Vastattu

Viihde-mobiilisovelluksen tietoturva

  • 2 helmikuu 2016
  • 1 kommentti
  • 351 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Onko Elisa aikeissa korjata mobiilisovelluksen tietoturvaongelmaa? Olen vaihtanut jo useampi viikko sitten palvelun salasanaa, mutta mobiilisovellus pysyy "kätevästi" kirjautuneena vanhan salasanan voimin. Edelleen ilman uutta salasanaa (eli jos ei kirjaudu sovelluksesta ulos) voi hallinnoida tallenteita, mikä ei ole ihan optimaalista. 

Olen tästä jo pariin kertaan lähettänyt palautetta suoraan sovelluksesta käsin, mutta mitään ei ole toistaiseksi kuulunut. Ei "Muista minut"-toiminto voi tätä hoitaa mielivaltaisesti.

Korjausta odotellessa...
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Fiiu 2 helmikuu 2016, 15:27

Tänään Elisan suunnalta soitettiin koskien asiaa ja ongelma on tiedossa. Korjausta on siis tulossa, tästä siis samalla iso plussa Elisan suuntaan. En olisi odottanut puhelua, ja varsinkaan näin nopeasti. Yksi vaihe siis suoritettu, keep up the good work!

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Tänään Elisan suunnalta soitettiin koskien asiaa ja ongelma on tiedossa. Korjausta on siis tulossa, tästä siis samalla iso plussa Elisan suuntaan. En olisi odottanut puhelua, ja varsinkaan näin nopeasti. Yksi vaihe siis suoritettu, keep up the good work!

Osallistu keskusteluun