Vastattu

Omat tallenteet LG:n äly-tv:ssä

  • 7 lokakuu 2019
  • 20 kommenttia
  • 933 katselukerrat

Sain Elisalta mailin, jossa luvattiin että nyt näkyvät tallenteet tv:n Elisa Viihde sovelluksessa. Saan kyllä näkyviin vaihtoehdon Tallenteet, mutta ei siellä näy tallentamiani ohjelmia, siellä ei näy kuin musta ruutu. Onko vika tv:ssä? Se on ostettu v. 2017.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister 16 lokakuu 2019, 15:27

Kyllä se jatkuu. Kirjauduin taas ulos ja sisään, ei muutosta. Harmittaa kun en tiedä mistä saisin apua.


Laitahan meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin selvitetään asiaa. Ymmärtääkseni juuri näistä 2016 vuoden malleissa on ollut ongelmia. Katsotaan siellä vähän tarkemmin, onko tälle nyt nopealla aikataululla jotain tehtävissä.

Katso alkuperäinen viesti

20 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Sain Elisalta mailin, jossa luvattiin että nyt näkyvät tallenteet tv:n Elisa Viihde sovelluksessa. Saan kyllä näkyviin vaihtoehdon Tallenteet, mutta ei siellä näy tallentamiani ohjelmia, siellä ei näy kuin musta ruutu. Onko vika tv:ssä? Se on ostettu v. 2017.

Terve @Boksikammo ja tervetuloa OmaYhteisöön! :)

Hmm.. Eikö tuossa siis tule edes minkäänlaista valikkoa näkymiin, kun menet tallenteisiin? Olitko tuota sovellusta kokeillut asentaa uudelleen ensisijaisena toimenpiteenä?
Kyllä siihen tulee ns. valikko kun olen painanut Tallenteet, mutta tämä valikko on vain sarja allekkaisia viivoja joiden alla ei ole mitään. Päivitin tuon sovelluksen viimeksi tänään.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Kyllä siihen tulee ns. valikko kun olen painanut Tallenteet, mutta tämä valikko on vain sarja allekkaisia viivoja joiden alla ei ole mitään. Päivitin tuon sovelluksen viimeksi tänään.

Ompas kummallista 😮 Alkoiko tuo ongelma siis päivityksen jälkeen, vai oliko ongelma jo ennen tätä?
Ongelma on ollut alusta asti, eli kun sain mailin Elisalta 17.9. ja asensin sovelluksen televisioon.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oot normaalisti kirjautunut tuonne sovellukseen Elisa Viihteen tunnuksilla ja samat tunnarit toimii esim puhelimen älysovelluksessa normaalisti? Onko sulla mikä LG malliltaan käytössä?


32LH604V Smart Full HD LED. Samat tunnukset toimii. Vuoden 2016 telkkariin 55UF855V en onnistu saamaan koko Elisa Viihdettä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Koita tolla 32LH604V:lla poistua sovelluksesta painamalla taaksepäin paluu nappia kunnes kysyy suljetaanko sovellus, sen jälkeen kun oot sen sulkenut niin käynnistä uusiksi. Toi 55UF855V näyttäisi itseasiassa olevan 2015 mallia eli ei tuettujen piirissä 😕
Peruutusnappi peruuttaa aina edelliselle sivulle, pääsen siis valitsemaan sovellusta ja sitten takaisin Elisa Viihde sivustolle.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Äh, toimii siis vähän eri logiikalla tuossa kohtaa kuin oma Samppani... Entäpä uloskirjautuminen ja takaisin sisään?
Ei auta uloskirjautuminenkaan...
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Ei auta uloskirjautuminenkaan...


No voi nyt :/ Ongelma jatkuu siis toisin sanoen yllä mainitulla tavalla edelleen?

Kyllä se jatkuu. Kirjauduin taas ulos ja sisään, ei muutosta. Harmittaa kun en tiedä mistä saisin apua.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Kyllä se jatkuu. Kirjauduin taas ulos ja sisään, ei muutosta. Harmittaa kun en tiedä mistä saisin apua.


Laitahan meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin selvitetään asiaa. Ymmärtääkseni juuri näistä 2016 vuoden malleissa on ollut ongelmia. Katsotaan siellä vähän tarkemmin, onko tälle nyt nopealla aikataululla jotain tehtävissä.

