Vastattu

Viaplayn aktivointi tökkii edelleen

  • 14 September 2019
  • 23 kommenttia
  • 2269 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
10.09. sähköpostitse saadun toisen aktivointilinkin jälkeen kaikki (oletettavasti) tarvittavat tiedot päivittyivät ja sai listan pakettiini kuuluvista Viaplay-palveluista, MUTTA kun kirjaudun Viaplayhin saan jokaisen tilaukseeni kuluvan ohjelman kohdalla ilmoituksen "kanava ei kuulu tilaukseesi, haluatko päivittää pakettisi...". Tämän jälkeen tarjotaan paketteja OSTETTAVAKSI. Mikä h---tti tässä oikein mättää??
Kun yritin aktivoida uudelleen sain ilmoituksen, että tietosi on jo tallennettu.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Emmanen 3 October 2019, 20:47

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

23 kommenttia

Samanmoinen oireyhtymä meilläkin. Vaikuttaa siltä kuin Viaplaylla ei olisi tietoa maksetusta kanavapaketista. Antaa samat herjat tabletilla ja puhelimella.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Hei @Emmanen ja @Juppe12!
Tästä on tullut meille viikonloppuna useampia ilmoituksia ja selvitämme parhaillaan, mistä vika johtuu. Pyydän teitä lisäämään asiakasnumerot profiiliin niin tiedämme, miten tiedotamme, kun vika on saatu korjattua.

Pahoittelemme häiriötä 😞 Pieniä alkumatkan vaikeuksia vielä.
Moi,

mulla tuo viaplay toimi vielä viime viikolla mutta nyt ilmoittaa ettei minulla ole voimassa olevaa tilausta. Tein aktivoinnin teidän lähettämän linkin kautta jo muutama viikko sitten?
Nyt ilmoittaa tuon "Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että aktivointitunnuksesi ja palvelusi on syötetty. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."

kuitenkin hetki sitten toimi ihan normaalisti?
Kauanko tätä ongelmaa nyt sitten selvitellään? Vuosi sitten kysyin viasatin tekstitysongelmista, johon vastaus oli että " selvitellään asiaa". Eipä ole kuulunut mitään.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7
Moi,

mulla tuo viaplay toimi vielä viime viikolla mutta nyt ilmoittaa ettei minulla ole voimassa olevaa tilausta. Tein aktivoinnin teidän lähettämän linkin kautta jo muutama viikko sitten?
Nyt ilmoittaa tuon "Emme löytäneet tietojasi. Tarkistathan, että aktivointitunnuksesi ja palvelusi on syötetty. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun: 010 190 240."

kuitenkin hetki sitten toimi ihan normaalisti?
Kauanko tätä ongelmaa nyt sitten selvitellään? Vuosi sitten kysyin viasatin tekstitysongelmista, johon vastaus oli että " selvitellään asiaa". Eipä ole kuulunut mitään.



Moikka @Joksi11 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kokeiletko vielä aktivoida tuon Viaplayn uudelleen voimaan tuolla linkillä, joka sähköpostiisi on lähetetty. 😊
Kokeilin, useasti. Sama ilmoitus 😳
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Kokeilin, useasti. Sama ilmoitus 😳

Edelleen ongelma aktiivinen?

Kokeilin, useasti. Sama ilmoitus 😳Edelleen ongelma aktiivinen?

Ei, asia tuli kuntoon tuolta omayhteisön kautta, kiitos 😊
Käyttäjätaso 1
Miten kauan tuota "selvittelyä" oikein pitää odotella? Viaplayn aktivointi ei toimi edelleenkään. Ongelma ihan sama kuin ensimmäisessä viestissäni. Kun yritän aktivoida - saamani linkin kautta - uudelleen, saan ilmoituksen "tietosi on tallennettu... " ja vieressä kirjautumislinkki. Kirjautumisen jälkeen Viaplay tarjoaa pakettejaan OSTETTAVAKSI.
Mikä mättää?
Eikö tämän Viaplayn kanssa voisi tehdä samoin kuin CMoren eli sovellukseen voisi kirjautua myös. operattoritunnuksilla?
Käyttäjätaso 2
Miten kauan tuota "selvittelyä" oikein pitää odotella? Viaplayn aktivointi ei toimi edelleenkään. Ongelma ihan sama kuin ensimmäisessä viestissäni. Kun yritän aktivoida - saamani linkin kautta - uudelleen, saan ilmoituksen "tietosi on tallennettu... " ja vieressä kirjautumislinkki. Kirjautumisen jälkeen Viaplay tarjoaa pakettejaan OSTETTAVAKSI.
Mikä mättää?
Eikö tämän Viaplayn kanssa voisi tehdä samoin kuin CMoren eli sovellukseen voisi kirjautua myös. operattoritunnuksilla?


