Vastattu

Viaplay-palvelun aktivointi

  • 6 syyskuu 2019
  • 43 kommenttia
  • 10497 katselukerrat

Moikka. Viaplay-palvelu näyttää jo ilmestyneen Viihteen digiboksin Ohjelmakirjastot-valikkoon. Sen käyttö huutaa vielä aktivoimista. Milloin aktivointiohjeet tulee, notta saisi sen avattua.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi error404 6 syyskuu 2019, 14:57

Moikka!

Ensi viikon aikana tulee ohjeet aktivointiin. Jos entuudestaan oli jotkin Viaplay -tunnukset, niin niillä pääsee jo nyt kirjautumaan normaalisti.
Katso alkuperäinen viesti

43 kommenttia

Pirautin asiakaspalveluun ja ongelman syyksi paljastui se, että Elisa lähettänyt turhan aikaisin tuon aktivointilinkin kun heillä on vielä housut nilkoissa järjestelmäpäivitysten osalta. Ens viikolla pitäisi tulla uusi aktivointilinkki joten jumpataan sitten uudestaan.

Kiitos, tuli

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Päivitin asiakasnumeroni omiin tietoihin, kuten edellisessä viestissä oli pyydetty.

Kiitos :) Tarkistin tilannetta ja näyttäisi että tämä taisi jo tulla kuntoon muuta kautta? :) 

 ...

Kiitos :) Tarkistin tilannetta ja näyttäisi että tämä taisi jo tulla kuntoon muuta kautta? :) 

Joo sain Chatin kautta korjattua tilanteen. Kiitoksia.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
@delpiero @Lilves kyseessä on aito viesti eli jos sinulla on käytössäsi jokin meidän kautta tilattu Viasatin kanavapaketti (Viasat Urheilu, Viasat Kulta, Viasat Viihde) niin olemme tuoneet asiakkaillemme heidän toiveestaan mahdollisuuden käyttää myös Viaplay-tunnuksia vähän samaan tapaan kuin meillä on ollut käytössä C Morella heidän tunnuksensa. Nyt myös meidän Viasat-asiakkaamme saavat Viaplayn ohjelmakirjaston käyttöönsä (tietysti paketin mukaisesti) sekä pääsevät esimerkiksi mobiililaitteilla käyttämään sisältöjään Viaplay-tunnusten avulla.
OK.

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Käyttäjätaso 4

Moikka. Viaplay-palvelu näyttää jo ilmestyneen Viihteen digiboksin Ohjelmakirjastot-valikkoon. Sen käyttö huutaa vielä aktivoimista. Milloin aktivointiohjeet tulee, notta saisi sen avattua.

Ohjeita Viaplayn aktivointiin ei ole tullut.

Moi @Castren ! Lisäiletkö asiakasnumerosi profiiliisi niin voin lähettää Viaplayn aktivointiviestin uudelleen.

Aikaisempi lähetys on voinut myös hukkua roskapostiin tai jossain tapauksessa lähetetystä viestistä on puuttunut lähetysajankohta, jolloin viesti on hukkunut jonnekin muiden postien alle.

Hei, Ei ole minullekaan tullut Viasatin aktivointitunnuksia/ohjeita, ei saapuneisiin eikä roskapostiin tähän päivään 7.7. mennessä.  Laitan asiakasnumeroni profiiliin...lieneekö sille siellä jokin paikka?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

@hilly Laittelin sulle uudestaan sun sähköpostiin sen aktivointilinkin niin nyt pitäisi sieltä löytyä :)

@Wicce73 Etkö siis mitään sisältöjä pääse katsomaan? Mitä Viaplay ilmoittaa kun yrität ohjelmia katsoa?

Moi. Koskakohan mahtaa tulla sähköpostiin linkki mistä pääsen aktivoimaan tuon Viaplayn, 5.9. tullessa viestissä puhuttiin ensi viikosta. Hieman on venynyt toi ensi viikko.

Päivitin asiakasnumeroni omiin tietoihin, kuten edellisessä viestissä oli pyydetty.

Hei, 

Ensimmäistä linkkiä ei näkynyt gmailissa. Tänään on lähtenyt toinen. Kumpaakaan ei ole mailissani. Ei roska- sun muissakaan bokseissa.

Oisko mahdollista saada linkki puhelimeeni. Lisäsin asiakasnumeroni profiiliin, joten tuo puh numeroni pitäisi olla teillä olemassa.

Kummallista..…

Ja niin, tänään todettua sekin, että jos boksi on vanha, kuten minulla, ei se edes näytä Viaplayta valikossa. Siltä osin ihmettelyni ratkesi ja saan jo hieman takkuilleen purkin tilalle upouuden.

Ehkä pääsen vkl Viaplayn ihmeelliseen mailmaan.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

@sirtie laitoin sulle linkin tulemaan uudestaan nyt tonne sähköpostiin :) 

​​​@Papparainem laitoin sulle sen linkin nyt tekstiviestillä. Tuliko perille? :) 

Moi,

mulla tuo viaplay toimi vielä viime viikolla mutta nyt ilmoittaa ettei minulla ole voimassa olevaa tilausta. Tein aktivoinnin teidän lähettämän linkin kautta jo muutama viikko sitten?
Nyt ilmoittaa tuon "Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että aktivointitunnuksesi ja palvelusi on syötetty. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."

kuitenin hetki sitten toimi ihan normaalisti?
eilen Viaplay vielä toimi. Tänään ei sitten toimi, näyttää siltä että Viaplayn puolella ei ole enää tietoa siitä, että on maksettuna kanavapaketit koska tyrkyttää tablettisovelluksessa ostamaan.
Voisikohan täsät asiasta saada tietoa viestin lähettäjältä. Sähköpostiini tupsahti no_perply@elisa.fi lähettämä viesti.
Onkohan kyseessä jokin huijausviesti/tiedeonkalastelu vai saako tuon linkin kautta oikeasti Viaplayn näkyviin ?
Ja mistäköhän sen saa näkyviin?
Ja milloin?

