Vastattu

Viihteen uudistus ja Netflix

  • 25 huhtikuu 2016
  • 5 kommenttia
  • 309 katselukerrat

  • Kiinnostunut
  • 5 kommenttia
Ei vissiin mennyt ihan putkeen tuo Viihteen uudistus Netflixin osalta. Minä en pääse Netflixiin kuin boottaamalla joka kerta digiboksin. Alkaa pian nyppimään. Ymmärrän, jos kerran uudistusten jälkeen joutuu tuollaista tekemään, mutta joka kerta tästä eteenpäin, niin se on huonoa toimintaa. Onko muut huomanneet samaa ja tullanko asialle tekemään jotain?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi HKKT 28 huhtikuu 2016, 15:09

Tein pari kertaa uudelleen tehdasasetuket, niin homma alkoi toimia. Melko työteliäitä nämä uudistukset sanoisin.
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro 🙂

Oletko tehdasasetukset palauttanut boksille? Se onnistuu painamalla viisi kertaa boksin virtanäppäintä peräkkäin. Se on kaikilla tähän asti keskustelemani asiakkaiden kanssa korjannut tilanteen. 🙂
Ei auta tehdasasetukset. Sama vaiva vielä ja sen lisäksi sain vielä jonkun idioottimaisen lapsilukon toosaani, kun jouduin TURHAAN tekemään asetukset uudelleen. Se pitää hävitä, ei täällä ole yhtään lasta. Jos tuo lapsilukko alkaa enemmänkin häiritä, niin viihde loppuu osaltani.
Tehdasasetukset saivat vaivan koskemaan myös tallennuksia. Ja noin viiden minuutin välein tulee ilmoitus yhteysongelmasta. Olisiko syytä tehdä sielläpäässä asioille jotain, kun täällä menee asuat vain hullumpaan suuntaan!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Oletko kokeillut päivityspakotusta (virtapiuha irti -> takaisin kiinni ja samalla virtanappi pohjaan 3 sekunniksi)? Onko viihde kytkettynä langallisena vai langattomana nettiin? Jos langallisena niin tarkista ettei johto mene modeemin porttiin 4, jos langattomana niin kytke langalliseksi ja kokeile uudestaan. Voisit myös lisätä asiakasnumerosi profiiliisi niin pääsemme katsomaan tietojasi.
Tein pari kertaa uudelleen tehdasasetuket, niin homma alkoi toimia. Melko työteliäitä nämä uudistukset sanoisin.

Osallistu keskusteluun