Vastattu

Varastodomainin laskutuksen lopettaminen

  • 1 maaliskuu 2018
  • 1 kommentti
  • 208 katselukerrat

Olen irtisanonut alla olevan varastodomainin ja saanut siitä vahvistuksen ja vielä asiakaspalvelustanne allaolevan emailin , jossa vakuutetaan, ettei enää muodostui laskutusta. Silti taas 24.2 tuli lasku. Tätä on jatkunut syyskuusta saakka. Pliis tehkää jotain asian eteen!

LAITTEEN / PALVELUN POISTO / LUNASTUS 07.12.2017
TILAUSVAHVISTUS TILAUSNRO XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Hyvä asiakkaamme
Kiitos yhteydenotostanne. Viitaten keskusteluumme 19.1., olemme hyvittäneet laskulta XXX varastodomain -palvelun osuuden 6,20€. Summan voi vähentää laskun loppusummasta sitä maksaessa.
Varastodomain -palvelu on irtisanottu. Siitä ei muodostu enää laskutusta.
Ystävällisin terveisin
Etunimi Sukunimi
Service Specialist
Elisa Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu
Elisa Oyj


EDIT: poistettu tietoja joita ei ole hyvä pistää julkiselle keskustelufoorumille -Mits
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 1 maaliskuu 2018, 09:36

Hei, ei julkaista tänne Palstalle omia, eikä varsinaan toisen tietoja ilman lupaa. Sensuroin vähän viestiäsi. 🙂
Suosittelen ottaan yhteyttä meihin vaikka ihan Facebookin kautta yksityisviestillä tai yrityspuolelle voi myös soittaa numeroon 010808088
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hei, ei julkaista tänne Palstalle omia, eikä varsinaan toisen tietoja ilman lupaa. Sensuroin vähän viestiäsi. 🙂
Suosittelen ottaan yhteyttä meihin vaikka ihan Facebookin kautta yksityisviestillä tai yrityspuolelle voi myös soittaa numeroon 010808088

Osallistu keskusteluun