Lisäisitkös tuonne tietoihin asiakasnumerosi, niin voidaan laitella sinulle viimeisin linkki tarvittaessa uudelleen sähköpostilla tai tekstarilla? 🙂
Käyttäjätaso 1
Asiakasnumero on tiedoissani - ollut jo aiemminkin.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Asiakasnumero on tiedoissani - ollut jo aiemminkin.

Lähetin tekstiviestinä linkin uudestaan.
Käyttäjätaso 1
Linkin kautta valitettavasti sama tulos kuin aiemminkin: "Operaattoritietosi ja sähköpostiosoitteesi on jo rekisteröity. Kirjaudu sisään". Kirjauduttuani tarjoaa jälleen paketteja ostettavaksi.
Kokeilin sekä tietokoneella että tabletilla. 😣
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Linkin kautta valitettavasti sama tulos kuin aiemminkin: "Operaattoritietosi ja sähköpostiosoitteesi on jo rekisteröity. Kirjaudu sisään". Kirjauduttuani tarjoaa jälleen paketteja ostettavaksi.
Kokeilin sekä tietokoneella että tabletilla. 😣

Kirjaakko profiiliisi "Yksityiset muistiinpanot" kohtaan sen sähköpostiosoitteen millä tuon rekisteröinnin olet tehnyt? 🙂
Käyttäjätaso 1
Sp-osoite kirjattu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Kiitos 🙂 Mitään epäselkeää en tuonkaan tiedon avulla löytänyt 😕 Sen verran varmistaisin vielä että käytäthän sähköposti+salasana yhdistelmää kun kirjaudut Viaplayhin sisään etkä mene Facebook-kirjautumisella?
Käyttäjätaso 1
En ole Facebookissa, joten sp:lla kirjauduin.
Ei kai se voi olla ongelmana, että minulla oli Viaplayhin vanhat tunnukset, jotka otin tässä yhteydessä käyttöön? Ainakin ohjeissa oli mahdollisuus käyttää jo olemassa olevia tunnuksia.
Pikku hiljaa alkaa tuntua siltä, että olkoon...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Itsellä ainakin tuo toimi ilman ongelmia vanhoilla tunnareilla, eli käytin niitä tuohon aktivointiin. Melkein nyt kannattaa kysäistä Viaplayn tuen suunnilta näkeekö he jotain, täällä puolen kaikki näyttäisi olevan kuten pitäisikin eli voi olla että sulla on vanhoissa tunnareissa jotain solmussa heillä 😕
Mihinkähän koko viaplay on kadonnut ohjelmakirjastosta. Ja aiemmin näkyi nuo leffatkin sen kautta kun minulla on c more urheilu + viasat urheilu paketti mutta ei enään. Ihan sekaisin koko p....
On tuo 7800 malli. Viaplay sovelluksen kautta jonka hain playstä näkyy urheilulähetyksiä mutta ei sarjoja/leffoja kuten aiemmin näkyi...? Olisko tietoo
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Mihinkähän koko viaplay on kadonnut ohjelmakirjastosta. Ja aiemmin näkyi nuo leffatkin sen kautta kun minulla on c more urheilu + viasat urheilu paketti mutta ei enään. Ihan sekaisin koko p....
On tuo 7800 malli. Viaplay sovelluksen kautta jonka hain playstä näkyy urheilulähetyksiä mutta ei sarjoja/leffoja kuten aiemmin näkyi...? Olisko tietoo

Jos tuo koko kirjasto on kadonnut boksilta niin kannattaa palautella tehdasasetukset kertaalleen 🙂 Tuolla Viasat Urheilu tilauksella ei pitäisikään näkyä muuta kuin urheilusisältö, eli jos tahdot noi sarjat ja leffat näkymään siellä niin tarvis olla Kulta tai Viihde tilattuna

Mihinkähän koko viaplay on kadonnut ohjelmakirjastosta. Ja aiemmin näkyi nuo leffatkin sen kautta kun minulla on c more urheilu + viasat urheilu paketti mutta ei enään. Ihan sekaisin koko p....
On tuo 7800 malli. Viaplay sovelluksen kautta jonka hain playstä näkyy urheilulähetyksiä mutta ei sarjoja/leffoja kuten aiemmin näkyi...? Olisko tietoo
Jos tuo koko kirjasto on kadonnut boksilta niin kannattaa palautella tehdasasetukset kertaalleen 🙂 Tuolla Viasat Urheilu tilauksella ei pitäisikään näkyä muuta kuin urheilusisältö, eli jos tahdot noi sarjat ja leffat näkymään siellä niin tarvis olla Kulta tai Viihde tilattuna

