Tvilo-sovellus

  • 13 helmikuu 2017
  • 30 kommenttia
  • 1558 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

30 kommenttia

Tuli vielä pari kysymystä mieleen, olitko käyttänyt Tviloa ennen Testflight-päivitystä (kerran päivässä, kerran viikossa, jne. Saa myös sanoa, että ei ole käytetty x kuukauteen 🙂? Onhan laitteen kello ja päivämäärä oikeassa ajassa?

En muista edellistä kertaa, tämä ongelma on ollut päällä ainakin 3 viikkoa. Muistaakseni viimeksi katsoin syyskuussa sarjoja.

Päiväys ja kello haetaan automaattisesti.
Sellaista voisi koittaa, että avaa sovelluksen ja yrittää siirtyä pyyhkäisemällä sarjalistauksesta profiilisivulle ja painaa sieltä "Kirjaudu ulos". Tai yrittää kirjautua uudestaan Google-tilillä, mikäli sellainen vaihtoehto siellä olisi.
Sellaista voisi koittaa, että avaa sovelluksen ja yrittää siirtyä pyyhkäisemällä sarjalistauksesta profiilisivulle ja painaa sieltä "Kirjaudu ulos". Tai yrittää kirjautua uudestaan Google-tilillä, mikäli sellainen vaihtoehto siellä olisi.

Tämä tuntui korjaavan ongelma. Yritän vielä testailla ja saada se toistettavasti tulemaan esille, mutta nyt siis toimii!

Kiitos vinkistä!
Hyvä homma ja kiitos avusta! Vallitsevan teorian mukaan jostain syystä erään SDK:n levylle tallentamat kirjautumistiedot ovat korruptoituneet (ovat tälle antaneet oman virhekoodinkin) ja johtaa tällaiseen luuppiin, missä mikään verkkopyyntö ei valmistu, koska kirjautuminen epäonnistuu jatkuvasti. Uloskirjautumisessa nämä tiedot nollataan ja kirjautumistiedot ovat taas eheät. Uusimmassa Testflight-buildissa tähän pitäisi olla korjausta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Tervehdys Tvilon beta-testaajat 🙂 Tiedoksi tähänkin ketjuun, että tulemme avaamaan Tvilon keskustelualueen avoimeksi kaikille yhteisön jäsenille.

Teidän, ketkä olitte mukana myös suljetussa beta-vaiheessa, maksuttomat tunnukset ovat voimassa vielä tämän vuoden loppuun asti. Voitte tämän jälkeen siirtyä käyttämään Elisa Viihde -tunnuksianne Tvilossa. Mikäli teiltä ei vielä tunnusta löydy, niin saatte tunnukset tilaamalla Elisa Viihde -sovelluksen.

Pystymme siirtämään teille tähän asti Tvilossa kerääntyneet sarjat uudelle tilillenne. Tarvitsemme siirtoa varten sähköpostiosoitteen, jolla olette rekisteröityneet Tviloon (Facebook tai Google Account) ja Elisa Viihde -tunnuksenne. Mikäli haluat, että teemme siirron sinun tilillesi, niin pyydän, että laitat minulle yksityisviestiä täällä Palstalla asiasta 🙂

Osallistu keskusteluun