Viaplayn aktivointikoodi saamatta tai Aition aktivointi ei onnistu? Toimi näin!


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 2129 kommenttia

22.9.2022 lisätty uudempi ohjeistus:


***********************
Olemme tiedottaneet asiakkaitamme Elisa Viihde Aition ja Viaplayn yhdistymisestä 30.6.2020 lähtien sähköpostiviestillä. Viaplayn aktivointilinkin olet saanut erillisenä sähköpostina osoitteesta no_reply@elisa.fi otsikolla Viaplayn aktivointiohje.

Jos et ole saanut viestiä:

  • olethan tarkistanut roskaposti-, spammi- ja muut suodatetut kansiot?
  • oletko tarkistanut, mikä sähköpostiosoite sinulla on OmaElisassa yhteystietona?

Uusi ohje 24.11.2020:

Jos sähköpostia ei löydy, voit aktivoida Elisa Viihde Viaplayn osoitteessa https://elisaviihde.fi/tilaukset klikkaamalla “Aktivoi Elisa Viihde Viaplay”.

Vanha ohje

Jos sähköpostia ei löydy, lisää profiilitietoihisi asiakasnumero ja pingaa @OmaYhteisö-tiimi tämän ketjun kommenteissa. Voit myös laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi ‘lle (yksärit käydään läpi yleensä kerran arkipäivässä :relaxed: )

 

Jos olet Viaplayn asiakas ja Aition aktivoinnin kanssa on ongelmia, tarkista loitko uuden Elisa Viihde -tunnuksen vai haluatko lisätä Aition nykyiselle Elisa Viihde -tunnukselle. Elisa Viihde -tunnuksesi tiedot löydät OmaElisasta. Kannattaa myös tehdä tunnistautuminen Elisa Viihde -tunnuksella osoitteessa elisaviihde.fi/tunnistaudu, jos Aitio-sopimusta ei näy OmaElisassa.

Itse muutoksesta lisää esim. täällä ja täällä.

 


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

214 kommenttia

@OmaYhteisö-tiimi 

Asiakastiedotteen Aition ja Viaplayn yhdistymisestä sain normaalisti, mutta aktivointikoodia en ole 5.7 mennessä saanut.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@OmaYhteisö-tiimi 

Asiakastiedotteen Aition ja Viaplayn yhdistymisestä sain normaalisti, mutta aktivointikoodia en ole 5.7 mennessä saanut.

 

Aktivointilinkki on laitettu nyt uudelleen :) 

@OmaYhteisö-tiimi täällä sama ongelma, kuin edellisellä; tiedotteen yhdistymisestä olen saanut, mutta aktivointikoodi-postia ei löydy mistään kansiosta :)

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@OmaYhteisö-tiimi täällä sama ongelma, kuin edellisellä; tiedotteen yhdistymisestä olen saanut, mutta aktivointikoodi-postia ei löydy mistään kansiosta :)

 

Moikka @JuttaN! Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron, niin voidaan lähettää linkki uudelleen :) 

Käyttäjätaso 3

@OmaYhteisö-tiimi 

Olen myös saanut tiedotteen yhdistymisestä, mutta aktivointi viestiä en ole vieläkään saanut.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@OmaYhteisö-tiimi 

Olen myös saanut tiedotteen yhdistymisestä, mutta aktivointi viestiä en ole vieläkään saanut.

@Arska82 käypäs nyt vilkaisemassa sähköposti uudestaan? Laittelin sen aktivointilinkin sinne nyt uudemman kerran. :) 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@JuttaN Laitoin sullekkin sen linkin uudestaan tulemaan niin pitäisi sähköpostista löytyä :) 

Minäkään en ole saanut aktivointikoodia

En ole saanut aktivointikoodia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@Pepe76 lisäisitkö OmaYhteisön profiiliisi sille varatulle paikalle asiakasnumerosi (löytyy esim. laskulta), niin laitetaan tuo viesti uudestaan matkaan, kiitos!

@Napoli laitoin sinulle nyt sähköpostin uudestaan matkaan, tuliko perille?

Nyt olen päivittänyt asiakasnumeron

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@Pepe76 kiitos! Nytpä on viesti laitettu uudelleen matkaan. :slight_smile:

Minullekkaan ei ole aktivointiviestiä tullut 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@EllaMargit viesti lähetetty uudestaan nyt! :relaxed:

Miten se nyt menee, kun minulla on aktivointikoodit ja kaikki ja oon päässyt jopa kirjautumaan jo viaplaylle, niin nyt viaplayhin pitäisi syöttää pankkikorttitiedot ja se kustantaa sen 12,99. Aitiopalvelu kuitenkin laskutetaan erikseen vaikka sen pitäisi olla könttänä tuon 12,99 vai oonko ymmärtänyt jotain totaalisen väärin?

Käyttäjätaso 1

Olen Viaplayn asiakas ja aktivoin juuri Elisa Aition. Minulla on Samsungin älytv malli UE40KU6075UXXE (vuosimalli 2016, viimeisin ohjelmistoversio) ja latasin Elisa Viihde appin televisioon. Selailin tarjontaa ja elokuvien kohdalla luki ettei sovellus tue tätä tv-mallia. Tekstitys ei ole käytettävissä. Pitääkö ostaa uusi TV että nökee tekstit?

