Vastattu

Viihteen sovelluksessa leffan vuokraus ei onnistu.

  • 23 kesäkuu 2018
  • 7 kommenttia
  • 617 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Oli siis tarkoitus vuokrata leffa, mutta eihän siitäkään mitään sitten tullut...

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten siitäpä näkyy.

Kävin Oma Elisassakin katsomassa mutta eihän sieltä mitään oleellista vastaan tullut.

Ymmärtääkseni nuo vuokraukset pitäisi mennä suoraan laskulle? Viihteeseen on tunnukset luotu jo vuosia sitten, enkä ole tätä ennen vuokraamista tehnyt. Tai siis yrittänyt...

Tuo maksutapa siis jumittaa tuossa, eikä pin-koodia voi edes syöttää.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Exe_ 25 kesäkuu 2018, 14:41

Sovelluksen irtisanominen pitäisi kyllä onnistua ihan OmaElisasta Sopimus-valikon kautta. Mutta tuo vuokrausongelma kuulostaa vähän siltä että voisi olla mahdollisesti parikin tunnusta päällekkäin syystä tai toisesta käytössä :? Melkeinpä suosittelisin olemaan yhteydessä ihan asiakaspalveluun, niin voidaan vilkaista vähän lähemmin. Voit toki pistää myös esim. Facebookin kautta yksäriä: http://m.me/elisasuomi. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oletko kokeillut kirjautua ulos sovelluksesta ja kirjaudut tämän jälkeen uudelleen sisään? Törmäätkö edelleen samaan ongelmaan? Oletko kokeillut asentaa sovellusta uudelleen?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Juu, juu ja juu.

Laitteenahan on S7 ja Oreo, Viihteestä se versio minkä kaupasta saa.

Yritin jopa irtisanoa koko Viihde sovelluksen sopimuksen, mutta eipä sekään onnistunut Viihteen sivustolla.
Käyttäjätaso 3
Sovelluksen irtisanominen pitäisi kyllä onnistua ihan OmaElisasta Sopimus-valikon kautta. Mutta tuo vuokrausongelma kuulostaa vähän siltä että voisi olla mahdollisesti parikin tunnusta päällekkäin syystä tai toisesta käytössä :? Melkeinpä suosittelisin olemaan yhteydessä ihan asiakaspalveluun, niin voidaan vilkaista vähän lähemmin. Voit toki pistää myös esim. Facebookin kautta yksäriä: http://m.me/elisasuomi. 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Tänään päivittyi sovellus, ja nyt vuokrauksessa on tuon ed. virheen sijaan kuvan mukainen ilmoitus.

Vissiin sitten se kätevin vaihtoehto ei ole vaihtoehto :D

Ja ei ole kuin yksi tunnus Viihteeseen, ainakaan minun toimestani.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Ja OmaElisa ohjaa irtisanomaan Viihteen sivuille, josta löytyy seuraavaa.

Irtisanominen oli tarkoitettu siis vain tuon vuokrausongelman setvimiseen, josko uusilla tunnuksilla olisi toiminut...
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Tuo, että tililläsi on tarjolla vain korttimaksuvaihtoehto viittaisi siihen, että tililtäsi puuttuisi laskutustiedot eli käytännössä Tupas-tunnistautuminen. Mitä tuo sivu sanoo jos menet sinne sisäänkirjautuneena tilillesi? https://elisaviihde.fi/tunnistaudu/
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Tunnus: xxxxxxxxxx
Sähköposti: xxxxxxxx@saunalahti.fi (vahvistettu)
Asuinmaa: Ei asetettu

Mielestäni tein silloin aikanaan kaikki kommervenkit mitä haluttiinkin.

edit: ja kyllä ainakin Aitio löysi tiensä myös laskulle.

Osallistu keskusteluun