Skip to main content

Hei, haluaisin tietää onko muille käynyt samalla tavalla? Otin lomanalkajaisiksi viaplay sarjat+leffat paketin. No minulle tuli yksipäivä viestiä, että viaplay palveluun on mahdollista liittää elisa viihde aitio. Liitin samaan kyseisen paketin ja tililtäni veloitettiin aivan oikein paketin hinnan nousun takia vielä 2,99€, ensin 9,99€ 22.6 ja myöhemmin 16.7 2,99€. Peruin paketin 22.7 kun en enään tarvinut pakettia. Minulle tuli lasku noin kuukausi sitten elisalta, jota en huomioinut mitenkään, koska luulin sen olevan nolla lasku osamaksulla ottamastani puhelimesta. No minulle tuli toissapäivänä uusilasku elisalta, jonka sitten katsoin ja ilmeni, että lasku on viaplay sarjat+ leffat ja elisa viihde aitio. Eli minulla oli ollut viaplay+elisa viihde paketti 22.6-22.7 ajan, jonka olin perunut. Nyt kävi ilmi, että paketti oli ollut minulla voimassa 22.7 jälkeenkin, vaikka olin perunut sen. Minulle oli tullut elisalta lasku koko heinäkuulta ja nyt myös elokuulta. Viaplay minulla ei ole toiminut tuon 22.7 katkaisun jälkeen, mutta minulle lähetetään elisalta erikseen laskuja vaikka olen maksanut laskun. Käsitän, että kun on yhtenäinen paketti niin sitä ei silloin pitäisi peruuttaa kun yhdestä paikasta ja elisalta sanotaan, että pitäisi myös peruuttaa heiltä. Eli siis yhtenäinen paketti, joka ei ole yhtenäinen paketti ja jolla on kaksi eri laskuttajaa ja eivät näytä olevan mitenkään tietoisia toisiensa toimista? Sain laskut sentään peruutettua kun sanoin, että olen yhteydessä asiasta kuluttajaasiamieheen, siitä kiitos, mutta en aijjo kyllä käyttää elisan palveluita enään jatkossa.

Moi @Petri88 tervetuloa OmaYhteisöön. 

Ikävä kuulla, että tuossa ei ole menneet asiat putkeen, pahoittelut aiheutuneesta. Missään nimessä ei pitäisi kahta erillistä laskutusta olla vaan laskuttaja riippuu siitä mistä tuon kyseisen paketin tilauksen on tehnyt. 

Oliko asia kuitenkin jo selvinnyt ja turhat paketit ja laskut käsitelty? 

Jos haluat niin voit laittaa meille vielä yksityisviestiä asiasta OmaYhteisö-tiimi niin käydään tilanne tarkemmin vielä läpi


Nyt asiat on kunnossa pitkien "neuvottelujen" jälkeen. Ensin puhelimessa ensimmäisen laskun peruutus ja toisen sitten vähän myöhemmin chatin kautta, jäi niin ***** maku suuhun viimeistään sen jälkeen kun asiakaspalvelijat vaan väittää ja väittää, että laskut on täysin aiheellisia ja väittävät päälle, että myös elisan kautta olisi pitänyt myös perua paketti erikseen. 


Itse perunut aina kaikki paketit vain elisan kautta niin on irtisanoutunut myös suoratoistopalvelut eikä ole erikseen tarvinnut niiden omilta sivuilta alkaa perumaan.

C more, viaplay….