Vastattu

Viihde-tilaus puuttuu?

  • 17 marraskuu 2018
  • 2 kommenttia
  • 583 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Miksi boxi ilmoittaa, TV-ruudulla että sinulla ei ole viihde-tilausta vaikka tilaus on OK ja omaElisa sivuilla Viihde-tilaus on aktiivinen?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 17 marraskuu 2018, 22:02

Onko digiboksi tullut Elisalta tilauksen yhteydessä? Onko Elisa Viihteen tilaus ylipäätään sellainen, johon kuuluu digiboksi?

Jos sopimukseesi kuuluu digiboksi ja se on tullut Elisalta tilauksen yhteydessä, ole yhteydessä asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Jos sen sijaan käytät muuta kuin Elisalta tullutta, sopimukseen kuuluvaa Viihteen digiboksia, tulee sinun ilmoittaa Elisalle digiboksin sarjanumero ja MAC-osoite, jotta Elisa voi parittaa laitteen sopimuksellesi
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Niin kuin Dj_God tuossa ilmaisikin niin syystä tai toisesta kyseinen digiboksi puuttunee asiakkuudelta tai sillä ei ole valtuuksia toimia. Eli digiboksin MAC-osoite (sama kuin sarjanumero, alkaa kolmella nollalla) tulee olla sama kuin asiakkuudella. Voit laitella meille (ylläpidolle) yksityisviestiä niin katsotaan homma maaliin. Emme täällä kuitenkaan kovin intensiivisesti päivystä kaikkina vuorokaudenaikoina joten nopeammin saat ratkaisun olemalla meidän asiakaspalveluun yhteydessä :)

-Ihaa-na
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko digiboksi tullut Elisalta tilauksen yhteydessä? Onko Elisa Viihteen tilaus ylipäätään sellainen, johon kuuluu digiboksi?

Jos sopimukseesi kuuluu digiboksi ja se on tullut Elisalta tilauksen yhteydessä, ole yhteydessä asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Jos sen sijaan käytät muuta kuin Elisalta tullutta, sopimukseen kuuluvaa Viihteen digiboksia, tulee sinun ilmoittaa Elisalle digiboksin sarjanumero ja MAC-osoite, jotta Elisa voi parittaa laitteen sopimuksellesi

Osallistu keskusteluun