Kysymys

Tre/Kaapeliviihde: @ palaa mutta dataliikenne jumiutuu jatkuvasti



Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

600 kommenttia

Alkanut kyllä taas pätkimään oikein todella huolella :(
Kyllä tää nyt alkaa olemaan sen verran sietämätöntä, että taitaa mennä kyllä sopimus purkuun. Sääli sinänsä, sillä hyvä idea kämmättiin huonolla toteutuksella.

Yli kuukausi on sinnitelty ja veri kiehuu jo siinä määrin että jos Samuli Edelmann kävelisi vastaan niin hyvin todennäköisesti nykäisisin kaveria turpaan ja lukisin seuraavan päivän Aamulehdestä mitä tuli tehtyä. Sen verran tuo Elisa Viihteen ylimielinen TV-mainos on alkanut ärsyttämään tämän ongelmasuman takia.

Totaalinen repeäminen  :D

Samoilla linjoilla ollaan myös täällä Epilässä...

Vikailmoituksia olen tehny, sähköpostia lähettänyt, tänään kävin Hallituskadun liikkeessä..

Alkaa kohta oleen sopimuksen purkaminen lähellä.
Ärsyttää niin tautisesti tää elisan toiminta. Mistään ei saa apua ongelmaan (ilmeisesti ketään ei edes kiinnosta). Useaan kertaan olen soittanut tukipalveluun, jossa vain olen saannut kuunnella paskaa musiikkia ja koneääntä "teitä palvellaan hetken kuluttua" TULOKSETTA! Pitää varmaan antaa puhelinlaskutkin elisan maksettavaksi.. Koulutyöt ei onnistu ollenkaan KOSKA NETTI EI OLE TOIMINUT VIIKKOON! olkaa onnellisia te joilla se toimii edes pätkittäin.. Huomenna laitan sopimuksen purkuun. JOS JOKU HARKITSEE ELISAN PALVELUIDEN HANKKIMISTA NIIN ÄLKÄÄ OTTAKO! SÄÄSTYTTE PALJOLTA MIELIHARMILTA!

T: erittäin tyytymätön asiakas joka ei enää IKINÄ hanki MITÄÄN elisan palveluita.
Villilässä on yhteys ollut pätkimättä nyt pari vuorokautta. Tähänhän voisi vaikka tottua :)

Sitä ennen oli viikon verran täyttä tuskaa.

nyt hyvä tilanne
Koulukadullakin pätkii paljon. tänäänkin 2 tunnin aikana bootannu modeemin 5-10 kertaa. alkaa vituttaa
Samoilla linjoilla täälä Epilässä, ei oo toiminu koko aikana mitä viihteen omistanu (3vk). Ois ihan fiksua saada jotain inffoa aikatauiluista, kyllästyny tähän "on tiedossa, asiaa korjataan" menetelmään koska mitään ei tunnu tapahtuvan (en epäile etteikö asialle tehtäis parhaillaan jotain mut aikataulut olis plussaa). Eniten kiristää Elisashopitin myyjä, kävin kysymässä uutta kaapelimodeemia vanhaan 30/1 nettiin mikä toimi loistavasti.. Myyjä tietenkin ehdotti viihdettä koska: " Sama hinta, PALJON nopeampi, digiboksi, verkkotallennus jnejne..." Kysyin vielä ite toimiiko VARMASTI, koska teen koulu- ja työtehtäviä etänä.. Vastaus oli luonnollisesti että "toimii, ei ole ilmennyt minkäänlaisia ongelmia paitsi 36h tallennuksessa joka on vielä beta-versio".. Itse en kyseisellä toiminnolla tee tässä kohtaa mitään joten päätin vaihtaa vanhan nettini tähän, mikä oli suurin virhe mitä hetkeen tehnyt!! Jatkuvaa tökkimistä käytännössä koko ajan ja alkaa kyllästyttää toi modeemilla ravaaminen toisessa huoneessa kesken koulu- tai työtehtävien! Ois tosiaan tullut HUOMATTAVASTI halvemmaksi kustantaa vanhaan liittymään uus 99e modeemi, kun olla hoitamatta työ- ja kouluasioita! Ja myyjä itse on varmasti tiennyt, että ongelmia ilmenee pitkin tamperetta koska ilmeisesti niitä ollut jo viimevuoden puolella useilla käyttäjillä.. Tosin itse olisin myös voinut lukea kyseisen palstan ennen hankkimista (olis jäänyt hankkimatta) mutta eipä tullut mieleen koska myydään "toimivaa" pakettia, joka on kaukana siitä!
Idea hyvä, toteutus huono.
Katsotaan kuinka pitkälle asiaa voi viedä aiheutuneiden haittojen takia mutta varmaa on, että muutama liittymä elisalta ainakin tästä taloudesta vähenee jos homma ei selviä, kiitos!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Ois ihan fiksua saada jotain inffoa aikatauiluista, kyllästyny tähän "on tiedossa, asiaa korjataan" menetelmään koska mitään ei tunnu tapahtuvan (en epäile etteikö asialle tehtäis parhaillaan jotain mut aikataulut olis plussaa).


