En ole saanut Viaplayn aktivointiviestin enkä myöskään saa aktivoituna oma Elisan kautta, herjaa vain että tunnukset eivät täsmää??
Asiahan selviää ottamalla yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)
Soittakaa minulle.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Moi
Kimblezin neuvoilla varmasti asia selviää!
Neuvoksi kuitenkin mikäli sinulla on jo olemassaolevat tunnukset Viaplayihin ja olet saanut aktivointilinkin Elisalta. Suosittelen ensimmäiseksi vaihtamaan Viaplay-tunnuksen salasanaa ja tämän jälkeen aktivoimaan tilauksen Elisalta saapuneen aktivointilinkin kautta.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi