Näin me puhelimen käyttäjät tavoitettaisiin helpommin asiakaspalvelu sillä chatilla. Selaimella käyttäminen on tosi kökköä. Olisi helpompaa tavoittaa asiakaspalvelu sovelluksella. Tästä on jo kuullemma tullu palautetta mut annetaan lisää et moni haluu asiakaspalveluchatin sovellukseen.
Miksi Elisa haluu ohjata ihmisiä soittaa maksulliseen numeroon kuin et annetaan tavoittaa chatissa ilmaiseksi? Tuntuu et Elisa ei halua panostaa asiakaspalveluchattiin eikä kehittää sitä.
Asiakaspalveluchat OmaElisa-sovellukseen
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Telia ilmeisesti kuuntelee paremmin asiakkait ja toteuttaa toiveit kuin Elisalla. Elisalla asiakkaan toiveiden toteuttamises kestää tosi pitkään ja/tai se on hidasta.
Telia ilmeisesti kuuntelee paremmin asiakkait ja toteuttaa toiveit kuin Elisalla. Elisalla asiakkaan toiveiden toteuttamises kestää tosi pitkään ja/tai se on hidasta.
Ollaan kuultu toivetta tästä Chat-palvelun tulosta Mobiili OmaElisaan, mutta tosiaan mahdollisesta toteusaikataulusta ei tässä vaiheessa ole tietoa. Toivotaan, että tulisi piakkoin! 🙂