Elisa-myymälän jonotus

  • 9 April 2021
  • 1 kommentti
  • 54 katselukerrat

Asioin tänään Sellon myymälässä. Jonotus kesti noin 45 min. Paikalla oli vain 3 asiakaspalvelijaa eli puolet palvelupisteistä oli kiinni. On asiakkaiden aliarvostusta toimia näin ala-arvoisesti. 

Mielestäni uutena ideana myymälässä pitäisi olla pikakaista sellaiselle asiakkaalle, jolla on joku nopea asia esim. tarvikeostos, kuten itselläni oli. Mallia pikakaistasta voisi ottaa vaikka läheisestä marketista. Vielä parempi olisi itsepalvelukassa tarvikeostoksille.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Telialla taitaapi olla osassa myymälöistä itsepalvelukassat. Ainakin Triplan myymälässä sellaiset on.

Onhan tuo hieman kahelia, että tarvikeostoksen vuoksi joutuu odottelemaan kymmeniä minuutteja vain sen vuoksi, että muilla asiakkailla on joitain monimutkikkaita asioita selvitettävänä. Toki nyt tähän aikaan joku saattaa kommentoida, että tilaa netistä, mut jos on kauppaan mennyt (ruokakauppa), niin samalla reissulla tarvike tulee kätevästi mukaan.

Osallistu keskusteluun