Oletteko saaneet Viaplay-linkkejä?

  • 9 July 2020
  • 8 kommenttia
  • 806 katselukerrat

Mainosta kyllä pukkaa mutta eipä ole tullut sähköpostiin linkkiä jotta voisi ottaa Viaplayn käyttöön. Täältä luin että voi mennä roskapostiin, mutta ei löydy yhdestäkään sähköpostin kansiosta.

Chatissa ei tunnu olevan ketään paikalla koko päivänä, ja sähköpostiosoitettahan firmalla ei ole.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @SartsaR ja tervetuloa OmaYhteisöön! :relaxed:  Sinulla olikin jo tuo asiakasnumerosi paikallaan profiilissasi, joten lähetin sinulle tuon aktivointilinkin uudestaan. Toivottavasti nyt löysi perille! 

Minäkään en ole saanut aktivointilinkkiä, miten sen saa tulemaan?

Eipä näy täälläkään missään kansiossa kyseistä postia...

Ei ole tullu viestiä viäläkään

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@Masa13 ja @SpW aktivointilinkit laitettu uudestaan!

@F1R3fly lisäätkö OmaYhteisön profiiliisi sille varatulle paikalle asiakasnumerosi (löytyy esim. laskulta), niin laitan sinullekin tuon viestin uudestaan matkana. Kerrothan tähän ketjuun, kun tuo asiakasnumero löytyy!

Asia hoituu myös Elisan myymälässä, josta sain apua.

Nyt on asiakasnumero lisätty. 

Käyttäjätaso 5

Nyt on asiakasnumero lisätty. 

@F1R3fly , laitoin nyt aktivointilinkin uudelleen tulemaan :) Löytyykö sitä nyt postista?