Vastattu

Elisa Viihde sopimuksessa epäselvyyttä

  • 21 November 2022
  • 1 kommentti
  • 99 katselukerrat

Käyttäjätaso 2

Menin Hyvinkään Elisa myymälään, koska tallennuksen fontti on ohuempaa, kuin alkuperäinen, myyjä arveli olevan syynä vanhempi digiboxi. Hän antoi uuden digiboxin ja kysyi haluanko pitää vanhan boxin toista tv:tä varten. Hän teki uuden liittymä sopimuksen, minä kysymään mikä tulee kuukausiveloitus, hän, 14,90. Tilaukseen on kuitenkin lisätty Premium sopimus, mistä ei myymälässä ollut mitään puhetta ja laitettu vieläpä määräaikaiseksi, jota ei ollut edellisen sopimuksen aikana. Sähköpostissa näkyy sopimus, jossa on summa 19,90 eikä mitään erittelyä muista, mm, premium sopimuksesta. Nyt veloitus on 24 ja risat,vuoden päästä nousee lähelle 40 euroa.

Soitin torstaina Elisalle, kuulemma eivät voi tehdä mitään, pitäisi käydä myymälässä, se ei nyt käy. 

Jättivät myymälään soittopyynnön, kukaan ei vielä ole ottanu yhteyttä.

On se kumma, että Elisalla ei voi tehdä mitään, onkos nämä myyjät edes Elisalla töissä ja lisäävät asiakkaille lisäpalveluja, provision toivossa, asiakkaan huijaamista.

EDIT: 22.11.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 22 November 2022, 13:58

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Moikka @Vanha Monttoori!

Ikävä kuulla, että tästä on syntynyt epäselvyyttä. Laitatko vielä @OmaYhteisö-tiimi:lle viestiä, niin katsotaan missä mennään asian osalta. 🙏

Osallistu keskusteluun