Täällä on kerrottu aikatauluista:
http://palsta.elisa.fi/index.php/topic,862.0.html
Sama vika täällä Tervakoskellakin. Ei taida verkon parannus tähän ongelmaan hyödyttää, vika tuntuu olevan firmiksessä tai jossain asetuksessa. Olisi niin mukava päästä ton boxin asetuksiinkin käsiksi, eikä tuijottaa pelkkää inforuutua. Jatkuva boxin boottailu alkaa kyrsiä... pahimmillaan netti toimii 2min kerralla ja taas tarvii bootata.

Tuntuu kaikenkaikkiaan melko keskeneräiseltä laitokselta koko viihde... mikään ei oikeastaan toimi varmasti/luotettavasti. Ainoa plussa tulee digiboxin kuvanlaadusta, joka on karvan parempi television omaan virittimeen verrattuna. Vaikka menee nyt offtopic, niin ilmeisesti tuo digiboxi tekee kuvalle upskaalauksen, eli skaalaa minun tapauksessani tavallisen kuvan aina 720p muotoon?
Olen kärsinyt ongelmasta jo 2 kuukautta. Mitään parannusta ei ole tapahtunut vaan päin vastoin. Netti pätkii aivan jatkuvasti ja mm. eilen klo 19-23 välillä jouduin käynnistämään boksin uudestaan yli 10 kertaa. Nyt on alkanut tulemaan sellaista oireilua ettei netti ala toimimaan yhden uudelleenkäynnistyksen jälkeen vaan vaatii jopa 3-4 uudelleenkäynnistästä jotta alkaa toimia taas.

Nainen kirkuu kun tallennuksia ei voi katsoa eikä tallennettavia ohjelmia ei voi asettaa jos netti ei toimi. Ja lisäksi EPG:stä puuttuu joiltain kanavilta ohjelmia eikä niitä saa näkyviin ilman koko digiboksin uudelleenkäynnistämistä.

Siitä että meillä edelleen on tämä Elisa Viihde saatte kiittää vain minun käsittämättömän suurta kärsivällisyyttä ja optimistisuutta. Kotosalla olen saanu taistellen puolustaa sitä ettei vielä vaihdeta toiseen liittymään.  :-[

Elisa ei varmaan tajua kuinka tehokkaasti puskaradio toimii. Emäntäkin valittaa kaikille, myös asiakkailleen töissä, kuinka huono tämä Elisa Viihde on.

Kokonaisuutenaan tämä on aivan totaalista kurapaskaa koko Elisa Viihde!
- Digiboksi on aivan järkyttävä kiinalainen romu. On kyllä niin halvalla rakennettu kuin mahdollista ja koko boksin suunnittelun lähtökohta on se että paperilla näyttää hyvältä (paljon ominaisuuksia jotka ei toimi)
- Myös itse kaapelimodeemi on samaa kiinalaista romulaatua,  jatkuvaa pätkimistä ja hidastelua
- Kaukosäädin on käytettävyydeltä ja tuntumalta hirvein mitä olen koskaan kohdannut
- Kuvanlaatu on todella todella syvältä. Miten ne valikotkin voi olla niin sumeat ja tökeröt vaikka käytössä on 1080p ???
- Tallennuksia ei voi tehdä koska netti pätkii kokoajan ja EPG:ssä ei näy kaikki ohjelmat
- Kaapelimodeemin asetuksia kuten porttiohjausta ei vieläkään!
- Kaiken kukkuraksi laskutuskin kusee törkeästi! Ensimmäinen leffa ilmaiseksi? Tuntuu että kaikilta on kuitenkin laskutettu nuo "ilmaiset" leffat? Onko tämä järjestelmällistä kusettamista Elisalta? Kokeileeko Elisa kuinka moni asiakas maksaa laskun koska eivät jaksa jonottaa tuntitolkulla asiakaspalveluun?

