitysten toimivuutta vaikka puhelimen sovelluksella, toimiiko siinäkään? Voidaan kyllä täällä testilaitteellakin koklata, jos kehtaat vaan sanoa mikä leffa on kyseessä 🙂
Puhelimella kyllä toimii. Tvssä ei. En löydä edes asetuksia, mistä tekstit saisi päälle
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hmh. Meillä ei tässä ole nyt Sampan telkkua missä pääsisi testailemaan. Kyselin asiasta kuitenkin ja selvitellään! Jos laitat profiiliisi asiakasnumeron sille varattuun kenttään niin voin laittaa ilmaisen leffalipun vuokraamoon hyvityksenä tästä 🙂
Laitan sen asiakasnron, kiitos hyvityksestä. Tv:ssä on kyllä "hammasratas" kun leffan laittaa pyörimään, mutta kun painan sen kohdalle, asetuksia ei tule näkyviin, vaan "toista alusta"-painike. Mistään muualta en löydä mitään painiketta mistä tekstit saattaisi saada. Myöskään tv:n kaukosäätimen subtitles-painikkeesta ei tapahdu mitään. Toivottavasti asia selviäisi pian, ettei leffan katseluaika kerkeä mennä 😞
En löydä sitä asiakasnumeroa. Mulla on vaan vuokraamoon tunnukset, en pääse tonne omaelisaan.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
En löydä sitä asiakasnumeroa. Mulla on vaan vuokraamoon tunnukset, en pääse tonne omaelisaan.
Aaa okei, no pistä sitten vaikka se sun käyttäjätunnuksesi 🙂
Löysin sen spostista 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hienoa hienoa! Sulla on nyt yksi vapaalippu käytössäsi ja se on 3kk voimassa. Selvitellään nyt kuitenkin tää tekstitysasia kuntoon 😊 Niin, pystytkö kertomaan mikä leffa on kyseessä niin voidaan testailla? Jos ujostuttaa kertoa ääneen, niin laita meille viestiä @OmaYhteisö-tiimi
Kiitos! Leffan nimi on Pako Sobiborista.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Okei kiitos! Ja hei sainkin lisäinfoa asiasta. Jos kyseessä on TV mikä on vuoden 2015 tai 2016 malli, niin meillä onkin yleistä ongelmaa noiden tekstitysten kanssa Vuokraamossa 😏 Täältä löytyy koodisto, millä voit tunnistaa vuosimallin. Toivottavasti saataisiin korjaus tähän pian, vaikka onneksi uudemmissa malleissa tekstitysten pitäisi jo toimia (vaihdetaan sieltä playerin kontrolleista).
Eli leffa jäi katsomatta. Harmi.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Eli leffa jäi katsomatta. Harmi.
No tässä kohtaa joo 😞 On aika kinkkinen tuo ongelma, joten korjausta ei ihan saman tien olla saatu. Nyt voit kuitenkin esim. castata puhelimesta leffan telkkariin jos löytyy Chromecast. Mutta eiköhän saada korjaus tuohon pian ja voit käyttää sitten sen ilmaisleffan pois!
Hei,
Mulla on täysin sama ongelma kuin Eevapeevalla 🙄 läppärissä ja mobiililaitteissa tekstitykset toimivat, mutta Samsungissa vm. 2016 ei.
Mikä tilanne korjauksen suhteen?
Käyttäjätaso 1
Heips @jenniee ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊

Valitettavasti tuo on niin kinkkinen ongelma että sen korjaukseen ei ole vielä tarkempaa aikataulua antaa, nuo Viihteen älytelevisio-sovellukset ovat yhä aika uunituore juttu ja ovat yhä beta-vaiheessa kehityksessä, joten kaikki Viihteen toiminnallisuus ei harmillisesti niissä vielä pelitä 😕 toivottavasti saadaan tähän pian korjaus! 🍀

Osallistu keskusteluun