M
#############
"Hei!

Viasat-kanavapaketin tilaajana saat käyttöösi ilman lisämaksuja myös
Viaplay-ohjelmakirjaston. Viaplay tarjoaa sinulle sarjoja, leffoja ja
live-urheilua - missä ja milloin haluat. Voit katsoa ohjelmia niin paljon
kuin haluat tietokoneella, tabletilla, älypuhelimella, älytelevisiossa ja
pelikonsolilla lataamalla Viaplay-sovelluksen laitteeseesi. Kirjaudu käyttämään
Viaplayta ilman lisämaksuja alla olevasta linkistä. Elisa Viihde -asiakkaana
löydät Viaplay-ohjelmakirjaston myös Elisa Viihde -digiboksin Ohjelmakirjastot-osiosta N7800-digiboksilta. N7700-digiboksilla säilyy käytössä Viasat-ohjelmakirjasto.

Ota Viaplay käyttöösi täältä: XXXXXXXXX

Viihtyisiä hetkiä hyvien ohjelmien parissa!

Ystävällisin terveisin
Elisa

Tilatessasi kauttamme Viasat-kanavapaketin käsittelemme sovitun palvelun
tarjoamiseksi tarvittavia henkilötietoja noudattaen Elisan tietosuojaperiaatteita,
joista saat lisätietoa osoitteesta elisa.fi/tietosuoja.

Tilaukseesi sisältyvän Viaplay-ohjelmakirjaston toteuttaa yhteistyökumppanimme
Viaplay. Aktivoidessasi Viaplay-ohjelmakirjaston luovutamme kanssasi tekemämme
sopimuksen täytäntöönpanemiseksi yhteistyökumppanillemme sopimukseen perustuen
seuraavat tiedot palvelun tarjoamista ja tilauksesi voimassaolon varmistamista
varten: aktivointitunnus ja palvelun nimi.

Yhteistyökumppanimme käsittelee tietojasi omien tietosuojakäytäntöjensä
mukaisesti, joista saat lisätietoa osoitteesta: viaplay.fi/privacy."
Käyttäjätaso 3
Moi,

mulla tuo viaplay toimi vielä viime viikolla mutta nyt ilmoittaa ettei minulla ole voimassa olevaa tilausta. Tein aktivoinnin teidän lähettämän linkin kautta jo muutama viikko sitten?
Nyt ilmoittaa tuon "Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että aktivointitunnuksesi ja palvelusi on syötetty. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."

kuitenin hetki sitten toimi ihan normaalisti?


Ohho! Laitatko @OmaYhteisö-tiimille yksitysiviestiä niin tutkaillaan tuota hieman tarkemmin läpi 😊
Ihan saman viestin sain 5.9 ja samat ihmettelyt kuin yllä!
Käyttäjätaso 4
Moikka!

Ensi viikon aikana tulee ohjeet aktivointiin. Jos entuudestaan oli jotkin Viaplay -tunnukset, niin niillä pääsee jo nyt kirjautumaan normaalisti.
En ole ihan varma onko kyse samasta asiasta, kun uutena käyttäjänä on vielä vähän sisäistämättä nämä Viasatit, Viasportit ja Viaplayt....mutta sain samanlaiselta kuulostavan postin ja vähän perään ohjeet aktivointiin. Muuten hyvä, mutta ohjeissa olleet tunnukset eivät kyllä toimineet.
Viaplayn aktivointilinkki saapui, mutta aktivointi ei onnistu vaan saan virheilmoituksen
"Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että asiakasnumerosi ja postinumerosi ovat oikein. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."

Täytynee soittaa asiakaspalveluun. Toivottavasti ei tarvitse kuunnella väliaikamusiikkia kovin pitkään.
Tuon aktivointilinkin key1 eli kaiketi asiakasnumero näytti niin vieraalta että yritin löytää sitä jostain OmaElisan tiedoistani mutta eihän sitä löytynyt.
Jep, sama viesti ja virheilmoitus. Löysin mielestäni jopa jonkin oikeamman näköisen asnron OmaElisasta, mutta ei toiminut. Kiitos jos kuittaat mahdollisen aspan vastauksen tänne 😀
Kuinka pian tuo aktivointi linkki pitäisi tulla? Tilasin viasat kulta palvelun reilu viikko sitten ja linnkiä ei ole vielä näkynyt.

Hei,

olen kanssa odotellut millonkahan mahdollisesti tuo viaplay leffat & sarjat aukeaa minulle katsottavaksi? Tilaus vahvistuksen olen saanut jo 17.11.2019 mutta en sen jälkeen mitään sisäänkirjautumis tunnuksia. Mistähän ne mahdollisesti saa?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1

@Wicce73 no voi nyt kökkö :/ Laitahan asiakasnumero profiiliin ja kerro hieman, millaisen paketin olet tilannut ja mikä on käyttöalusta. Tällainen virhe on tullut joillekin asiakkaille vastaan ja ensimmäisellä yrityksellä tämä korjattiin laittamalla kokonaan uusi linkki rekisteröintiä varten. Tietojeni mukaan tämä virhe kuitenkin on jo nyttemmin korjattu ja sen ei enää pitäisi olla aktiivinen. Perustoimenpiteet laitteille ensin - buuttaukset yms. ja sitten uusi yritys. Jos ei apua niin tosiaan asiakasnumeroa profiiliin niin kurkkailen, että sopimus itsessään on ok.

Osallistu keskusteluun