Uskomatonta sähellystä. Ei millään pahalla, mutta ei millään hyvälläkään.

Testatkaa laitteet ja palvelut ennen niiden myyntiä kuluttajille. Panostakaa kunnon laitteisiin ja ohjelmistoihin ja unohtakaa ne halvimmat Kiinan romut. Jos verkon kapasiteetti ei riitä, niin silloin sitä kasvatetaan riittämään ennen kuin liittymät on jo myyty!

Todella harvoin olen näin vihainen kuin nyt olen 😠
Joo... tuntuu kyllä vähän ikävältä maksaa täyttä hintaa palveluista, jotka tuntuu olevan suurimmaksi osaksi prototyyppisiä! Itsellä kyllä toi digiboxi toimii ihan tyydyttävästi. Satunnaista jumittelua toki on, mutta niin on monessa muussakin boxissa. Toi kaapelimodeemi sensijaan tuntuu olevan melkonen "vikakone". Oikeastaan mikään ei toimi vakaasti... nopeutta kyllä on, kunhan se vain ensin toimisi


Ois ihan fiksua saada jotain inffoa aikatauiluista, kyllästyny tähän "on tiedossa, asiaa korjataan" menetelmään koska mitään ei tunnu tapahtuvan (en epäile etteikö asialle tehtäis parhaillaan jotain mut aikataulut olis plussaa).


Täällä on kerrottu aikatauluista:
http://palsta.elisa.fi/index.php/topic,862.0.html

Pistäkäähän hommaan vauhtia. Tänään pätkäissyt netti 5 kertaa puolen tunnin sisällä.

edit: Netti pätkäissyt tänään 13.2.2010 klo 10-2000 välisenä aikana 8 13 19 22 kertaa. Yritin soittaa vikailmoitustakin, mutta puhelin vain sanoi, että Tampereen alueella on tv-kaapelissa häiriöitä ja että asiantuntijalle on yli 15 minuutin jono. Tänks. Toinen soittokerta sentään tuotti tulosta, mutta asialle ei voi mitään. Jotain sentään tsekkas ja kehotti resettiä kokeilemaan, joten eipä valitettavasti auttanut tämäkään. Mahtaa olla melko turhauttavaa olla tällä hetkellä Elisan asiakaspalvelija.
Lentävänniemi ja pätkii niin pirusti, enään ei auta virtajohdon tuuletus vaan purkki pitää resetoida.
Alkaa tuo otsasuoni pullistuun pikkuhiljaa
Hallilassa tuskailtu saman ongelman kanssa jolukuusta asti. (tai oikeastaan pari vuotta, mutta tuo vanha kaapelimodeemi sentään korjasi yhteyden, tämä Viihteen modeemi ei)
Kaapelimodeemikin vaihdettu. (kumma kun asiakaspalvelussa ei tiedetä että tämä on yleinen ongelma)
Viikolla, tätä syljellä kasattua, nettiyhteyttä ehkä tosi pitkän pinnan kanssa vielä juuri ja juuri sietää, varsinkin kun jättää surkean televisiopalvelun kokonaan käyttämättä. Viime viikolla pätkimistä esiintyi iltaisin ehkä vain neljä-viisi kertaa illassa, mutta nyt perjantai-illasta lähtien, kun käyttäjiä on enemmän, nettiyhteys pätkii vähintään saman verran tunnissa.

Selkeä syy tähän on Elisan verkon riittämättömyys, niinkuin he itsekin ovat asian myöntäneet. Palvelu ei ole parantunut lupauksista huolimatta ollenkaan, teillä on nyt selkeä vika, miksi ette korjaa sitä? Ja kyllä minä olen lukenut sen teidän viestin korjauksista täällä Palstalla. Noilla kuukausia kestävillä lupauksilla yritetään nyt pitää tähän suurilla puheilla huijatut asiakkaat narussa kiinni, kuitenkaan mitään parannusta ei loppujen lopuksi tapahdu. Ihan pikku vinkkinä sinne Elisan suuntaan, kannattaisi jättää hakkaamatta rahaa Samuli Edelmanin pärställä oleviin sivun kokoisiin mainoksiin sanomalehdissä ja käyttää sekin raha tämän kuran rakentamiseen edes siedettävälle tasolle.

