Vastattu

Elisa Viihteen taltionnit eivät toimi kunnolla aika usein.

  • 25 kesäkuu 2019
  • 4 kommenttia
  • 1273 katselukerrat

Minulla on ollut Elisa Viihde kolmisen vuotta. Nykyisin on lähes jokapäiväistä, että katsoessani tallentamaani ohjelmaa,se ykskaks katkeaa. Symbolisten pyörylöiden sisälle ilmestyy prosenttiluku (alkaen usein 16 prosentista viipyen siinä pitkänkin ajan). Sitten se alkaa nousta ja päätyessään 100 prosenttiin , ohjelma alkaa toimimaan. Mutta kuinka ollaakaan, muutaman hetken kuluttua sama juttu. Todella turhauttavaa. Kaiken huippu oli juhannuksena tallentamani Schönbrunnin kesäkonsertti, jota halusin katsella ja kuunnella juhannuksen jälkeisenä iltapuhteena. Olihan varsinaista kärsimystä. Jatkuvaa katkeilua, josta syystä kaikesta hienosta musiikista ei saanut minkäänlaista nautintoa. Olin raivoissani. Ja kuten sanottu, tästä surkeudesta on tullut päivittäistä. Vaikka en olekaan it-ekspertti, olen tehnyt kaikki suosittelemanne toimet, mutta ongema jatkuu päivästä toiseen. Tätä kärsimystä on kestettävä vielä 25.11.2020 saakka, jolloin määräaikainen sopimus umpeutuu. Jos tilanne ei korjaannu, sanon jatkosopimuksen ilman epäilyjä irti. Mihinkään kohtuuttomaan kalliiseen Oma Guru palveluun en suostu. Sen verran huonoja kokemuksia heidän muutamista palveluistaan olen vuosien saatosssa saanut. Olen jo vakavasti harkinnut operaattorin vaihtoa.


Erkki Holopainen
[Yhteystiedot]

Edit // Laitettu yhteystietoja piiloon -JJesseJ
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 26 kesäkuu 2019, 10:15

Joo tuo on jo hyvä alku. Kannattaa myös tehdä tämän sivun toimenpiteet https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Monesti sekä modeemin ja digiboksin resetoinnilla ongelma korjaantuu 🙂
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Moikka @ekivaan Editoin vähän noita sun yhteystietoja piiloon ettei kaikille ole näkyvillä :)

Mutta ei kyllä missään nimessä miellyttävää ole tietenkään katsoa tallenteita jos koko ajan pätkii. 😕 Kerroitkin, että olit toimenpiteitä jo tehnyt niin varmistan vaan, että olitko mitä toimenpiteitä tarkalleen ottaen kokeillut?
Ja mites tuo nettiyhteys sitten muuten, että oletko huomannut, että samalla kun tallenteet pätkii niin muilla laitteilla nettiyhteys menisi poikki tai hidastuisi? 🙂
Olen tarkistanut moneen kertaan, että piuhat telkassa, digiboxissa ja modeemissa ovat varmasti kunnolla kiinni oikeissa paikoissaan. No en ole huomannut, koska en koskaan pidä kannettavaani auki, kun haluan katsoa mielenkiintoni kohteena olevaa taltiointia.
Tervehtien,
Ekivaan
Käyttäjätaso 3
Joo tuo on jo hyvä alku. Kannattaa myös tehdä tämän sivun toimenpiteet https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Monesti sekä modeemin ja digiboksin resetoinnilla ongelma korjaantuu 🙂
Noudatin neuvoasi, ja resetoin modeemin ja digiboxin. Ja tänään katsomani Josefina Nilssonin tarinan katselun aikana ei temppuillut kerran kertaa. Suurkiitokset!
Tervehtien,
Ekivaan

Osallistu keskusteluun