Vastattu

VMG3925-B10B_Elisa9

  • 28 tammikuu 2019
  • 5 kommenttia
  • 482 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Moi,

Miten saan tämän päivityksen(VMG3925-B10B_Elisa9)? näyttäisi vielä olevan "VMG3925-B10B_Elisa8_V511AARB7D0"
firmware käytössäni. Voisiko ongelmani johtua vanhasta päivityksestäni ?
Lan-verkko muuttui jostain syystä todella epävakaaksi n. viikko sitten.
Nintendo switchiä on aivan mahdoton pelata. Modeemi on ollut kohta vuoden
samassa paikassa ja switch myös. Viikko sitten alkoi tämä jatkuva pätkiminen.
Rebootattu, virrat pois, tyhjennetty ja tehdasasetuksia palautettu, mikään ei auta !
tässä kuva modeemista.

Edit // Otettu kuva pois, näkyi yksilöivät tiedot -Patomiäs
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 28 tammikuu 2019, 15:06

Moro @Imppu16 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Nappasin tuon kuvan pois ettei turhaan ole yksilöiviä tietoja esillä julkisella foorumilla 🙂 Pistin sitä ennen modeemin tietojen perusteella päivityksen Elisa9 firmikselle tulemaan, pitäisi valmistua puolessa tunnissa. Jos ongelmia vielä tuon jälkeen ilmenee niin koita uudelleen resetointi ja jos ei auta niin lisäile asiakasnumero profiiliisi niin tarkistetaan linja 🙂
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro @Imppu16 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Nappasin tuon kuvan pois ettei turhaan ole yksilöiviä tietoja esillä julkisella foorumilla 🙂 Pistin sitä ennen modeemin tietojen perusteella päivityksen Elisa9 firmikselle tulemaan, pitäisi valmistua puolessa tunnissa. Jos ongelmia vielä tuon jälkeen ilmenee niin koita uudelleen resetointi ja jos ei auta niin lisäile asiakasnumero profiiliisi niin tarkistetaan linja 🙂
Täällä myös vanha VMG3925-B10B_Elisa8_V511AARB7D0 firmis ja auditointi näyttää laitteelle punaista
Käyttäjätaso 2
Täällä myös vanha VMG3925-B10B_Elisa8_V511AARB7D0 firmis ja auditointi näyttää laitteelle punaista

Käytkö laittamassa tästä laitteesta sarjanumeron ja mac-osoitteen profiilisi tietoihin niin voidaan katsoa senkin päivitys 🙂 -Sartsu

Täällä myös vanha VMG3925-B10B_Elisa8_V511AARB7D0 firmis ja auditointi näyttää laitteelle punaistaKäytkö laittamassa tästä laitteesta sarjanumeron ja mac-osoitteen profiilisi tietoihin niin voidaan katsoa senkin päivitys 🙂 -Sartsu


Kiitos. Lisätty muistiinpanoihin
Käyttäjätaso 2


Täällä myös vanha VMG3925-B10B_Elisa8_V511AARB7D0 firmis ja auditointi näyttää laitteelle punaistaKäytkö laittamassa tästä laitteesta sarjanumeron ja mac-osoitteen profiilisi tietoihin niin voidaan katsoa senkin päivitys 🙂 -Sartsu
Kiitos. Lisätty muistiinpanoihin


Laitoin tulemaan uudempaa firmistä. Mikäli päivityksen jälkeen yhteys ei tunnu toimivan kunnolla niin kannattaa vielä resetoida modeemi.

Osallistu keskusteluun