Eihän tämä ole ensimmäinen kerta kun Elisa mokailee oikein kunnolla, muistellaan vaikkapa muutama vuosi sitten toteutettua laskutuksen muutosta, silloin meidän perheen puhelinliittymät vaihtuivat muualle. Nettiyhteys on minulla jäänyt Tampereen Tietoverkon peruja Elisalle, mutta nyt on mitta tullut täyteen ja tämä mokailu vaihtaa senkin muualle. Aika amatöörimäistä touhua koko Elisan touhu.

Ihan vinkiksi kaikille, vikailmoituksia tehneiden kannattaa myös olla tiukkana liittymän laskuista, ei kai kukaan niin hullu ole että tästä sonnasta vieläpä jotain maksaakin. Niin kauan kun asiakkaat tyytyvät vain odottamaan liittymien muka parantumista niin mitään ei tapahdu, vielä kesälläkin odotetaan parannusta tilanteeseen. Toivottavasti nyt viimeistään kaikki joilla tätä ongelmaa on, eli tasan kaikki Tamperelaiset, tekevät niitä vikailmoituksia, kertovat muillekin mitä paskaa tämän viihde on ja valittavat laskustaan, niin saamme ehkä asioihin jotain korjaustakin. Hyvä esimerkki siitä on että edes joku reagoi näihin valituksiin kun nythän on luvattu armeliaasti että sopimuksen voi purkaa kun tuo 36h tallennus poistuu kokonaan, tosin eihän siinä kuluttajasuojan mukaan muutakaan vaihtoehtoa ole. Aivan sama koskee myös tätä liittymän kuukausiveloitusta, toivottavasti edes liittymien rahantulon hiljentyminen panee asioihin vauhtia.

Tähän kirjoittamiseen uhratun vartin aikana kävin irroittamassa modeemin johdon 11 kertaa kun yhteys pätkäisi, näin Viihde toimii Lielahdessa, silkkaa sontaa koko liittymä
Tampereen Pyynikillä katkot jatkuvat entisellään. Elisan tiedotteessa luvattiinkin useiden viikkojen odotusta. Olen merkinnyt muistiin jokaisen katkon helmikuulta, ja niitä on toistaiseksi 55 kpl, eikä kuukausi ole vielä puolessakaan. Paras tulos toistaiseksi on vain kaksi katkoa päivässä. Tähän tahtiin on odotettavissa koko kuukauden tulokseksi noin 120 katkoa. Yhden katkon havaitseminen, korjaaminen ja yhteyden odotteleminen vie noin kolme minuuttia. Joudun siis käyttämään aikaa noin kuusi tuntia kuukaudessa tähän ralliin. Ei oikein naurata.

Tampereen Pyynikillä katkot jatkuvat entisellään. Elisan tiedotteessa luvattiinkin useiden viikkojen odotusta. Olen merkinnyt muistiin jokaisen katkon helmikuulta, ja niitä on toistaiseksi 55 kpl, eikä kuukausi ole vielä puolessakaan. Paras tulos toistaiseksi on vain kaksi katkoa päivässä. Tähän tahtiin on odotettavissa koko kuukauden tulokseksi noin 120 katkoa. Yhden katkon havaitseminen, korjaaminen ja yhteyden odotteleminen vie noin kolme minuuttia. Joudun siis käyttämään aikaa noin kuusi tuntia kuukaudessa tähän ralliin. Ei oikein naurata.

Ei naurata minuakaan. Olen jo päättänyt, että jos tuleva firmis-päivitys (tai jokin muu toimenpide) ratkaise tätä ongelmaa, niin irtisanon jollain tavalla tämän paskan kokonaan ja siirryn vaikka kilpailijalle. En oikeasti enää jaksa tätä johtorumbaa, enkä ymmärrä, miten joku ylipäätään edes jaksaisi. Nyt kun olen tätäkin foorumia selaillut, niin on käynyt ilmi muun muassa se, että Elisa on nimenomaan vaatinut tähän purkkiin oman kustomoidun firmiksensä, joka on suoraan sanottuna alkeellisempi kuin mikään aiemmin näkemäni ADSL-modeemi tai kaapelimodeemi. En voi kertakaikkiaan ymmärtää, että miksi kaapelimodeemin säätöihin ei voi vaikuttaa itse. Perustelu on varmaankin se, että täis tavis-uunot eivät pääse paskomaan asioita, mutta hei haloo!

