Kysymys

USB-tikku sanoi sopimuksen irti - saako vaihtaa Lissun kaupassa

  • 10 joulukuu 2009
  • 3 kommenttia
  • 1754 katselukerrat

Tervehdys,

Tikku heittää herjaa ½-1h jälkeen: tallennusvirhe..ajansiirto lopetetaan
Olen tarkistanut tikun useaan kertaan tietokoneessa ja on OK? Mutta lämmetessään riittävästi boksissa tallennus kaatuu.

Oma 8G microSDHC USB-sovittimella pelaa täysin ongelmitta.
Saako tikun vaihtaa suoraan Lissun kaupassa ilman suurempia reklamaatioita.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Kokeile formatoida tikku uudelleen FAT32:ksi, korjaantuuko ongelma? Kun ajansiirto keskeytyy, sattuuko tikku olemaan täynnä (jos digiboksisi ei osaa jostain syystä kirjoittaa siinä olevaa ajansiirto-dataa yli)?

Kokeile formatoida tikku uudelleen FAT32:ksi, korjaantuuko ongelma? Kun ajansiirto keskeytyy, sattuuko tikku olemaan täynnä (jos digiboksisi ei osaa jostain syystä kirjoittaa siinä olevaa ajansiirto-dataa yli)?


On formatoitu useaan kertaan FAT32:ksi, ei auta. Olen tyhjentänyt tikun boksilla, ei auta.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Kannattaa olla yhteydessä asiakastukeemme numerossa 050 960 600, niin voimme tarvittaessa vaihtaa tikun uuteen. Viihde-paketin laitteita ei ole mahdollista vaihtaa Elisa Shopit -myymälöissämme vaan laitevaihdot tulee hoitaa asiakastuen kautta.