Kysymys

vikailmoituksen peruminen

  • 19 helmikuu 2010
  • 4 kommenttia
  • 2081 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Elisa viihde tuli ja alkuun ei meinannut iptv kanavat näkyä millään (mosaiikkia, äänien vinkumista pätkimistä) joten laitoin vika ilmoituksen menemään.  buuttailin sitten itse koneita, irrottelin ja kytkin piuhija uudelleen, ja ilmeisesti kuun asento osu myös oikeaan mutta nyt pelit ja vehkeet toimii hyvin.  ajattelinkin siis perua vikailmoituksen, mutta en löytänyt sellaista vaihtoehtoa mistään. (mistään = oma elisa / elisa.fi sivut)

odottelenko siis yhteyden ottoa ja sanon sitten että "hyvin toimii, kiitos hei"?

BTW...kiva palvelu ja kun toimii niin on aika jees  😛

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Vikailmoitus tulee perua vikapalvelumme 050 960 600 kautta, jos vika on hävinnyt. Muussa tapauksessa aiheettomasta asentajan käynnistä / tilaamisesta saattaa tulla lasku perässä.

Vikailmoitus tulee perua vikapalvelumme 050 960 600 kautta, jos vika on hävinnyt. Muussa tapauksessa aiheettomasta asentajan käynnistä / tilaamisesta saattaa tulla lasku perässä.


Huomioi, että vikailmoituksen perumisesta pitää maksaa (pvm/mpm)
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki


Vikailmoitus tulee perua vikapalvelumme 050 960 600 kautta, jos vika on hävinnyt. Muussa tapauksessa aiheettomasta asentajan käynnistä / tilaamisesta saattaa tulla lasku perässä.


Huomioi, että vikailmoituksen perumisesta pitää maksaa (pvm/mpm)


Maksullisuus selittyy sillä, että kyseessä on normaali palvelunumero. Vikapalvelunumeroomme soitettaessa ei kuitenkaan peritä erillistä palvelunumeron lisämaksua, toisin kuin perinteisissä palvelunumeroissa, vaan ainoastaan pvm/mpm.
Käyttäjätaso 5
Itse olen nyt kuusi kertaa joutunut soittamaan Elisan hienoon palvelunumeroon omalla kustannuksellani. Elisa töpeksii uudestaan ja uudestaan ja minä maksan puhelut. Reilu meininki. Elisan kannattaisi varmaan lanseerata ihan reilusti maksullinen valitusnumero. 9,75 euroa minuutti ja saisi haukkua ja valittaa niin paljon kun kukkaro kestää. Tuohon vielä joku vartin jonotusaika ja oikein ärsyttävä jonotusmusiikki, niin suosio olisi taattu:) Tänään tein vikailmoituksen, kun netti oli ollut 12 tuntia pimeänä. Taas tuntuu toimivan, joten kai sieltä laskukin tulee perästä aiheettomasta viasta.

Osallistu keskusteluun