Toinen asia mikä tässä on rieponut on se, että firmistä luvattiin jo tammikuun alkuun ja milloin mihinkin. Koko homma on kuin Irakin tiedotusministerin touhuja katselisi. Tai jotain Monty Python showta. Homma on mennyt reisille jo niin monta kertaa, etten enää tiedä, että itkisinkö vai nauraisinko. Tällä hetkellä kuitenkin itken.  😢
vikailmotukseen oli 20 min jonotusaika ja netti toimii maksimissaan 10 min, ja tästä pitää vielä maksaa.
Tämä kirjoitus varmaan kääntää vaan puukkoa haavassa, mutta täällä päin pätkiminen on loppunut kokonaan.. Hervannassa ei ole nyt enää tällä viikolla katkennut nettiyhteys kertaakaan, vaikka sitä ennen sai modeemin virtajohtoa irroitella koko ajan. Toivottavasti verkon korjaukset etenevät nopeasti teidän alueillekin..
Illan surffailu alkoi jälleen johtojumpalla, ja nyt vieläpä niin että piuhan joutui iroittamaan useamman kerran ennen kuin yhteys taas löytyi.

Tein päivällä taas ties monennenko vikailmoituksen. Nyt asiakaspalvelulla oli uusi virsi veisattavana, vika johtuu Bewanin modeemista, tosin myönsivät kyllä että vikaa voi olla vähän verkossakin. Korjauksesta modeemin suhteen ei asiakaspalvelulla ole mitään tietoa, luultavimmin modeemi vaihtuu joskus kaikille, "uusi firmware tulossa" -sontaa ei enää edes yritetty syöttää. Verkon vian korjauksesta ei puhuttu sitten mitään. Ehdotuksia siitä mitä minun pitäisi tehdä tuli kyllä.

Vaihto toisen merkkiseen modeemiin kuulemma lopettaisi pätkimisen, Elisan kokemuksen mukaan toisen merkkisellä modeemilla olevissa liittymissä ei pätkimistä esiinny. Kysyessäni että missä sitten voisin käydä vaihtamassa modeemin sellaiseen toimivaan merkkiin, oli vastaus että Elisan myymälöistä voisi löytyä muita modeemeja ja voisin käydä ostamassa sieltä sellaisen, ei ju..lauta, minun pitäisi vielä ostaa itse sellainen laite joka kuuluu kuukausimaksuun. Toinen vaihtoehto asiakaspalvelun mukaan olisi siirtyä vanhan liittymän Netgeariin jossa ei ole langatonta verkkoa, sellaiset Netgearit joissa on langaton verkko eivät toimi sen kummemmin kuin Bewanitkaan. Tuossa Netgearissa suurin mahdollinen nopeus on 30/2, joten siinä nopeus teoriassa putoaisi, käytännössähän se olisi nopeus mitä Bewanilla tällä hetkellä maksimissaan tulee. Kysyessäni langatonta verkkoboksia siihen rinnalle, niin vastauksen mukaan voisin taas käydä ostamassa sen kaupasta., mielestäni sekin kuuluu Viihteen kuukausimaksuun, eli en osta erikseen, voisinhan minä ostaa koko nettiliittymänkin siihen rinnalle jostain muualta ja maksaa sitten Elisalle hyvää hyvyyttäni siinä samalla elatusmaksuna 40e kuussa.

Eli yhteenvetona tämän päivän vikailmoitus: vika on nyt siirtynyt modeemeihin ja ihan pikkuisen verkossakin sitä saattaa olla. Osta itse uudet laitteet niin viat saattavat loppua. Elisan asiakaspalvelulla ei ole mitään tietoa milloin pätkiminen loppuu tai mitä Bewanin modeemille aiotaan tehdä.

Nyt ju..lauta jotain järkeä tähän touhuun siellä Elisalla.

Eli yhteenvetona tämän päivän vikailmoitus: vika on nyt siirtynyt modeemeihin ja ihan pikkuisen verkossakin sitä saattaa olla. Osta itse uudet laitteet niin viat saattavat loppua. Elisan asiakaspalvelulla ei ole mitään tietoa milloin pätkiminen loppuu tai mitä Bewanin modeemille aiotaan tehdä.

Nyt ju..lauta jotain järkeä tähän touhuun siellä Elisalla.

