Vastattu

Väärin laskutettu Viihde-lasku


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei,

Elisa-viihteen elokuun laskuni oli väärin laskutettu. Soitin siitä asiakaspalveluun jossa pitkän jonotuksen (2 eri henkilölle) jölkeen minulle sanottiin että maksa elokuun lasku kuten se on kirjattu ja erotus vähennetään sitten syyskuun laskusta. Muuten ihan kiva, mutta nyt kun katsoin tätä syyskuun laskua, niin huomasin että saamani hyvitys (14,50€) olikin lisätty laskuuni eikä suinkaan vähennetty. Toivottavasti operaattori hoitaa asian nyt tätä kautta koska en jaksa taas jonotella Elisan virheiden takia.

Toinen asia joka pännii on se että saimme kokonaan uuden digiboxin koska vanhan kaukosäädin hajosi eikä sitä vanhaa ole enään saatavilla. Uuden laitteen tulo kesti n. 2 viikkoa jona aikana digiboxia ei voinut käyttää, tästä ajasta ei annettu mitään hyvitystä vaikka uuden laitteen saapuminen kesti iäisyyden ja ei olisi vieläkään varmaan tullut jos sen perään ei olisi uudestaan soitettu. Tämä uusi on muutenkin paljon huonompi koska siitä puuttuvat kokonaan esim. Formula-katsomo ja muut lisukkeet jotka ovat olleet vanhassa boxissa. Myöskään nauhoituksia ei voi siirtää omiin kansioihinsa. Todella ärsyttävää!!!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 19 syyskuu 2014, 14:28

Tervetuloa Palstalle mirale!

Lähetin sinulle yksityisviestin laskutustasi koskien, koska tilanteen avaaminen vaatii asiakastietojesi läpikäymistä. :)

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Tutustu vielä pari päivää siihen oletettavasti N7700 boxiin, niin löydät lisää puutteita ja bugeja. Kehitys kehittyy, sanoo Elisa.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tervetuloa Palstalle mirale!

Lähetin sinulle yksityisviestin laskutustasi koskien, koska tilanteen avaaminen vaatii asiakastietojesi läpikäymistä. 🙂

Osallistu keskusteluun