Vastattu

Viaplay Urheilu Elisa Viihteen kautta ei päivity

  • 21 syyskuu 2019
  • 23 kommenttia
  • 2163 katselukerrat

Viaplay Urheilu kyllä näkyy Elisa Viihteen kautta ja kaikkia ohjelmia voi selailla, mutta ottelut eivät päivity. Esim. KHL matsi alkaa aivan alusta, vaikka lähetys on alkanut jo klo 17:05. Missä vika? Sammutin boxin ja käynnistin uudelleen -> ei korjannut tilannetta. Palautin tehdasasetuksille ja hain kaikki uudelleen -> ei korjannut tilannetta.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Vektoriikka 24 syyskuu 2019, 10:51

Viaplay Urheilu kyllä näkyy Elisa Viihteen kautta ja kaikkia ohjelmia voi selailla, mutta ottelut eivät päivity. Esim. KHL matsi alkaa aivan alusta, vaikka lähetys on alkanut jo klo 17:05. Missä vika? Sammutin boxin ja käynnistin uudelleen -> ei korjannut tilannetta. Palautin tehdasasetuksille ja hain kaikki uudelleen -> ei korjannut tilannetta.


Hei @SamJaffa! Pahoittelut tilanteesta! Vika on tosiaan tiedossa ja korjauksessa parhaillaan 🙂
Katso alkuperäinen viesti

23 kommenttia

Jep, esim pelit ku alkan ei voi mennä suoraan live tilanteeseen vaan matsit alkaa alusta,eikä pysty kelaamaan, tallenteet toimii ja kelaus, muuten tervetullut lisäys, vielä hbo ja cmore sovellukseen kans, ni hyvä on,mut korjatkaa toi ongelma.
Käyttäjätaso 2
Viaplay Urheilu kyllä näkyy Elisa Viihteen kautta ja kaikkia ohjelmia voi selailla, mutta ottelut eivät päivity. Esim. KHL matsi alkaa aivan alusta, vaikka lähetys on alkanut jo klo 17:05. Missä vika? Sammutin boxin ja käynnistin uudelleen -> ei korjannut tilannetta. Palautin tehdasasetuksille ja hain kaikki uudelleen -> ei korjannut tilannetta.


Hei @SamJaffa! Pahoittelut tilanteesta! Vika on tosiaan tiedossa ja korjauksessa parhaillaan 🙂
Kelaus ei edelleenkään toimi. Mikähän mahtaa olla tilanne korjauksen kanssa?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Kelaus ei edelleenkään toimi. Mikähän mahtaa olla tilanne korjauksen kanssa?

Tiedossa myös meidän päässä ja odottelemme korjausta. Valitettavasti aikamäärettä en pysty lupaamaan.

Hiop!

Onko tähän tullut jo korjausta? Ei toimi ainakaan minulla edelleenkään.

Käyttäjätaso 4

Valitettavasti vielä ei korjausta ole tullut :/

Tämän korjausta voisi hoputtaa. Äärimmäisen ärsyttävä vika. Jos NHL-pelin studio-osuus alkaa vaikka 19.30 ja peli vasta klo 20 ja käynnistät itsekin lähetyksen vasta klo 20 tienoilla, niin joudut väkisin katsomaan puoli tuntia sitä studio-osuutta ennen kuin peli alkaa. Ja jos vaikka vahingossa katkaiset lähetyksen, niin eikun vain uudelleen alusta. Eihän tuossa ole mitään järkeä ja pilaa täysin käyttäjäkokemuksen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @Kurki-Pertti ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Tuota hoputellaan sen mitä voidaan eli koitetaan ehdottomasti saada tilanne kuntoon mahdollisimman pian! Olemme pahoillamme että tässä on jo nyt näin pitkään mennyt :( 

Käyttäjätaso 3

Edelleenkää tää ei toimi. Uskomatonta. Kertoo olennaisen miten huonoja koodareita elisalla on.

Onneks on chromecast niin homma toimii. 

Ei oo todellista et tällänen vika tossa. Oli kiva alkaa tsekkaa matsii.. perkkklll! Miten voi olla. Ja tämä ilmeisen kauan ollut jo ja vieläkin buginen. Korjatkaa nyt saa..na tämä. Alennusta kiitos!

Hellou!

Huuhkajatkin jo pääsivät kisoihin, mutta tämä ongelma sen kuin jatkuu. Onko minkäänlaista hajua, korjaantuuko ongelma vai vaihdanko palveluntarjoajaa? 

Käyttäjätaso 3

Moikka @Saha10 ! Vika on tosiaan korjauksessa parhaillaan, pyrimme sen saamaan kuntoon mahdollisimman nopeasti. Tarkkaa aikataulua ei kuitenkaan korjauksesta ole ikävä kyllä antaa :(

Ei voi kuukausia kestää tällaisen ratkaisu?! Laittakaa nyt tämä kuntoon!

Moikka @Saha10 ! Vika on tosiaan korjauksessa parhaillaan, pyrimme sen saamaan kuntoon mahdollisimman nopeasti. Tarkkaa aikataulua ei kuitenkaan korjauksesta ole ikävä kyllä antaa :(

Siis tää on ollu nyt "korjauksessa" 2kk? Tosi kova yritys hei! Todella surkeaa palvelua. Mitä ja kuka oikeesti yrittää tehdä asialle jotain? Äläkä nyt selitä mitään vaan kerro totuus, missä tökkii?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Moikka @Saha10 ! Vika on tosiaan korjauksessa parhaillaan, pyrimme sen saamaan kuntoon mahdollisimman nopeasti. Tarkkaa aikataulua ei kuitenkaan korjauksesta ole ikävä kyllä antaa :(

Siis tää on ollu nyt "korjauksessa" 2kk? Tosi kova yritys hei! Todella surkeaa palvelua. Mitä ja kuka oikeesti yrittää tehdä asialle jotain? Äläkä nyt selitä mitään vaan kerro totuus, missä tökkii?