VIAPLAY ja CMORE apit toimii moitteetta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Olen Viaplayn asiakas ja aktivoin juuri Elisa Aition. Minulla on Samsungin älytv malli UE40KU6075UXXE (vuosimalli 2016, viimeisin ohjelmistoversio) ja latasin Elisa Viihde appin televisioon. Selailin tarjontaa ja elokuvien kohdalla luki ettei sovellus tue tätä tv-mallia. Tekstitys ei ole käytettävissä. Pitääkö ostaa uusi TV että nökee tekstit?

VIAPLAY ja CMORE apit toimii moitteetta.

Moi @JIM76! Valitettavasti tuo on juuri ja juuri liian iäkäs malli, jotta Viihde sovellus pystyisi siinä täysin toimimaan. Täällä on listattuna (melkein alimmaisena sivulla) TV-mallit joita sovellus tällä hetkellä tukee. Samsungin televisioiden kohdalla raja menee 2017 vuoden malleissa ja minimissään tarvitaan Tizen 3.0 ohjelmistoversio. Myös 2015-2016 malleille sovellus saattaa osittain toimia, mutta kuten huomasitkin niin kaikki toiminnot eivät ole käytettävissä. 

 

Miten se nyt menee, kun minulla on aktivointikoodit ja kaikki ja oon päässyt jopa kirjautumaan jo viaplaylle, niin nyt viaplayhin pitäisi syöttää pankkikorttitiedot ja se kustantaa sen 12,99. Aitiopalvelu kuitenkin laskutetaan erikseen vaikka sen pitäisi olla könttänä tuon 12,99 vai oonko ymmärtänyt jotain totaalisen väärin?

Moi @MerjaIrina! Aitio+Viaplay yhteishintaan maksetaan joko aina Aition puolelta tai Viaplayn puolelta, ei missään tapauksessa molempia kautta! Tarkista aluksi, että sinulle on varmasti oikea käyttäjätunnus käytössä. Jos laitat meille yksityisviestillä tarkemmat tietosi, voidaan tarkastaa asiaa tarkemmin meidän päädystä. 😊

On se perkelettä, kun en löydä sivuiltanne yksilöllistä palvelua. Vikaa on kaiken aikaa yhteyksissä niin kotona kuin mökilläkin. Taidan sanoa kaikki sopimukset irti. Olen näistä keskustellut aiemminkin, mutta muutosta ei näy. Onko niin,että kaupungissa palvellaan h--vetin hyvin ja maaseutu onhdetaan.  Vähintään huono palvelu pitää näkysä hinnoissa. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @Aikkuko! Palvelua meiltä kyllä saa riippumatta asuinpaikasta ja yhteydenottokanavan voit vapaasti valita. :relaxed: Vaihtoehtoja löytyy sivulta https://elisa.fi/yhteydenotto tai halutessasi voit laittaa meille vaikkapa yksityisviestiä suoraan täällä OmaYhteisön puolella!

@OmaYhteisö-tiimi 

Asiakastiedotteen Aition ja Viaplayn yhdistymisestä sain normaalisti, mutta aktivointikoodia en ole 5.7 mennessä saanut.

Käyttäjätaso 5

@OmaYhteisö-tiimi 

Asiakastiedotteen Aition ja Viaplayn yhdistymisestä sain normaalisti, mutta aktivointikoodia en ole 5.7 mennessä saanut.

Moi @tovanttu ! Ikävä kuulla ettei aktivointiviesti ole tietään löytänyt perille. Sinulla olikin tuo asiakasnumero profiilissasi, niin kävin samoin tein lähettämässä sen manuaalisesti uudelleen. Löytyisikö aktivointilinkkiä nyt sähköpostistasi? :)

@OmaYhteisö-tiimi 

Asiakastiedotteen Aition ja Viaplayn yhdistymisestä sain normaalisti, mutta aktivointikoodia en ole 5.7 mennessä saanut.

Moi @tovanttu ! Ikävä kuulla ettei aktivointiviesti ole tietään löytänyt perille. Sinulla olikin tuo asiakasnumero profiilissasi, niin kävin samoin tein lähettämässä sen manuaalisesti uudelleen. Löytyisikö aktivointilinkkiä nyt sähköpostistasi? :)

Kiitti, aktivointi onnistui. 

Aktivointiviestiä ei ole minullakaan näkynyt…

 

Olen Elisa viihteen asiakas ja minulla on Elisan kautta Viaplay. Miten saan viihteen boksiin aition näkyviin?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@jerry laitoin uudestaan matkaan, kurkkaapas sähköpostiisi! :slight_smile:

@Viivij. sinullekin olisi tuosta sähköpostiin pitänyt kyllä ohje tulla, jos lisäät OmaYhteisön profiiliisi asiakasnumerosi, niin voidaan laittaa ohjeet uudestaan matkaan!