Meillä on uusi samsungin äly tv ja siihen asennettu elisaviihteen appi. Tallenteet ym toimii, mutta kysymys kuuluu että miten ihmeessä siinä apissa pääsee omaan kansiorakenteeseen???? Jos avaa tallenteet niin antaa vain vas reunaan kollem viivan kuvakkeet mut kansiorakenne ei aukea.

 

Moi mikki

Minulla oli sama ongelma, joka selvisi kun todettiin että minulla oli useampi tunnus Elisa viihteeseen. Kun kirjautuminen tehtiin samalla tunnuksella sekä sovellukseen että telkkariin rupesivat omat tallenteetkin näkymään.

 

Eipä auta, käyttäjätuki poisti toisen tunnarin ja sit asensin uudestaan apin telkkariin ja ei avaa kansiorakennetta. Läppärillä ja puhelimella toimii ihan ok.

Lisään vielä että testattu aivan samanlaisella telkkarilla minun tunnuksilla(joista toinen siis poistettiin) mutta tulos aivan sama, kansiorakennetta ei saa näkyviin. Oltu yhteydessä Elisan tukeen ja asia on siirretty siellä eteenpäin. tv:n tarkka malli:

Samsung 65" 4K Premium UHD Smart TV UE65RU8005

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Lisään vielä että testattu aivan samanlaisella telkkarilla minun tunnuksilla(joista toinen siis poistettiin) mutta tulos aivan sama, kansiorakennetta ei saa näkyviin. Oltu yhteydessä Elisan tukeen ja asia on siirretty siellä eteenpäin. tv:n tarkka malli:

Samsung 65" 4K Premium UHD Smart TV UE65RU8005

Hyvä että asiaa oltiin jo laitettu eteenpäin! Kerro sitten tännekin miten homma ratkesi kunhan maaliin päästään :relaxed:

Näinhän se sit meni….alla Elisan vastaus:

Kansiorakennetta ei ihan samalla tavalla Smart TV Sovelluksessa näytetä kuin se on esim. mobiilisovelluksessa. Tällä hetkellä tallenteiden kansioiden hallinta ja esim. poistaminen tehdään mobiilisovelluksen kautta matkapuhelimella, tietokoneella tai tabletilla. Parhaan kokemuksen saat siis kun käytät smart TV -sovelluksen rinnalla mobiiliversiota.

Smart TV Sovelluksen kehitys jatkuu, mutta vielä ei ole tietoa onko kaipaamaasi ominaisuutta tulossa. Välitän palautteesi asiasta eteenpäin, että kaipaisit TV:n sovellukseen myös kansiorakenteen näkyvyyttä. Kysymys ei siis ole varsinaisesta vikatilanteesta vaan tämän hetkisen smart TV sovelluksen ominaisuudesta.

  • Mutta vaikka en haluamaani vastausta saanutkaan niin olen erittäin tyytyväinen niihin yhteydenpitojeni vastausnopeuksiin ja asian eteenpäin viemiseen näin lyhyessä ajassa!
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Näinhän se sit meni….alla Elisan vastaus:

Kansiorakennetta ei ihan samalla tavalla Smart TV Sovelluksessa näytetä kuin se on esim. mobiilisovelluksessa. Tällä hetkellä tallenteiden kansioiden hallinta ja esim. poistaminen tehdään mobiilisovelluksen kautta matkapuhelimella, tietokoneella tai tabletilla. Parhaan kokemuksen saat siis kun käytät smart TV -sovelluksen rinnalla mobiiliversiota.

Smart TV Sovelluksen kehitys jatkuu, mutta vielä ei ole tietoa onko kaipaamaasi ominaisuutta tulossa. Välitän palautteesi asiasta eteenpäin, että kaipaisit TV:n sovellukseen myös kansiorakenteen näkyvyyttä. Kysymys ei siis ole varsinaisesta vikatilanteesta vaan tämän hetkisen smart TV sovelluksen ominaisuudesta.

  • Mutta vaikka en haluamaani vastausta saanutkaan niin olen erittäin tyytyväinen niihin yhteydenpitojeni vastausnopeuksiin ja asian eteenpäin viemiseen näin lyhyessä ajassa!

Kiitos kun toit tännekin tietoa siitä, miten asia ratkesi :) Näinhän se menee, että Smart TV-sovelluksen rinnalla pyritään vielä kehittämään, pidetään peukkuja että tuo ominaisuus saataisiin jatkossa sovellukseen!

Osallistu keskusteluun