​​​​​​@Häiriötekijä Tervetuloa OmaYhteisöön! Tämä vika on valitettavasti ollut sen verran hankala, että korjaus on valitettavasti kestänyt :/ Vika on kyllä korjauksessa, ja pyritään saamaan tuo kuntoon mahdollisimman pian.

Mukava kattoo aina alusta pelejä! Tsemppiä korjaajalle, toivottavasti kahvitauko päättyy pian:)!

Aivan uskomatonta että tämä sovellus on päästetty markkinoille ja outoa, että Viaplayn omistva MTG-konserni on antanut laittaa tuotteensa nimen tähän ripuliin joka löytyy Elisa viihteestä nimellä Viaplay. Nyt Elisa herätys! Ymmärrän, että virheitä tapahtuu ja joskus tuotteita lipsahtaa markkinoille viallisina, mutta kun on kyse yhdestä suosituimman sovelluksen tärkeimmistä ominaisuuksista niin se korjataan jos ei samana päivänä niin aivan pikimmiten eikä selitellä vielä kuukausien päästä miten vika on niin ”vaikea”. Nyt on selitysten aika ohi ja on toiminnan paikka. Helkkari sentään olette pörssilistattu blue chip -yhtiö ettekä mikään vapaaehtoisvoimin toimiva hikipaja. Nyt HERÄTYS ja viestiä vaikka ylimpään johtoon. Näin fataalin ongelman ratkaisemiseen varmasti liikenee resursseja!

Ei vit** tämä voi olla enhän tosi. 3kk jo ollu jotaki vikkaa tässä että aina pittää alottaa alusta kattominen. Oisko jo aika hommata sinne semmosia ihmisiä jotka tämän "erittäin vaikean vian" ossaa korjata? Ihmiset maksaa tämmösestä paskasta ja te että tehe yhen mithän 

Voisko joku nyt ottaa hohtimet käteen ja laittaa bugeloisen kuntoon? Kuussa käytiin jo aika päivää sitten...

Koskahan tulee kuntoon vai vaihtaa systeemit? Ihan nätti ku toisessa erässä lapset käy näppäilemässä niin ei muutako studio ja eka erä uusiksi katseluun jotta pääset jatkaan katselua... Uskomatonta bataattia

 

Edit // Sanavalinta -Patomiäs

Vielä kuukausi sitten seliteltiin, mutta nyt ei vastata enää lainkaan palautteeseen. Saisiko tästä jonkin päivityksen, että missä mennään? Onko olemassa vakaa aikomus, että vika korjataan vai onko jo luovutettu? Ottakaa palvelu nyt herranjumala vaikka mielummin alas kokonaan älkääkä ”yllättäkö” ja tuhlatko asiakkaan aikaa tämän bugin kanssa. Varmasti jokainen on hämmästellyt sovellusta käyttäessä että miten sen saa live tilaan ja kuvitellut toiminnon vain olevan piilossa. Nyt HERÄTYS!!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Vielä kuukausi sitten seliteltiin, mutta nyt ei vastata enää lainkaan palautteeseen. Saisiko tästä jonkin päivityksen, että missä mennään? Onko olemassa vakaa aikomus, että vika korjataan vai onko jo luovutettu? Ottakaa palvelu nyt herranjumala vaikka mielummin alas kokonaan älkääkä ”yllättäkö” ja tuhlatko asiakkaan aikaa tämän bugin kanssa. Varmasti jokainen on hämmästellyt sovellusta käyttäessä että miten sen saa live tilaan ja kuvitellut toiminnon vain olevan piilossa. Nyt HERÄTYS!!

En osaa muuta kertoa, kuin että Viaplayn toimenpiteistä on korjaaminen kiinni. Tätä samaa ongelmaa on muillakin clienteilla kuin Netgemin digibokseilla, esim. Samsungin tietyillä telkkareilla, ei siis kosketa siis pelkästään Elisaa.

Vielä kuukausi sitten seliteltiin, mutta nyt ei vastata enää lainkaan palautteeseen. Saisiko tästä jonkin päivityksen, että missä mennään? Onko olemassa vakaa aikomus, että vika korjataan vai onko jo luovutettu? Ottakaa palvelu nyt herranjumala vaikka mielummin alas kokonaan älkääkä ”yllättäkö” ja tuhlatko asiakkaan aikaa tämän bugin kanssa. Varmasti jokainen on hämmästellyt sovellusta käyttäessä että miten sen saa live tilaan ja kuvitellut toiminnon vain olevan piilossa. Nyt HERÄTYS!!

En osaa muuta kertoa, kuin että Viaplayn toimenpiteistä on korjaaminen kiinni. Tätä samaa ongelmaa on muillakin clienteilla kuin Netgemin digibokseilla, esim. Samsungin tietyillä telkkareilla, ei siis kosketa siis pelkästään Elisaa.

Moi,

Kiitos vastauksesta. Onpa erikoista ettei näin yksinkertaiselta vaikuttavaa ongelmaa ole saatu vielä ratkaistua. Elisan tulisi kyllä ehdottomasti kertoa tästä ongelmasta palvelua myydessä. Tämä on valtava puute sovelluksessa ja itselläni ei kyllä tullut edes mieleenkään, että tämä ominaisuus puuttuisi.

 

 

 

 

Osallistu keskusteluun