Kumma kun ne aiemmin näkyi. Ja jos vetää tehdasasetukset niin boksilla on paha tapa nollata kanavalistan, se on puolen tunnin työ taas numeroida joka kanava. Muutenkin todella sekavaa tuo tiedotus, kun luki, että viasat history ja explore katoavat mix listoilta mutta kyllä nuo vielä näkyy. Tiedotus on se asia johon kannattaisi panostaa, ja tiedottaa niin että ei tarvitse mennä kymmenen mutkan kautta jotta löytää tiedon. Miksi esim ei voida tiedottaa viihde äpissä asioista. Kun sitä varmaan kaikki käyttää kun tallentaa ohjelmia tai tsekkaa uusia leffoja yms.
Moni vanhempi ei edes tiedä että viihteeseen pääsee myös nettisivujen kautta, jää monelta kanavapaketit hankkimatta kun ei ole tietoa, omassa lähipiirissä monelle olen saanut näyttää kuinka löytyy kanavatarjonta jne.....
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22


Mihinkähän koko viaplay on kadonnut ohjelmakirjastosta. Ja aiemmin näkyi nuo leffatkin sen kautta kun minulla on c more urheilu + viasat urheilu paketti mutta ei enään. Ihan sekaisin koko p....
On tuo 7800 malli. Viaplay sovelluksen kautta jonka hain playstä näkyy urheilulähetyksiä mutta ei sarjoja/leffoja kuten aiemmin näkyi...? Olisko tietoo
Jos tuo koko kirjasto on kadonnut boksilta niin kannattaa palautella tehdasasetukset kertaalleen 🙂 Tuolla Viasat Urheilu tilauksella ei pitäisikään näkyä muuta kuin urheilusisältö, eli jos tahdot noi sarjat ja leffat näkymään siellä niin tarvis olla Kulta tai Viihde tilattuna
Kumma kun ne aiemmin näkyi. Ja jos vetää tehdasasetukset niin boksilla on paha tapa nollata kanavalistan, se on puolen tunnin työ taas numeroida joka kanava. Muutenkin todella sekavaa tuo tiedotus, kun luki, että viasat history ja explore katoavat mix listoilta mutta kyllä nuo vielä näkyy. Tiedotus on se asia johon kannattaisi panostaa, ja tiedottaa niin että ei tarvitse mennä kymmenen mutkan kautta jotta löytää tiedon. Miksi esim ei voida tiedottaa viihde äpissä asioista. Kun sitä varmaan kaikki käyttää kun tallentaa ohjelmia tai tsekkaa uusia leffoja yms.
Moni vanhempi ei edes tiedä että viihteeseen pääsee myös nettisivujen kautta, jää monelta kanavapaketit hankkimatta kun ei ole tietoa, omassa lähipiirissä monelle olen saanut näyttää kuinka löytyy kanavatarjonta jne.....

En tiä miksi aiemmin näkyi, mahdollisesti joku virheellinen provisiointi avautunut niiden näkyvyyteen aiemmin joka sittemmin korjaantunut 😕 Kanavalistat valitettavasti kärsii tuosta palauttelusta joo kun ne on boksilla itsessään tallessa 😞

Kiitos palautteesta tuon sovelluksen osalta! Tuota tiedottamista siellä on kokeiltu aiemmin ja todennäköisesti tullaan jatkamaan myös jossain kohtaa, osaltaan ainakin itse voin kyllä myöntää ettei sitä banneria tuu edes vilkaistua vaan navigoin suoraan joko ohjelmaoppaaseen tai tallenteisiin kun sovelluksen avaan eli ei sekään kaikkia tavoita 😃 Mutta mitä useammassa paikkaa tiedottaa, sitä paremmin toki sitten tieto ihmiset tavoittaa 🙂
Itselläni on täsmälleen sama ongelma kuin ketjun aloittajalla (juuri tilasin kanavapaketin ja sain aktivointilinkin). Löytyykö ratkaisu nyt Elisan vai Viaplayn puolelta?
Käyttäjätaso 1
Viaplayn asiakaspalvelusta (chatin kautta) sain ratkaisun ongelmaani. 😀