Vastattu

Toimimaton tallenne

  • 24 huhtikuu 2019
  • 3 kommenttia
  • 366 katselukerrat

Hei, eilen katselin tallentamaani elokuvaa "Pay the Ghost" ja se toimi hienosti. Elokuva jäi kesken ja ajattelin sitä tänään jatkaa. Nyt näkyy vain musta ruutu. Ei lähde päälle boxilla, ei tietokoneella eikä myöskään mobiilisovelluksella.

Olisko kellään tietoa miten tuon saisi toimimaan?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kaapelikalle 25 huhtikuu 2019, 12:04

Kiitos Rantomeister :)

Mukava, että on tällainen yhteisö, jossa voi jakaa tuskaa. Tosin hirveästi ei noita ongelmia nyt ole ollut, jos vertaa vaikka vanhaan Watson palveluun (noin vuoden kokemuksella).

Kyllä, muut tallenteet toimivat normaalisti (kaikkia en toki testannut). Iphonella, kun elokuvaa yritin eilen käynnistää niin tuli jokin herja ja sen perässä koodi (-1008) muistaakseni.

Nyt kuitenkin testasin tallennetta Iphonella uudestaan niin tallenne lähti käyntiin. Tuo ongelma näköjään korjaantui yön aikana. Täytyy testata vielä uudestaan, kun pääsen töistä kotiin jos myös boxilla toimii. Taisi tuo kuitenkin olla jokin tilapäinen häiriö vain.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hei Kaapelikalle 😊 Ja tervetuloa kovasti OmaYhteisön jäseneksi - itsekin olen täällä aivan uutena!

Erikoinen juttu - ja nimenomaan siksi, että tallenne ei toimi nyt millään laitteella. Toimivatko muut tallenteet silleen kuin niiden pitäisi toimia? Yksittäinen tallenne voi toki joskus syystä tai toisesta hajota, vaikka se harvinaista onkin.

Kokeile paria muuta tallennetta, toimivatko ne normaalisti?
Kiitos Rantomeister :)

Mukava, että on tällainen yhteisö, jossa voi jakaa tuskaa. Tosin hirveästi ei noita ongelmia nyt ole ollut, jos vertaa vaikka vanhaan Watson palveluun (noin vuoden kokemuksella).

Kyllä, muut tallenteet toimivat normaalisti (kaikkia en toki testannut). Iphonella, kun elokuvaa yritin eilen käynnistää niin tuli jokin herja ja sen perässä koodi (-1008) muistaakseni.

Nyt kuitenkin testasin tallennetta Iphonella uudestaan niin tallenne lähti käyntiin. Tuo ongelma näköjään korjaantui yön aikana. Täytyy testata vielä uudestaan, kun pääsen töistä kotiin jos myös boxilla toimii. Taisi tuo kuitenkin olla jokin tilapäinen häiriö vain.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Kiitos Rantomeister :)

Mukava, että on tällainen yhteisö, jossa voi jakaa tuskaa. Tosin hirveästi ei noita ongelmia nyt ole ollut, jos vertaa vaikka vanhaan Watson palveluun (noin vuoden kokemuksella).

Kyllä, muut tallenteet toimivat normaalisti (kaikkia en toki testannut). Iphonella, kun elokuvaa yritin eilen käynnistää niin tuli jokin herja ja sen perässä koodi (-1008) muistaakseni.

Nyt kuitenkin testasin tallennetta Iphonella uudestaan niin tallenne lähti käyntiin. Tuo ongelma näköjään korjaantui yön aikana. Täytyy testata vielä uudestaan, kun pääsen töistä kotiin jos myös boxilla toimii. Taisi tuo kuitenkin olla jokin tilapäinen häiriö vain.


Mahtava juttu, jos ongelma ns. korjaantunut itsestään yön aikana. Kokeilehan vielä kotona digiboksilla ja tarvittaessa tee tehdasasetusten palautus. Eiköhän näillä taas pyöri! Tervetuloa jatkossakin jakamaan sekä iloja että suruja tänne 😊

Osallistu keskusteluun