Vastattu

Yhteys pätkii

  • 9 huhtikuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 109 katselukerrat

Netti yhteys pätkii jo kolmatta päivää. Pätkii langallisena kuin langattomana ja eri laitteissa
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 9 huhtikuu 2019, 12:03

Tervetuloa OmaYhteisöön @JHelenius!

Minkälaisesta nettiyhteydestä mahtaakaan olla kyse? Oletko kokeillut käynnistää modeemia / reititintä uudelleen tai mahdollisesti resetoida sitä painamalla laitteen takaa löytyvää reset -painiketta pohjassa yhtäjaksoisesti vähintään 10-20sek tai kunnes modeemin valot sammuvat / välähtävät yhtä aikaa?

Lisäksi asiakasnumero kannattaa raapustaa omaan profiiliin täällä OmaYhteisössä. Näin @OmaYhteisö-tiimi pääsee tarvittaessa tutkimaan linjaa tarkemmin.

Jos ongelma ei korjaannu modeemin boottauksella tai resetoinnilla, tee vikailmoitus Elisalle.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Moikka JHelenius! Tervetuloa vaan tänne OmaYhteisöön 😊

Voihan nyt. Onko kyse kiinteästä laajakaista vaiko kenties mobiilista? Jos kiinteä netti on kyseessä, niin kerrotko vielä mikä tekniikka sinulla on, ADSL, VDSL, kuitu (eth) vaiko kaapeli? Mikä modeemi/reititin sinulla on käytössä ja mitä toimenpiteitä olet tähän mennessä tehnyt?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Tervetuloa OmaYhteisöön @JHelenius!

Minkälaisesta nettiyhteydestä mahtaakaan olla kyse? Oletko kokeillut käynnistää modeemia / reititintä uudelleen tai mahdollisesti resetoida sitä painamalla laitteen takaa löytyvää reset -painiketta pohjassa yhtäjaksoisesti vähintään 10-20sek tai kunnes modeemin valot sammuvat / välähtävät yhtä aikaa?

Lisäksi asiakasnumero kannattaa raapustaa omaan profiiliin täällä OmaYhteisössä. Näin @OmaYhteisö-tiimi pääsee tarvittaessa tutkimaan linjaa tarkemmin.

Jos ongelma ei korjaannu modeemin boottauksella tai resetoinnilla, tee vikailmoitus Elisalle.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Osallistu keskusteluun