Kysymys

USB-tikku sanoi sopimuksen irti - saako vaihtaa Lissun kaupassa

  • 10 joulukuu 2009
  • 3 kommenttia
  • 1713 katselukerrat

Tervehdys,

Tikku heittää herjaa ½-1h jälkeen: tallennusvirhe..ajansiirto lopetetaan
Olen tarkistanut tikun useaan kertaan tietokoneessa ja on OK? Mutta lämmetessään riittävästi boksissa tallennus kaatuu.

Oma 8G microSDHC USB-sovittimella pelaa täysin ongelmitta.
Saako tikun vaihtaa suoraan Lissun kaupassa ilman suurempia reklamaatioita.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Kokeile formatoida tikku uudelleen FAT32:ksi, korjaantuuko ongelma? Kun ajansiirto keskeytyy, sattuuko tikku olemaan täynnä (jos digiboksisi ei osaa jostain syystä kirjoittaa siinä olevaa ajansiirto-dataa yli)?

Kokeile formatoida tikku uudelleen FAT32:ksi, korjaantuuko ongelma? Kun ajansiirto keskeytyy, sattuuko tikku olemaan täynnä (jos digiboksisi ei osaa jostain syystä kirjoittaa siinä olevaa ajansiirto-dataa yli)?


On formatoitu useaan kertaan FAT32:ksi, ei auta. Olen tyhjentänyt tikun boksilla, ei auta.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Kannattaa olla yhteydessä asiakastukeemme numerossa 050 960 600, niin voimme tarvittaessa vaihtaa tikun uuteen. Viihde-paketin laitteita ei ole mahdollista vaihtaa Elisa Shopit -myymälöissämme vaan laitevaihdot tulee hoitaa asiakastuen kautta.

Osallistu keskusteluun