Vastattu

Viaplay-palvelun aktivointi

  • 6 syyskuu 2019
  • 43 kommenttia
  • 10843 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

43 kommenttia

Miten toimitaan tuollaisen kanssa?

Moi. Eipä ole tullut sähköpostiviestiä missä olisi mukana "aktivointilinkki". Jään odottelemaan aktivointitunnusta. Prt Scr-kuva Viaplayn sivulta. Itsellä Viasat Urheilu-paketti Elisa Viihteessä.

Kanavakorttiasiakkaille aktivointilinkkiä myös. Ei voi olla niin, että samanhintaisen paketin (kaiken lisäksi määräaikais-) tilaaja on eri asemassa muihin.
Käyttäjätaso 4
Tänään olisi pitänyt lähteä ohjeet aktivointiin 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@hilly tarkista vielä sähköpostista ettei tuo viesti ole karannut roskapostiin tai vastaavaan vahingossa, pitäisi kyllä olla tullut normaalisti perille tuon aktivointilinkkiviestin. Jos ei löydy niin huikkaa tänne ja hoidetaan linkki sulle 🙂

@Wicce73 olithan tehnyt aktivoinnin Viaplay-tunnuksille sen sähköpostin kautta?

Ja molemmille lämpimästi tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂
Käyttäjätaso 3
Tänään olisi pitänyt lähteä ohjeet aktivointiin :)
Miks joilla kaapelikortti nii viasatkulta ni ei saa tunnuksia aktivointii tää on syrjintää
aktivointi on tehty ja kirjautuminen viaplayhin onnistuu mutta ei voi katsoa
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Kanavakorttiasiakkaille aktivointilinkkiä myös. Ei voi olla niin, että samanhintaisen paketin (kaiken lisäksi määräaikais-) tilaaja on eri asemassa muihin.

Toistaiseksi kanavakorteille ei ole saatavissa Viaplay-kirjastoa 😞 Viaplayn kirjasto kuuluu digiboksilliseen Elisa Viihde -palveluun.
Tarkistin juuri sähköpostini. Edelleenkään aktivointiviestiä EI ole tullut. Viimeisin meili Elisalta on lasku. Sitä edellinen viesti on, kun yritätte (taas) saada minut jatkamaan vuosia sitten päättynyttä Elisa Viihteen määräaikaisuutta.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Tarkistin juuri sähköpostini. Edelleenkään aktivointiviestiä EI ole tullut. Viimeisin meili Elisalta on lasku. Sitä edellinen viesti on, kun yritätte (taas) saada minut jatkamaan vuosia sitten päättynyttä Elisa Viihteen määräaikaisuutta.

Jos ei sen kummemmin löydy roskapostistakaan niin laitahan meille yksityisviesti @OmaYhteisö-tiimi ja asiakasnumero profiiliin niin katsotaan, mihin se on mennyt.
Roskaposti kummemmin tyhjä. Asiakasnro on profiilissa jos vain viitsisitte vilkaista. Ja jos kerran osaatte lähettää kuukausittain laskun oikeaan sähköpostiosoitteeseen niin varmaan osaatte lähettää myös Viaplayn aktivointiviestin samaan osoitteeseen.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Roskaposti kummemmin tyhjä. Asiakasnro on profiilissa jos vain viitsisitte vilkaista. Ja jos kerran osaatte lähettää kuukausittain laskun oikeaan sähköpostiosoitteeseen niin varmaan osaatte lähettää myös Viaplayn aktivointiviestin samaan osoitteeseen.

Siellähän se tosiaan jo oli. Jotta voimme varmistaa oikean sähköpostiosoitteen niin pyydän silti laittamaan meille yksityisviestin.
Käyttäjätaso 4
Valitettavasti toistaiseksi tosiaan tämä Viaplay lisä ei koske kanavakorttiasiakkaita.
Käyttäjätaso 3
Valitettavasti toistaiseksi tosiaan tämä Viaplay lisä ei koske kanavakorttiasiakkaita.
Aina vaa valitettavasti asia olis helppo korjata no Elisa menettää tällä konstin asiakkaita

Mistä nyt löytyisi ohje tuon Viaplay - palvelun aktivointiin???? Ei ole tullut sähköpostilla jne. Miksi tuo linkki ei ole jossain selkeästi esillä???

Moikka. Viaplay-palvelu näyttää jo ilmestyneen Viihteen digiboksin Ohjelmakirjastot-valikkoon. Sen käyttö huutaa vielä aktivoimista. Milloin aktivointiohjeet tulee, notta saisi sen avattua.

Ohjeita Viaplayn aktivointiin ei ole tullut.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Mistä nyt löytyisi ohje tuon Viaplay - palvelun aktivointiin???? Ei ole tullut sähköpostilla jne. Miksi tuo linkki ei ole jossain selkeästi esillä???

Moro @jukcat ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Tuon ohjeen löydät siitä sähköpostista jota ei nyt näemmä sullekaan ole syystä tai toisesta tullut… :( Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron sekä yksityisiin muistiinpanoihin käytössä olevan sähköpostiosoitteen niin pääsen vähän tarkistamaan tilannetta? :) Tuo linkki on jokaiselle henkilökohtainen, eli siksi sitä ei oikein voi mihinkään yleisemmin laittaa tarjolle vaan se tarvii toimitella tuollain “salamyhkäisesti”

Ei kyllä ole missään näkynyt.

Osallistu keskusteluun