Kysymys

Viasat kanavat mobiilisovellukseen / Viaplay-tunnukset

  • 27 tammikuu 2016
  • 1 kommentti
  • 775 katselukerrat

Millon viasatin kanavat tulee näkyviin mobiilisovellukseen? Jos niitä ei osata sinne laittaa niin miksi elisa ei voi asiakkailleen hommata silloin niitä viaplay tunnuksia, jotta maksavat asiakkaat pääsisivät nauttimaan maksamistaan palveluista? Olen nyt 7kk maksanut Elisalle puolitoimivasta palvelusta. Silloin kun Viasat kulta-paketin tilasin, asiakaspalvelusta luvattiin, että viasatin kanavat tuulevat näkyviin myös mobiilisovellukseen. Sopimuksesta yli puolet nyt kärsitty, mutta edes vastausta en ole saanut milloin asia korjataan. Viasatille kun soitin ja kysyin viaplay tunnuksia jotka kulta-paketin tilaajille kuuluu, vastaus oli: mielellään tarjoaisimme tämän palvelun mutta ei valitettavasti kuulu elisan asiakkaille kun elisa ei ole kyseistä palvelua teille ottanut. Ymmärtäisin tämän jotenkin jos ne omat ns. vastaavat palvelut saataisiin toimimaan, mutta kun ei! Jos asia ei korjaannu lyhyen ajan sisällä, vaihtuu meidän taloudessa operaattori varmasti kun nykyisen Viihde sopimuksen saa jotenkin **tutukseltaan maksettua loppuun asti. Enkä varmasti ole ainoa joka näin ajattelee. Valoja tauluun!

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Moikka 
  • ?!

    Kiitos ideasta. Pidetään se mielessä. 🙂 Tällä hetkellä ei kuitenkaan ehdottamaasi lisäystä ole tiedossa.

    Viaplay on nyt  saatavilla vain satelliittiasiakkaille. Se on siis erillinen palvelu, jota ei tarjota Elisa Viihteen kautta tuollaisenaan.

    Sen sijaan Viasat-paketteihin kuuluu kyllä Viasat Ohjelmakirjasto. Kirjasto sisältyy Viasat Kulta ja Viasat Viihde -paketteihin ilman erillistä maksua.:)
  • Osallistu keskusteluun