Kysymys

Toimimaton reitin

  • 15 lokakuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 696 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Eli on 4g reitin ja olemme juuri katve alueen reunalla. Kaikki kiekko lähetykset tökkii pahemman kerran josta ollaan oltu yhteydessä elisaan. Siellä sanottiin että vaihdetaan reititin niin hommaa toimii... Mutta ostin paketin jotta nopeus ym olisi parempaa laatua ja nyt elisa tavallaan vaatii meitä ottamaan huonomman tuotteen!! Mielestäni voin irtisanoa sopimuksen koska laite ei anna tarpeeksi nopeaa nopeutta

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Kerrotko tarkemmin tuosta ongelmasta: eli mitä tehtiin ja miten ongelma ilmenee?

    Lisää myöskin asiakasnumerosi tietoihisi, niin voidaan katsoa tilannetta tarvittaessa tarkemmin 🙂
  • Asiakas nro: xxxxxx
    Eli muutimme ja jäi osoitteen ilmoitus tekemättä> ei nettiä.
    Menin elisan liikkeeseen ja minulle tarjottiin 4g reitin ja kehuttiin sitä.
    Otin sen ja laitoin hommat toimiin ja aloin katsella kiekkoa, mutta yllätys yllätys,kiekkoa ei oikein pysty seuraamaan kun tökkii yhteys koko ajan ja välillä on jopa puolen minuutin katkoksia. Soitto elisaan ja yllä kerroin kuinka hommat eteni siitä alkaen.

    EDIT: asiakasnumero piiloon
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Yhteys näytttä tosiaan huonolta, joten tuosta voisin tehdä vikailmoituksen. Saat tietoa sen etenemisestä huomenna. Jos 4G osoittautuu katveessa olevaksi, tai masto ruuhkaiseksi, voi mobiililaajakaistasopimuksen tietysti purkaa. Tällöin voit vihteen kaveriksi valita joko langallisen ADSL-yhteyden, tai selvittää onko muilla operaattoreilla tarjolla parempaa nettiä osoitteeseen 🙂

    Osallistu keskusteluun