Salasanojen vaihto onnistuu OmaElisasta Viihde-välilehdeltä. Samasta osoitteesta pitäisi myös näkyä tilausvahvistus mikäli tilausta ei ole vielä kuitattu toimitetuksi jostain syystä.
En ole saanut sähköpostiin, postiin, OmaElisaan, mihinkään mitään ilmoitusta/vahvistusta tilauksesta tai sen vastaanotosta.. Kestääkö kauankin, että tilauksen vastaanottaneesta asiakaspalvelusta tilaus siirtyy johonkin käsiteltäväksi vai miten tuo homma etenee?
"#%"#%#¤ MITÄ TOUHUA!
Ensin tulee postissa mainosta, että tilaappa hieno palvelu. Sitten tarkistellaan netistä ja asiakaspalvelusta saatavuus. Viime maanantaina siis 7.12. soitin asiakaspalveluun ja tilasin viihde-paketin. No mitään ei kuulunut ja soitin keskiviikkona 15.12. siis 1½viikon kuluttua ja kyselin, että mikä meininki kun ei mitään ole kuulunut. Kaveri alkaa asiaa tarkastelemaan ja kertoo hetken kuluttua, että EI TOIMITETA, koska keskukseen on matkaa 4km. VOI "#%""%%!!!!!Ei voitu sitten ilmoittaa mitään siinä kohtaa kun asia on käsittelyssä huomattu ja päätetty jättää toimittamatta?!?!? syy on siis se että ei voida taata tallennusten ja netin kautta tulevien kanavien toimivuutta. AIVAN SAMA. Hinta on kuitenkin halvempi kuin nykyinen 8M/1M Elisan netti 41 /kk. SAATTAA olla että heti kun mahdollista lähtee tästä taloudesta muille palvelun tarjoajille NETTI, pari matkapuhelinliittymää, lankapuhelin ja Elisa VAhti... JA MUISTAN kyllä kertoa kaikile mahdollisille vastaantulijoille kuinka "hienosti" Elisa toimii???? Tehkää nyt jotain korjaavia peliliikkeitä. Jos ette suostu viihdepakettia toimittamaan, ettekä saa keskusta lähemmäksi niin laskekaa nyt edes toi 8M/1M liittymän hinta!
Mielestäsi olisi siis parempi, että Elisa toimittaa sinulle palvelun joka ei toimi, ja josta sitten voit reklamoida? Jos saatavuutta Viihteelle ei ole, niin minkäs sille voi.
Mielestäsi olisi siis parempi, että Elisa toimittaa sinulle palvelun joka ei toimi, ja josta sitten voit reklamoida? Jos saatavuutta Viihteelle ei ole, niin minkäs sille voi.
No ensinnäkin ei ehkä kannattaisi nimellä ja osoitteella lähetellä tarjouksia, joita ei voi toimittaa. Vai miten itse suhtautuisit, jos sinulle tulisi postissa esim. autoliikkeestä nimelläsi hyvä tarjous hyvästä autosta ja liikkeessä, kun menisit autoa ostamaan, myyjä ilmoittaisi, että emme kyllä voikkaan toimittaa sinulle tuota tarjouksessa ollutta autoa???
Toiseksi voisin todellakin ottaa tuon viihdepaketin, koska se on halvempi (39,90 /kk sis.mm. elisan tietoturvapalvelun) kuin nykyinen elisan nettiyhteyteni (41 /kk + 5,80 /kk elisa tietoturvapalvelusta) ja tuskin tuo nopeus ainakaan hidastuu tuolla ADSL2+ liittymällä?
Mielestäsi olisi siis parempi, että Elisa toimittaa sinulle palvelun joka ei toimi, ja josta sitten voit reklamoida? Jos saatavuutta Viihteelle ei ole, niin minkäs sille voi.
No ensinnäkin ei ehkä kannattaisi nimellä ja osoitteella lähetellä tarjouksia, joita ei voi toimittaa. Vai miten itse suhtautuisit, jos sinulle tulisi postissa esim. autoliikkeestä nimelläsi hyvä tarjous hyvästä autosta ja liikkeessä, kun menisit autoa ostamaan, myyjä ilmoittaisi, että emme kyllä voikkaan toimittaa sinulle tuota tarjouksessa ollutta autoa???
