Kysymys

Toimimaton elisaviihde

  • 18 helmikuu 2015
  • 4 kommenttia
  • 1051 katselukerrat

Huonostihan tämä on toiminut jo pitkään mutta enään ei pysty katsomaan mitään kanavaa ilman häiriötä. Pakko varmaan alkaa irtisanomaan kanavapaketit kun ei niitä pysty katsomaan.

Testattu on kahdella eri modeemilla. Elisan toimittamalla Zyxelillä ja vanhalla Telewellillä. Telewellillä toimii vähän paremmin

Äsken speedtest antoi Down: 3.77 ja up 0.58 . PPO aikana kumminkin nopeus oli lähellä 20

4 kommenttia

Onhan tuo nopeus mitattu siten, ettei digiboksi ollut päällä.

Olethan tehnyt häiriöilmoituksen.

Soita asiakaspalveluummeLaajakaistan vianrajaus onnistuu helpoiten kun soitat modeemin luota.

Ilmoita häiriöistä asiakaspalveluumme:
Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.

Asiakaspalvelun keskimääräiset vastausajat

 Jätä viesti lomakkeellaAsian ratkaiseminen on nopeinta soittamalla, jolloin saamme heti kaikki tarvittavat lisätiedot häiriöilmoitusta varten. Vastausaika viesteihin voi olla ruuhkatilanteissa useita arkipäiviä.

Käytä tätä lomaketta vain jos asian käsittelyllä ei ole kiire: Avaa häiriöilmoituslomake 
Ei ollut digiboksi päällä eikä mikään laita käyttänyt wlan yhteyttä.

Nyt oli noussut downspeed jo 12.8

En ole tällä kertaa tehnyt mitään ilmoitusta koska edellinenkään ei johtanut mihinkään. Vastaus oli että sulla on laitteissa vikaa dipadapaa ja et osaa mitata nopeutta....
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
juniori kirjoitti:
Ei ollut digiboksi päällä eikä mikään laita käyttänyt wlan yhteyttä.

Nyt oli noussut downspeed jo 12.8

En ole tällä kertaa tehnyt mitään ilmoitusta koska edellinenkään ei johtanut mihinkään. Vastaus oli että sulla on laitteissa vikaa dipadapaa ja et osaa mitata nopeutta....

Sano seuraavan kerran, että vaikka minä en osaa mitata nopeutta, niin sinä et osaa palvella asiakkaita.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Kyllä tuosta varmasti voi vikailmoituksen laittaa tutkintaan. Ei meilläkään etätesteissä kaikki häiriöt näy ja ongelma on hankalin löytää jos se ilmenee vain välillä satunnaisesti. Mittasin yhteyttä nyt niin mittautuu n. 15-16M täältä asti. Yksi arvo on ehkä vähän koholla, mutta ei mitään dramaattista. Jos sinulla ihan peruskytkennät eli normaalimittainen puhelinjohto alle <1,5 metriä  niin kannattaa asia selvittää. Sekin vielä että olit kahdella modeemilla testannut niin ei modeemivikakaan ole. Vikailmoituksissa kuitenkin on se että vian rajautuessa asunnon sisällä esim. puhelinjohtoon tai modeemiin on vianrajaus maksullista. Muuten ei maksa mitään selvitys ja viankorjaus.

    Jos haluat tuon selvittää niin joko asiakaspalveluun soitto, minulle viestiä tai sitten toiselle paikalla olevalle moderaattorille.
  • Osallistu keskusteluun