Vastattu

Viaplay-palvelun aktivointi

  • 6 syyskuu 2019
  • 43 kommenttia
  • 10497 katselukerrat

Moikka. Viaplay-palvelu näyttää jo ilmestyneen Viihteen digiboksin Ohjelmakirjastot-valikkoon. Sen käyttö huutaa vielä aktivoimista. Milloin aktivointiohjeet tulee, notta saisi sen avattua.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi error404 6 syyskuu 2019, 14:57

Moikka!

Ensi viikon aikana tulee ohjeet aktivointiin. Jos entuudestaan oli jotkin Viaplay -tunnukset, niin niillä pääsee jo nyt kirjautumaan normaalisti.
Katso alkuperäinen viesti

43 kommenttia

Kiitos, tuli

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

@sirtie laitoin sulle linkin tulemaan uudestaan nyt tonne sähköpostiin :) 

​​​@Papparainem laitoin sulle sen linkin nyt tekstiviestillä. Tuliko perille? :) 

Hei, 

Ensimmäistä linkkiä ei näkynyt gmailissa. Tänään on lähtenyt toinen. Kumpaakaan ei ole mailissani. Ei roska- sun muissakaan bokseissa.

Oisko mahdollista saada linkki puhelimeeni. Lisäsin asiakasnumeroni profiiliin, joten tuo puh numeroni pitäisi olla teillä olemassa.

Kummallista..…

Ja niin, tänään todettua sekin, että jos boksi on vanha, kuten minulla, ei se edes näytä Viaplayta valikossa. Siltä osin ihmettelyni ratkesi ja saan jo hieman takkuilleen purkin tilalle upouuden.

Ehkä pääsen vkl Viaplayn ihmeelliseen mailmaan.

Hei, Ei ole minullekaan tullut Viasatin aktivointitunnuksia/ohjeita, ei saapuneisiin eikä roskapostiin tähän päivään 7.7. mennessä.  Laitan asiakasnumeroni profiiliin...lieneekö sille siellä jokin paikka?

Käyttäjätaso 4

Moikka. Viaplay-palvelu näyttää jo ilmestyneen Viihteen digiboksin Ohjelmakirjastot-valikkoon. Sen käyttö huutaa vielä aktivoimista. Milloin aktivointiohjeet tulee, notta saisi sen avattua.

Ohjeita Viaplayn aktivointiin ei ole tullut.

Moi @Castren ! Lisäiletkö asiakasnumerosi profiiliisi niin voin lähettää Viaplayn aktivointiviestin uudelleen.

Aikaisempi lähetys on voinut myös hukkua roskapostiin tai jossain tapauksessa lähetetystä viestistä on puuttunut lähetysajankohta, jolloin viesti on hukkunut jonnekin muiden postien alle.

Moikka. Viaplay-palvelu näyttää jo ilmestyneen Viihteen digiboksin Ohjelmakirjastot-valikkoon. Sen käyttö huutaa vielä aktivoimista. Milloin aktivointiohjeet tulee, notta saisi sen avattua.

Ohjeita Viaplayn aktivointiin ei ole tullut.

 ...

Kiitos :) Tarkistin tilannetta ja näyttäisi että tämä taisi jo tulla kuntoon muuta kautta? :) 

Joo sain Chatin kautta korjattua tilanteen. Kiitoksia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Päivitin asiakasnumeroni omiin tietoihin, kuten edellisessä viestissä oli pyydetty.

Kiitos :) Tarkistin tilannetta ja näyttäisi että tämä taisi jo tulla kuntoon muuta kautta? :) 

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Päivitin asiakasnumeroni omiin tietoihin, kuten edellisessä viestissä oli pyydetty.

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1

@Wicce73 no voi nyt kökkö :/ Laitahan asiakasnumero profiiliin ja kerro hieman, millaisen paketin olet tilannut ja mikä on käyttöalusta. Tällainen virhe on tullut joillekin asiakkaille vastaan ja ensimmäisellä yrityksellä tämä korjattiin laittamalla kokonaan uusi linkki rekisteröintiä varten. Tietojeni mukaan tämä virhe kuitenkin on jo nyttemmin korjattu ja sen ei enää pitäisi olla aktiivinen. Perustoimenpiteet laitteille ensin - buuttaukset yms. ja sitten uusi yritys. Jos ei apua niin tosiaan asiakasnumeroa profiiliin niin kurkkailen, että sopimus itsessään on ok.

