Vastattu

Viaplay-palvelun aktivointi

  • 6 syyskuu 2019
  • 43 kommenttia
  • 10837 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

43 kommenttia

Tarkistin juuri sähköpostini. Edelleenkään aktivointiviestiä EI ole tullut. Viimeisin meili Elisalta on lasku. Sitä edellinen viesti on, kun yritätte (taas) saada minut jatkamaan vuosia sitten päättynyttä Elisa Viihteen määräaikaisuutta.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Kanavakorttiasiakkaille aktivointilinkkiä myös. Ei voi olla niin, että samanhintaisen paketin (kaiken lisäksi määräaikais-) tilaaja on eri asemassa muihin.

Toistaiseksi kanavakorteille ei ole saatavissa Viaplay-kirjastoa 😞 Viaplayn kirjasto kuuluu digiboksilliseen Elisa Viihde -palveluun.
Kanavakorttiasiakkaille aktivointilinkkiä myös. Ei voi olla niin, että samanhintaisen paketin (kaiken lisäksi määräaikais-) tilaaja on eri asemassa muihin.

Moi. Eipä ole tullut sähköpostiviestiä missä olisi mukana "aktivointilinkki". Jään odottelemaan aktivointitunnusta. Prt Scr-kuva Viaplayn sivulta. Itsellä Viasat Urheilu-paketti Elisa Viihteessä.

OK.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
@delpiero @Lilves kyseessä on aito viesti eli jos sinulla on käytössäsi jokin meidän kautta tilattu Viasatin kanavapaketti (Viasat Urheilu, Viasat Kulta, Viasat Viihde) niin olemme tuoneet asiakkaillemme heidän toiveestaan mahdollisuuden käyttää myös Viaplay-tunnuksia vähän samaan tapaan kuin meillä on ollut käytössä C Morella heidän tunnuksensa. Nyt myös meidän Viasat-asiakkaamme saavat Viaplayn ohjelmakirjaston käyttöönsä (tietysti paketin mukaisesti) sekä pääsevät esimerkiksi mobiililaitteilla käyttämään sisältöjään Viaplay-tunnusten avulla.
Ihan saman viestin sain 5.9 ja samat ihmettelyt kuin yllä!
Voisikohan täsät asiasta saada tietoa viestin lähettäjältä. Sähköpostiini tupsahti no_perply@elisa.fi lähettämä viesti.
Onkohan kyseessä jokin huijausviesti/tiedeonkalastelu vai saako tuon linkin kautta oikeasti Viaplayn näkyviin ?
Ja mistäköhän sen saa näkyviin?
Ja milloin?

M
#############
"Hei!

Viasat-kanavapaketin tilaajana saat käyttöösi ilman lisämaksuja myös
Viaplay-ohjelmakirjaston. Viaplay tarjoaa sinulle sarjoja, leffoja ja
live-urheilua - missä ja milloin haluat. Voit katsoa ohjelmia niin paljon
kuin haluat tietokoneella, tabletilla, älypuhelimella, älytelevisiossa ja
pelikonsolilla lataamalla Viaplay-sovelluksen laitteeseesi. Kirjaudu käyttämään
Viaplayta ilman lisämaksuja alla olevasta linkistä. Elisa Viihde -asiakkaana
löydät Viaplay-ohjelmakirjaston myös Elisa Viihde -digiboksin Ohjelmakirjastot-osiosta N7800-digiboksilta. N7700-digiboksilla säilyy käytössä Viasat-ohjelmakirjasto.

Ota Viaplay käyttöösi täältä: XXXXXXXXX

Viihtyisiä hetkiä hyvien ohjelmien parissa!

Ystävällisin terveisin
Elisa

Tilatessasi kauttamme Viasat-kanavapaketin käsittelemme sovitun palvelun
tarjoamiseksi tarvittavia henkilötietoja noudattaen Elisan tietosuojaperiaatteita,
joista saat lisätietoa osoitteesta elisa.fi/tietosuoja.

Tilaukseesi sisältyvän Viaplay-ohjelmakirjaston toteuttaa yhteistyökumppanimme
Viaplay. Aktivoidessasi Viaplay-ohjelmakirjaston luovutamme kanssasi tekemämme
sopimuksen täytäntöönpanemiseksi yhteistyökumppanillemme sopimukseen perustuen
seuraavat tiedot palvelun tarjoamista ja tilauksesi voimassaolon varmistamista
varten: aktivointitunnus ja palvelun nimi.

Yhteistyökumppanimme käsittelee tietojasi omien tietosuojakäytäntöjensä
mukaisesti, joista saat lisätietoa osoitteesta: viaplay.fi/privacy."
eilen Viaplay vielä toimi. Tänään ei sitten toimi, näyttää siltä että Viaplayn puolella ei ole enää tietoa siitä, että on maksettuna kanavapaketit koska tyrkyttää tablettisovelluksessa ostamaan.
Käyttäjätaso 3
Valitettavasti toistaiseksi tosiaan tämä Viaplay lisä ei koske kanavakorttiasiakkaita.
Aina vaa valitettavasti asia olis helppo korjata no Elisa menettää tällä konstin asiakkaita
Käyttäjätaso 4
Valitettavasti toistaiseksi tosiaan tämä Viaplay lisä ei koske kanavakorttiasiakkaita.
Käyttäjätaso 3
Tänään olisi pitänyt lähteä ohjeet aktivointiin :)
Miks joilla kaapelikortti nii viasatkulta ni ei saa tunnuksia aktivointii tää on syrjintää
Käyttäjätaso 4
Tänään olisi pitänyt lähteä ohjeet aktivointiin 🙂
Pirautin asiakaspalveluun ja ongelman syyksi paljastui se, että Elisa lähettänyt turhan aikaisin tuon aktivointilinkin kun heillä on vielä housut nilkoissa järjestelmäpäivitysten osalta. Ens viikolla pitäisi tulla uusi aktivointilinkki joten jumpataan sitten uudestaan.
Jep, sama viesti ja virheilmoitus. Löysin mielestäni jopa jonkin oikeamman näköisen asnron OmaElisasta, mutta ei toiminut. Kiitos jos kuittaat mahdollisen aspan vastauksen tänne 😀
Viaplayn aktivointilinkki saapui, mutta aktivointi ei onnistu vaan saan virheilmoituksen
"Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että asiakasnumerosi ja postinumerosi ovat oikein. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."

Täytynee soittaa asiakaspalveluun. Toivottavasti ei tarvitse kuunnella väliaikamusiikkia kovin pitkään.
Tuon aktivointilinkin key1 eli kaiketi asiakasnumero näytti niin vieraalta että yritin löytää sitä jostain OmaElisan tiedoistani mutta eihän sitä löytynyt.
En ole ihan varma onko kyse samasta asiasta, kun uutena käyttäjänä on vielä vähän sisäistämättä nämä Viasatit, Viasportit ja Viaplayt....mutta sain samanlaiselta kuulostavan postin ja vähän perään ohjeet aktivointiin. Muuten hyvä, mutta ohjeissa olleet tunnukset eivät kyllä toimineet.
Käyttäjätaso 4
Moikka!

Ensi viikon aikana tulee ohjeet aktivointiin. Jos entuudestaan oli jotkin Viaplay -tunnukset, niin niillä pääsee jo nyt kirjautumaan normaalisti.

Osallistu keskusteluun