Kyllä minulle tänään sanottiin hyvinkin, että firmiksen päivityksen pitäisi olla avain ongelmiin ja sanottiin, että kannattaa lukea täältä palstalta tiedotteita. Viallisesta modeemista ei sanottu mitään. Mutta minusta kaiken hauskinta tässä on se, että tuo Bewanin motukka on ominaisuuksiltaan todella hyvä, mutta siihen on vaan väkisin tungettu tämmöinen firmis, joka ei nyt sitten taida toimia oikein. Mutta mene ja tiedä sitten, että mikä on se lopullinen totuus tähänkin asiaan.

Kyllä minulle tänään sanottiin hyvinkin, että firmiksen päivityksen pitäisi olla avain ongelmiin ja sanottiin, että kannattaa lukea täältä palstalta tiedotteita. Viallisesta modeemista ei sanottu mitään. Mutta minusta kaiken hauskinta tässä on se, että tuo Bewanin motukka on ominaisuuksiltaan todella hyvä, mutta siihen on vaan väkisin tungettu tämmöinen firmis, joka ei nyt sitten taida toimia oikein. Mutta mene ja tiedä sitten, että mikä on se lopullinen totuus tähänkin asiaan.


Juuri näin, toinen asiakaspalvelija sanoo toista ja toinen toista, eli Elisalla ei näköjään vieläkään tiedetä miten ja millaista korjausta tehdään vai tehdäänkö sitä ollenkaan.
Tänään on taas ruvennu pätkiin oikeen urakalla >:(

eilen tuli 2kk lasku.. EIKÄ OLLU LUVATTUJA HYVITYKSIÄ! eikä soitto elisan aspaan auttanu kun ei ne tiedä sielä mitään.. "mä yhdistän sut tuonne.. *****, jonotusaika 11min." sit ne yhdisteli mua kokoaika eteenpäi.. VIIDENNEN jälkeen loppu akku o/
Hankin tällä viikolla viihdepaketin ja eilen perjantai-iltana kytkin kaapelimodeemin eka kertaa päälle. Kaikki näytti toimivan niinkuin pitääkin sen parin tunnin aikana, minkä se oli päällä. Tammelassa Tampereella siis asustelen

Tänään aioin ryhtyä pelaamaan käyttäen uutta nettiyhteyttä, mutta eipäs enää toimikaan. OIreet samat kuin muillakin tähän threadiin kirjoittaneilla, modeemin valot palaa niinkuin pitääkin, mutta yhteys katkeaa, eikä palaudu kuin kytkemällä virrat pois ja uudestaan päälle. PIsimmillään ollut päällä noin 20 minuuttia, lyhyimmillään 1:n minuutin, virtajohtoa on tuuletettu useita kymmeniä kertoja. Olen vaihdellut antennipistoketta, kokeillut useita T-kappaleita ilman vaikutusta.  Onneksi vanha kilpailijafirman ADSL on vielä kytkettynä.

Kysymys Elisan edustajille: voiko vIkailmoituksen tehdä sähköpostilla, kun ei oikein olisi aikaa roikkua puhelimessa, kun mitään hyödyllisiä neuvoja sieltä ei kuitenkaan näytä saavan, enkä halua maksaa palveluntarjoajalle siitä, että pääsen kertomaan että palvelu ei toimi.

Kysymys Elisan edustajille: voiko vIkailmoituksen tehdä sähköpostilla, kun ei oikein olisi aikaa roikkua puhelimessa, kun mitään hyödyllisiä neuvoja sieltä ei kuitenkaan näytä saavan, enkä halua maksaa palveluntarjoajalle siitä, että pääsen kertomaan että palvelu ei toimi



Mikset voisi, minä ainakin tein, ja sain sähköpostilla vastauksen että ongelma on tiedostettu ja sitä koitetaan korjata.


Kysymys Elisan edustajille: voiko vIkailmoituksen tehdä sähköpostilla, kun ei oikein olisi aikaa roikkua puhelimessa, kun mitään hyödyllisiä neuvoja sieltä ei kuitenkaan näytä saavan, enkä halua maksaa palveluntarjoajalle siitä, että pääsen kertomaan että palvelu ei toimi



Mikset voisi, minä ainakin tein, ja sain sähköpostilla vastauksen että ongelma on tiedostettu ja sitä koitetaan korjata.


OK hienoa, sähköpostiosoite on ?