Hei,

olen kanssa odotellut millonkahan mahdollisesti tuo viaplay leffat & sarjat aukeaa minulle katsottavaksi? Tilaus vahvistuksen olen saanut jo 17.11.2019 mutta en sen jälkeen mitään sisäänkirjautumis tunnuksia. Mistähän ne mahdollisesti saa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Mistä nyt löytyisi ohje tuon Viaplay - palvelun aktivointiin???? Ei ole tullut sähköpostilla jne. Miksi tuo linkki ei ole jossain selkeästi esillä???

Moro @jukcat ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Tuon ohjeen löydät siitä sähköpostista jota ei nyt näemmä sullekaan ole syystä tai toisesta tullut… :( Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron sekä yksityisiin muistiinpanoihin käytössä olevan sähköpostiosoitteen niin pääsen vähän tarkistamaan tilannetta? :) Tuo linkki on jokaiselle henkilökohtainen, eli siksi sitä ei oikein voi mihinkään yleisemmin laittaa tarjolle vaan se tarvii toimitella tuollain “salamyhkäisesti”

Mistä nyt löytyisi ohje tuon Viaplay - palvelun aktivointiin???? Ei ole tullut sähköpostilla jne. Miksi tuo linkki ei ole jossain selkeästi esillä???

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

@hilly Laittelin sulle uudestaan sun sähköpostiin sen aktivointilinkin niin nyt pitäisi sieltä löytyä :)

@Wicce73 Etkö siis mitään sisältöjä pääse katsomaan? Mitä Viaplay ilmoittaa kun yrität ohjelmia katsoa?

Ei kyllä ole missään näkynyt.

aktivointi on tehty ja kirjautuminen viaplayhin onnistuu mutta ei voi katsoa
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@hilly tarkista vielä sähköpostista ettei tuo viesti ole karannut roskapostiin tai vastaavaan vahingossa, pitäisi kyllä olla tullut normaalisti perille tuon aktivointilinkkiviestin. Jos ei löydy niin huikkaa tänne ja hoidetaan linkki sulle 🙂

@Wicce73 olithan tehnyt aktivoinnin Viaplay-tunnuksille sen sähköpostin kautta?

Ja molemmille lämpimästi tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂
Miten toimitaan tuollaisen kanssa?

Kuinka pian tuo aktivointi linkki pitäisi tulla? Tilasin viasat kulta palvelun reilu viikko sitten ja linnkiä ei ole vielä näkynyt.
Käyttäjätaso 3
Moi,

mulla tuo viaplay toimi vielä viime viikolla mutta nyt ilmoittaa ettei minulla ole voimassa olevaa tilausta. Tein aktivoinnin teidän lähettämän linkin kautta jo muutama viikko sitten?
Nyt ilmoittaa tuon "Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että aktivointitunnuksesi ja palvelusi on syötetty. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."

kuitenin hetki sitten toimi ihan normaalisti?


Ohho! Laitatko @OmaYhteisö-tiimille yksitysiviestiä niin tutkaillaan tuota hieman tarkemmin läpi 😊
Moi,

mulla tuo viaplay toimi vielä viime viikolla mutta nyt ilmoittaa ettei minulla ole voimassa olevaa tilausta. Tein aktivoinnin teidän lähettämän linkin kautta jo muutama viikko sitten?
Nyt ilmoittaa tuon "Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että aktivointitunnuksesi ja palvelusi on syötetty. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."

kuitenin hetki sitten toimi ihan normaalisti?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Roskaposti kummemmin tyhjä. Asiakasnro on profiilissa jos vain viitsisitte vilkaista. Ja jos kerran osaatte lähettää kuukausittain laskun oikeaan sähköpostiosoitteeseen niin varmaan osaatte lähettää myös Viaplayn aktivointiviestin samaan osoitteeseen.

Siellähän se tosiaan jo oli. Jotta voimme varmistaa oikean sähköpostiosoitteen niin pyydän silti laittamaan meille yksityisviestin.
Roskaposti kummemmin tyhjä. Asiakasnro on profiilissa jos vain viitsisitte vilkaista. Ja jos kerran osaatte lähettää kuukausittain laskun oikeaan sähköpostiosoitteeseen niin varmaan osaatte lähettää myös Viaplayn aktivointiviestin samaan osoitteeseen.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Tarkistin juuri sähköpostini. Edelleenkään aktivointiviestiä EI ole tullut. Viimeisin meili Elisalta on lasku. Sitä edellinen viesti on, kun yritätte (taas) saada minut jatkamaan vuosia sitten päättynyttä Elisa Viihteen määräaikaisuutta.

Jos ei sen kummemmin löydy roskapostistakaan niin laitahan meille yksityisviesti @OmaYhteisö-tiimi ja asiakasnumero profiiliin niin katsotaan, mihin se on mennyt.

Osallistu keskusteluun