Vastattu

Vaikeaa korjata väärä lasku

  • 20 elokuu 2019
  • 1 kommentti
  • 450 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
On se vaikeaa korjata elisalla vääränlainen lasku. Olin jo viikkoja sitten yhteydessä, luvattiin korjata asia, mutta siinähän se taas komeilee.
Tuote on muka "aktiivinen" vaikka tuote on palautettu teille postin toimesta kun tuote oli alunperin toimitettu väärään osoitteesen, vaikka omat osoitetietoni ovat ajan tasalla.
Mitäköhän jos en olisi itse tässä aktiivinen, ihan varmaan laskuttaisitte minua joka kuukausi tästä tuotteesta.
Joten toinen kerta. Olkaa hyvä ja koettaka nyt korjata se lasku sieltä ajan tasalle. Vai onko se nyt niin ylivoimaista. Saa näköjään tsekata laskut suurennuslasin kanssa mistä te veloitatte.
On muutakin tekemistä tässä kun oikoa teidän sotkuja, ei menny kerralla viesti näköjään perille.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 20 elokuu 2019, 19:52

@coq Täällä OmaYhteisössä kannattaa tästä asiasta laittaa tarkempi selvitys @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle. He ovat osa Elisan asiakaspalvelua ja voivat auttaa täällä OmaYhteisössä.

Toinen vaihtoehto on kilauttaa suoraan asiakaspalveluun. Tällöin asia saattaa edetä käsittelyyn nopeammin.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@coq Täällä OmaYhteisössä kannattaa tästä asiasta laittaa tarkempi selvitys @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle. He ovat osa Elisan asiakaspalvelua ja voivat auttaa täällä OmaYhteisössä.

Toinen vaihtoehto on kilauttaa suoraan asiakaspalveluun. Tällöin asia saattaa edetä käsittelyyn nopeammin.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Osallistu keskusteluun