Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten siitäpä näkyy.
Kävin Oma Elisassakin katsomassa mutta eihän sieltä mitään oleellista vastaan tullut.
Ymmärtääkseni nuo vuokraukset pitäisi mennä suoraan laskulle? Viihteeseen on tunnukset luotu jo vuosia sitten, enkä ole tätä ennen vuokraamista tehnyt. Tai siis yrittänyt...
Tuo maksutapa siis jumittaa tuossa, eikä pin-koodia voi edes syöttää.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Exe_
Sovelluksen irtisanominen pitäisi kyllä onnistua ihan OmaElisasta Sopimus-valikon kautta. Mutta tuo vuokrausongelma kuulostaa vähän siltä että voisi olla mahdollisesti parikin tunnusta päällekkäin syystä tai toisesta käytössä :? Melkeinpä suosittelisin olemaan yhteydessä ihan asiakaspalveluun, niin voidaan vilkaista vähän lähemmin. Voit toki pistää myös esim. Facebookin kautta yksäriä: http://m.me/elisasuomi. 
Katso alkuperäinen viesti
