Vastattu

Elisa Mix S

  • 18 joulukuu 2019
  • 5 kommenttia
  • 1183 katselukerrat

Viime lauantaista lähtien odoteltu kanavien näkymistä. Linkityksen jälkeen sanottiin, että pitäisi alkaa näkyä puolen tunnin sisällä. Aika pitkä puolituntinen!

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Porkkana 18 joulukuu 2019, 18:34

Kannattaa soitella samoin tein vikailmoituksiin, niin voidaan tarkistella mikä vialla.

Ei tuo odottelemalla enää korjaudu.

010 190 240

auki 24h

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +4

Kannattaa soitella samoin tein vikailmoituksiin, niin voidaan tarkistella mikä vialla.

Ei tuo odottelemalla enää korjaudu.

010 190 240

auki 24h

Juu soiteltu on. Pari vuorokautta tätä on nyt Elisallakin ihmetelty.

Eilen haettiin uusi kortti. Linkitys netin kautta ei onnistunut, koska kortti oli lukittunut. Tätä ei tietenkään myymälässä sanottu. Soitettiin omagurulle, joka teki pitkään töitä, että sai uuden kortin linkitettyä. Nyt reilu vuorokausi odotettu eikä tule kanavia. Lukeeko näitä keskusteluja Elisalta kukaan ylempi henkilö, koska näinhän ei voi maksullista palvelua hoitaa!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Eilen haettiin uusi kortti. Linkitys netin kautta ei onnistunut, koska kortti oli lukittunut. Tätä ei tietenkään myymälässä sanottu. Soitettiin omagurulle, joka teki pitkään töitä, että sai uuden kortin linkitettyä. Nyt reilu vuorokausi odotettu eikä tule kanavia. Lukeeko näitä keskusteluja Elisalta kukaan ylempi henkilö, koska näinhän ei voi maksullista palvelua hoitaa!

Hei. Hyvää iltaa.

Elisalle pääsee juttelemaan tästä @OmaYhteisö-tiimi, UUSI VIESTI.

Valitettavasti keskustelu Elisan kanssa tuota kautta ei ole reaaliaikaista, mutta on hyvä apu, jos muulla tavoin ei onnistu, ohjataan Omaguruille, tai lasku jo juoksee palvelusta joka ei toimi.

Nyt soi Technoboy - Next Dimensional World (Qlimax Anthem 2008) (Extended Version).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Eilen haettiin uusi kortti. Linkitys netin kautta ei onnistunut, koska kortti oli lukittunut. Tätä ei tietenkään myymälässä sanottu. Soitettiin omagurulle, joka teki pitkään töitä, että sai uuden kortin linkitettyä. Nyt reilu vuorokausi odotettu eikä tule kanavia. Lukeeko näitä keskusteluja Elisalta kukaan ylempi henkilö, koska näinhän ei voi maksullista palvelua hoitaa!

Luetaan näitä myös moderaattoripuolelta kyllä :) Tuossa @Porkkana oli jo hyvin ohjeistanut sulle ensimmäisenä mitä kautta saat nopeiten apua, suosittelen tuota numeroa yhäkin sillä sitä kautta on vielä mahdollisuus saada kanavat jouluksi näkymään :) @OmaYhteisö-tiimi yksärillä voidaan toki selvitellä, mutta todennäköisyydet ei ole niin hyvät että keretään välttämättä jouluksi korjaamaan :/ 

Osallistu keskusteluun