Vastattu

Viihdepaketin vaihto

  • 3 helmikuu 2018
  • 2 kommenttia
  • 272 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei. Suljin Viihdepaketin ja asiakaspalvelusta soitettiin ja sovittiin että jatkan pelkkänä Viihde asiakkaana eli puhelinsovelluksella käytän tallennustilaa. Oli puhe että samoilla tunnuksilla jatketaan ja tallennukset säilyy. Tuli uudet tunnukset eikä vanhoilla pysty tallennuksia katsomaan. Uusilla voi tehdä tallennuksia mutta vanhoja tallennuksia ei ole. Onko joku muu tehnyt saman operaation ja saanut toimimaan vai onko tässä joku aspan kämmi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 5 helmikuu 2018, 12:55

Hei. Suljin Viihdepaketin ja asiakaspalvelusta soitettiin ja sovittiin että jatkan pelkkänä Viihde asiakkaana eli puhelinsovelluksella käytän tallennustilaa. Oli puhe että samoilla tunnuksilla jatketaan ja tallennukset säilyy. Tuli uudet tunnukset eikä vanhoilla pysty tallennuksia katsomaan. Uusilla voi tehdä tallennuksia mutta vanhoja tallennuksia ei ole. Onko joku muu tehnyt saman operaation ja saanut toimimaan vai onko tässä joku aspan kämmi?

Kannattaa ottaa yhteys asiakaspalveluun niin tuo saadaan kyllä korjattua 🙂 Nopeiten asia hoituu esim. chatin kautta. Se löytyy OmaElisasta. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
aspan kämmihän tuo ehkä on, vaikka itse olitkin jo lopettanut viihteen, niin olisi heillä pitänyt olla mahdollista samoilla tunnuksilla jatkaa, jios viihdesoppari ei ollut vielä päättynyt.

Tosin jos ehti olemaan jo tovin suljettuna tuo Viihde, niin sitten voi voi voi...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hei. Suljin Viihdepaketin ja asiakaspalvelusta soitettiin ja sovittiin että jatkan pelkkänä Viihde asiakkaana eli puhelinsovelluksella käytän tallennustilaa. Oli puhe että samoilla tunnuksilla jatketaan ja tallennukset säilyy. Tuli uudet tunnukset eikä vanhoilla pysty tallennuksia katsomaan. Uusilla voi tehdä tallennuksia mutta vanhoja tallennuksia ei ole. Onko joku muu tehnyt saman operaation ja saanut toimimaan vai onko tässä joku aspan kämmi?

Kannattaa ottaa yhteys asiakaspalveluun niin tuo saadaan kyllä korjattua 🙂 Nopeiten asia hoituu esim. chatin kautta. Se löytyy OmaElisasta. 🙂

Osallistu keskusteluun