Vastattu

miksi osa tallenteista ei toimi mobiililaitteissa?

  • 2 December 2020
  • 4 kommenttia
  • 724 katselukerrat

eilen vielä katsoin kännystä Remontilla rahoiksi. Tämän päivän 2.12 jakso ei toimi! Herjaa ettei voi katsoa mobiili laitteella. Missä vika?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi row 4 December 2020, 21:27

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @pariikku! En saanut kokemaasi vikaa toistettua, erikoista. :thinking: Onko asia korjaantunut itsekseen eilisen illan jälkeen? Kannattaa alkuun varmistella, että Viihde sovellus on päivitetty uusimpaan versioonsa ja tarvittaessa myös kertaalleen poistamaan se ja lataamaan uudestaan.

Juu, kyllä lopulta toimi kun yritin useamman kerran avata. Päivitykset on kunnossa, pitänee varmaan ladata uudelleen kun nyt tullut usein vastaan tuo sama ongelma. Tähän mennessä olen vain poistanut aina sen ohjelman mikä tuota herjaa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8

Aikoinaan oli sama ongelma, eli juuri äsken tallennettua ohjelmaa ei voinut mobiilivehkeillä muutaman tunnin sisällä katsoa. Voisiko olla jostain saman tyyppisestä kysymys (Elisan porukalta siis kysyn)?

Elisa tehnee jonkinlaisen muunnoksen osalle tallenteita, eli ilmeisesti mobiilisti ei pusketa sitä alkup. TS-pakettia? Voisiko pidemmässä tallenteessa jostain tällaisesta olla kysymys, eli tallenteen prosessointi kesken? 

Henk.koht en ole törmännyt vastaavaan enää pitkään aikaan, kun venyy katsominen aina jonnekin 2 vuoden haarukkaan...

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Tässä tapauksessa on ollut kyseessä taustajärjestelmän tekninen vika missä satunnaisesti on tullut tuo ilmoitus ettei tallenne olisi katsottavissa, mutta ongelma pitäisi nyt olla korjattu.