Toiseksi voisin todellakin ottaa tuon viihdepaketin, koska se on halvempi (39,90 /kk sis.mm. elisan tietoturvapalvelun) kuin nykyinen elisan nettiyhteyteni (41 /kk + 5,80 /kk elisa tietoturvapalvelusta) ja tuskin tuo nopeus ainakaan hidastuu tuolla ADSL2+ liittymällä?
Ymmärrettävästi haluaisit hyödyntää tarjouksen, jos se on halvempi kuin nykyinen yhteytesi. Viihde on kuitenkin tarkoitettu Viihteen TV-palveluiden käyttämiseen ja jos se ei tule olemaan mahdollista, ei saatavuutta Viihteelle tällöin ole olemassa eikä sitä voida toimittaa, vaikka itse ADSL-yhteys joten kuten tulisi toimimaankin. Emme voi kuin pahoitella tapahtunutta."
Elisa on asiakaspalvelun kautta tänään vastannut kirjeitse antamaani palautteeseen minua tyydyttävällä tavalla, joten katson voivani jatkossakin jatkaa Elisan asiakkaana. Kiitos siitä.
Edelleen seison kuitenkin ehdotukseni takana hinnoittelun tarkistamisen suhteen. Hinnoittelujen uusimisen lisäksi jään odottelemaan viihde-palvelun saatavuutta. Toivottavasti en joudu odottelemaan pitkään.
Elisa on asiakaspalvelun kautta tänään vastannut kirjeitse antamaani palautteeseen minua tyydyttävällä tavalla, joten katson voivani jatkossakin jatkaa Elisan asiakkaana. Kiitos siitä.
Edelleen seison kuitenkin ehdotukseni takana hinnoittelun tarkistamisen suhteen. Hinnoittelujen uusimisen lisäksi jään odottelemaan viihde-palvelun saatavuutta. Toivottavasti en joudu odottelemaan pitkään.
Elisa on asiakaspalvelun kautta tänään vastannut kirjeitse antamaani palautteeseen minua tyydyttävällä tavalla, joten katson voivani jatkossakin jatkaa Elisan asiakkaana. Kiitos siitä.
Edelleen seison kuitenkin ehdotukseni takana hinnoittelun tarkistamisen suhteen. Hinnoittelujen uusimisen lisäksi jään odottelemaan viihde-palvelun saatavuutta. Toivottavasti en joudu odottelemaan pitkään.
Jos Elisan ADSL-liittymä tarjonnasta ei löydy sopivaa, niin kannattaa vilkaista Saunalahden tarjonta.
Mahdollisia muita ongelman aiheuttajia voivat olla esim. sopimustyyppi, josta päivitys ei ole mahdollinen (kuten Kotikaista) tai sopimus, johon on aikanaan kuulunut mukaan kannettava tietokone. Asian selvittämiseksi tarkemmin kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluun.
Mahdollisia muita ongelman aiheuttajia voivat olla esim. sopimustyyppi, josta päivitys ei ole mahdollinen (kuten Kotikaista) tai sopimus, johon on aikanaan kuulunut mukaan kannettava tietokone. Asian selvittämiseksi tarkemmin kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluun.
Miksiköhän tätä ei voitu kertoa asiakaspalvelussa kun soitin kysyäkseni muutamaa seikkaa viihteeseen liittyen? Kerroin että minulla on Elisa kotikaista ja neuvottiin tilaamaan viihde Oma Elisa -palvelun kautta, jotta pääsee helpommalla. En tiedä kenen mielestä helpommalla, tilaus ei ilmeisesti onnistu kotikaistan kyseessä ollessa Oma Elisan kautta joten edessä olisi uusi jonotus asiakaspalveluun, jos jaksan nähdä vaivaa moiseen. Ikävää jos asiakaspalvelussa ei ole osaavaa henkilökuntaa. Kysymykseenikin sain niinkin vakuuttavan vastauksen kuin "ei sen minun mielestä pitäisi". Hienoa.
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi.