Vastattu

Viihteen kaapelimodeemi C5200n sekosi

  • 5 huhtikuu 2014
  • 11 kommenttia
  • 1731 katselukerrat

  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
Moro!

Yhtäkkiä netti lakkasi toimimasta, valot paloivat normaalisti. Tein virtaresetin, joka yleensä auttaa kun boksi jumittaa.

No tämän kerran jälkeen valot eivät syttyneetkään enää, vaan palaavat tosi himmeästi sinisinä ja päällä olevan wlan-painikkeen valo himmeästi punaisena. Reset-nappiinkaan ei reagoi mitenkään, ei myös että painaa sähköihin laittamisen yhteydessä.

Eli varmaankin tarvitsisi uuden modeemin tilalle, tuo taisi mennä totaalijuntturaan?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi pleak313 7 huhtikuu 2014, 11:51

mlah kirjoitti:

Toivottavasti moderaattorit edes huomaa tämän, kun keskenään väittelette ko. topicin alla.

Kiitos hpgurulle, jos sait välitettyä viestiä eteenpäin! Sinulla on ainakin asiakaspalveluasenne kohdallaan.


Kyllähän tuo siltä vaikuttaisi, että laite on rikki mennyt. Laitoin sulle vielä yksäriä asiasta niin käytkö kattomassa. 
Katso alkuperäinen viesti

11 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mlah kirjoitti:

Toivottavasti moderaattorit edes huomaa tämän, kun keskenään väittelette ko. topicin alla.

Kiitos hpgurulle, jos sait välitettyä viestiä eteenpäin! Sinulla on ainakin asiakaspalveluasenne kohdallaan.


Kyllähän tuo siltä vaikuttaisi, että laite on rikki mennyt. Laitoin sulle vielä yksäriä asiasta niin käytkö kattomassa. 
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei. Kyllä pitäisi onnistua.

Välitän asian eteenpäin Elisalle.

Mukavaa yötä!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kyllä, olen kouluttautunut asiakaspalvelijaksi. Nyt moderaattoreita ei ole vielä ollut linjoilla ainakaan ruuhkaksi asti tällä viikolla, mutta yritän varmistaa, että saat tähän kuittauksen. Voit myös itse lähettää yksityisviestiä modelle :)

Esimerkiksi Scarpia-moderaattori on parhaillaan linjoilla, lähetä vaikka hänelle viesti yksityisesti.

Ensisijaisesti modeeminvaihtoa on anottava vikailmoituksella, mutta koska olet kaikkesi jo kokeillut, on turhaa pakottaa soittamaan ja jonottamaan. Uskon, että asia onnistuu tätäkin kautta kunhan moderaattori löytää polkunsa tähän ketjuun.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei - kiitos viestistäsi!

Soitatko häiriöilmoituksiin. Kerro siellä asia niin laittavat uuden purkin postiin :)

Jos et halua jonotella tekniseen tukeen, niin ensi viikon maanantaina moderaattori hoitaa homman.
Jos moderaattori voisi hoitaa homman finaaliin, ei posti kulje kumminkaan viikonloppuna. Kiitos! :)
Minulla on modeemin sekoamiseen auttanut se, että otan puhelinrasian pois ja laitan uudelleen.

Yhtenä päivänä kaikki ilmaiskanavat kaatuivat. Vaihdoin puhelinrasian (jäänyt edellisestä modeemin vaihdosta) ja kanavat palasivat taas. 

Nyt ovat ainakin Foxilta klo 21.00 jälkeen tulevat ohjelmat olleet sekaisin. En tiedä johtuuko se Foxista vaiko Viihteen digiboxista.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
mlah kirjoitti:
Jos moderaattori voisi hoitaa homman finaaliin, ei posti kulje kumminkaan viikonloppuna. Kiitos! :)

Hei.

Kokeiletko ensin ottaa töpselistä modeemin minuutiksi ja liitä vasta sitten takaisin virtaan. Kokeile vielä sen jälkeen resetnapin painamista jos ei muuten lähde toimimaan. Jos ei auta, laitatko Elisan asiakasnumerosi profiiliin (ei näy muille kuin moderaattoreille), niin välitän tämän ketjun Saunalahden/Elisan moderaattoreille, jotta voivat auttaa sinua asiassa. Asiakasnumeron löydät esimerkiksi laskusta.

Pahoittelen omasta puolestani tuota ikävää laiteongelmaa.
Eihän tätä tarvitse minnekään välittää. Kyllä ne moderaattorit osaavat lukea ja päättää mitä tekevät.

Eikä pidä mennä lupaamaan toisten puolesta, että he tekisivät jotain. Eihän sitä voi tietää mitä moderaattoreilla on tehtävänä. Varsinkin kun moderaattorit eivät ole varsinaisesti hoitamassa yksittäisiä vikatapauksia.

Vikapalvelu kyllä on oikea väylä vikatapauksissa.

Eikä siellä yleensä ole jonoakaan näin viikonloppuisin.
Olen jo kaikki temput tehnyt laitteelle, mitä kotikonstein voi.

Kokemusta on, kun olen itsekin asentajana toiminut aikaisemmin.

Ei vaan ole apua, vaikka pitäisi yön yli pois virroista.

 

Asiakasnumero on ollut kokoajan profiilissani, eli pitäisi näkyä.

Ja mikä on nyt lopullinen tilanne, hoituuko uusi laite tätä kautta vai ei?

Vai pitääkö nyt erikseen alkaa rustaamaan vikailmoitusta?

Soneralla ainakin onnistuu heidän vastaavan palstan kautta ja sieltä jopa osataan soittaa asiakkaalle päin ja varmistaa asia.

Toivottavasti myös Elisakin taipuu tähän.
Ei tässä mitään välittämistä tarvita.

Moderaattorit  lukevat Palstaa ja hoitavat työtilanteensa mukaan.
Toivottavasti moderaattorit edes huomaa tämän, kun keskenään väittelette ko. topicin alla.

Kiitos hpgurulle, jos sait välitettyä viestiä eteenpäin! Sinulla on ainakin asiakaspalveluasenne kohdallaan.

Osallistu keskusteluun