Pidetään mielessä

Asiakaspalveluchat Oma Elisa sovellukseen

  • 12 lokakuu 2018
  • 5 kommenttia
  • 1247 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Näin me puhelimen käyttäjät tavoitettaisiin helpommin asiakaspalvelu sillä chatilla. Selaimella käyttäminen on tosi kökköä. Olisi helpompaa tavoittaa asiakaspalvelu sovelluksella. Tästä on jo kuullemma tullu palautetta mut annetaan lisää et moni haluu asiakaspalveluchatin sovellukseen.

Miksi Elisa haluu ohjata ihmisiä soittaa maksulliseen numeroon kuin et annetaan tavoittaa chatissa ilmaiseksi? Tuntuu et Elisa ei halua panostaa asiakaspalveluchattiin eikä kehittää sitä.

5 kommenttia

Kiitos hyvästä ideasta Team_Finland! Totta kai haluamme kehittää chat-palveluamme ja kehitämmekin sitä. Viedään ilman muuta toivetta eteenpäin! Onko muitakin, jotka mieluiten käyttäisivät chattia OmaElisa -sovelluksen kautta? 🙂
Käyttäjätaso 5
Kyllä siitä on kuullemma tullut jo palautetta että sovellukseen pitäisi lisätä tuo, en ole ainut joka on tuota toivonut. Tulisi OmaElisa sovelluskelle oikeasit käyttöä jos sen kauttaa voisi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun chatilla. Ilmoitatteko sit kun se on lisätty sovellukseen?
Käyttäjätaso 3
Tähän liittyen niin tarkisteltiin vielä asiaa, niin chat-ominaisuus mobiili Omaelisaan on kyllä pidetty mielessä. Mobiili Omaelisaan on tulossa uusia tuulia jossain vaiheessa, ja tässä suunnittelun yhteydessä pidetään tuo chat mielessä. Vielä valitettavasti aikataulua ei osata sanoa näille.
Käyttäjätaso 5
Eli chat on tulossa OmaElisa sovellukseen? Tossa kyselin samaa asiaa Telialta et tuleeko niiden omaan sovellukseen joka on samanlainen kuin Oma Elisa mut niillä se nimi on Minun Telia niin he vastas että niillä on tulossa tänä vuonna asiakaspalvelu siihen sovellukseen niin Elisan pitäisi tehdä samoin ja lisää asiakaspalvelu chat OmaElisa sovellukseen.

Telia ilmeisesti kuuntelee paremmin asiakkait ja toteuttaa toiveit kuin Elisalla. Elisalla asiakkaan toiveiden toteuttamises kestää tosi pitkään ja/tai se on hidasta.
Käyttäjätaso 2
Eli chat on tulossa OmaElisa sovellukseen? Tossa kyselin samaa asiaa Telialta et tuleeko niiden omaan sovellukseen joka on samanlainen kuin Oma Elisa mut niillä se nimi on Minun Telia niin he vastas että niillä on tulossa tänä vuonna asiakaspalvelu siihen sovellukseen niin Elisan pitäisi tehdä samoin ja lisää asiakaspalvelu chat OmaElisa sovellukseen.

Telia ilmeisesti kuuntelee paremmin asiakkait ja toteuttaa toiveit kuin Elisalla. Elisalla asiakkaan toiveiden toteuttamises kestää tosi pitkään ja/tai se on hidasta.


Ollaan kuultu toivetta tästä Chat-palvelun tulosta Mobiili OmaElisaan, mutta tosiaan mahdollisesta toteusaikataulusta ei tässä vaiheessa ole tietoa. Toivotaan, että tulisi piakkoin! 🙂

Osallistu keskusteluun