Elisaviihteen tallenteiden katselu Samsung Smart TV:llä

  • 4 February 2020
  • 7 kommenttia
  • 2591 katselukerrat

Pari vuotta ollaan katsottu elisaviihteen tallenteita Samsung Smart TV:n (Malli: UE40MU6192) omalla selaimella. Noin viikko sitten huomattiin, että tallenteiden toisto ei enää toimi. Ilmeisesti jotain elisaviihteen sivuilla on muutettu.

Asiaa tutkiessa huomasin, että Samsung Smart TV:lle on saatavilla myös Elisaviihde sovellus. Latasin ja asensin sen TV:n sovelluskaupasta.

Sovellus käynnistyy oikein ja valikot toimivat, mutta kun valitsee Tallenteet, niin ruudun vasempaan laitaan tulee se kolmella vaakaviivalla varustettu painike, mutta ei muuta.

Muistaakseni sovelluksen versionumero oli 0.1.0, mutta saatan muistaa väärinkin.

Missähän vika? Onko korjauksia tulossa tuohon TV:n omalla selaimella toimimiseen tai sovellukseen?


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 5

Moi @tommite ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush: Tosiaan tuossa kohtaa tuo selaimen kautta toimimattomuuden voi selittää se, että päivitimme kyseistä käyttöliittymää ja playeria, jonka kautta ohjelmat pyörivät. :thinking: Tämän vuoksi suosittelenkin jatkon kannalta tuota sovelluksen käyttämistä tallenteiden katsomiseen.

 

Oletko vielä kirjautunut tuohon sovellukseen Elisa- tai Viihde-tunnuksilla? Sen voi tarkistaa juuri tuosta valikosta mistä olet tallenteet valinnut onko vasemmassa reunassa teksti ‘Kirjaudu ulos...’

 

Pari tälläistä suoraa vianrajaustoimenpidettä mitkä kannattaa telkarille suoraan tehdä on kyseisen Elisa Viihde-sovelluksen poistaminen ja uudelleenasentaminen ja sitten tuon television ‘resetointi’. Samsungin älytelkkarit tekee pehmeän resetoinnin kun painaa kaukosäätimen virta-painiketta pohjassa n. 10s jolloin ruutu menee kiinni hetkeksi ja tämän jälkeen väläyttää Samsungin logoa. :thumbsup:

Kiitos pikaisesta vastauksesta MiikaMoi :blush:

Kyllä olin kirjautuneena sovellukseen ja vasemmassa reunassa näyttöä oli teksti ‘Kirjaudu ulos...’.

Kokeilen illalla tehdä nuo mainitsemasi viankorjaustoimenpiteet.

Käyttäjätaso 5

Kiitos pikaisesta vastauksesta MiikaMoi :blush:

Kyllä olin kirjautuneena sovellukseen ja vasemmassa reunassa näyttöä oli teksti ‘Kirjaudu ulos...’.

Kokeilen illalla tehdä nuo mainitsemasi viankorjaustoimenpiteet.

Jes! Ilmoittele sitten vaan oliko noista tempuista apua! :smile:

Poistin ja uudelleenasensin ElisaViihde-sovelluksen sekä resetoin television, mutta ongelma ei kuitenkaan poistunut.

Kokeilin kirjautumista OmaElisa ja ElisaViihde tunnuksilla. Molemmilla kirjautuminen onnistui, mutta tallenteiden katselu ei toiminut.

Kaikki muu kuin tallenteiden katselu vaikuttaisi toimivan.

Sovellus on päivitetty 30/10/2019 ja versio on 0.1.0.

Olisiko niin, että sovellus on vielä vaiheessa, eikä tallenteiden katselu vielä toimi?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Poistin ja uudelleenasensin ElisaViihde-sovelluksen sekä resetoin television, mutta ongelma ei kuitenkaan poistunut.

Kokeilin kirjautumista OmaElisa ja ElisaViihde tunnuksilla. Molemmilla kirjautuminen onnistui, mutta tallenteiden katselu ei toiminut.

Kaikki muu kuin tallenteiden katselu vaikuttaisi toimivan.

Sovellus on päivitetty 30/10/2019 ja versio on 0.1.0.

Olisiko niin, että sovellus on vielä vaiheessa, eikä tallenteiden katselu vielä toimi?

Itselläni on Sonyn töllö, niin en pääse testaamaan mitenkään fiksusti. Yhteisössä on varmasti muita Samsungin TV:n ja Viihde-sovelluksen käyttäjiä? Saataisiinko apua teiltä? :nerd:

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3

Minulla on samsungin televisio. Ei ole sovelluksen kanssa ollut ongelmia. Kokeilin selaimen kautta, ja muuten toimi mutta sininen rinkula jäi pyörimään keskelle ruutua.

Eilen testasin Elisaviihde sovellusta Samsung Smart TV:llä (Malli: UE40MU6192) ja kas kummaa, nyt tallenteiden katselu toimikin.