Ratkaistu muuten

Elisan E-lasku toimimaan Nordean verkkopankin kautta

  • 13 toukokuu 2013
  • 4 kommenttia
  • 9771 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 4853 kommenttia
Saisikohan tuon Ellun e-laskun toimimaan Nordean verkkopankin kautta nykyisinkin?

Ilmeisesti joskus toiminut, mutta ei tämän vuoden puolella enää, koska useammalla on ollut mahdotonta saada e-laskua. Paperia vain lykkää. Saunalahden puolella e-laskun pyyntö kyllä onnistui, kuten muillakin. Vain Elisan viihde pätkii.

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
No voi hyvät hyssykät. Ei tässä mitään keskustelua tarvita , vaan kyseessä on selvä vika , joka pitää korjata välittömästi. Siis ennen vuodenvaihdetta tehdyt Nordean e-laskusopimukset toimivat ja ovat toimineet jo vuosia , mutta yllättäen ei enää uudet tämän vuoden puolella tehdyt sopimukset.

Olisikohan laskutuksen muutoksilla Elisalla jotakin tekemistä asian kanssa? Niin tai näin Elisan velvollisuus on yhdessä Nordean kanssa selvittää vika ja korjata pikimmiten.

Hopi hopi !!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Jahas.

Onkos Elisa lyönyt hanskat sitten tosiaan naulaan ja kääntänyt selkänsä tälle todelliselle virheelle Nordean ja Elisan väliselle e-lasku tiedonvaihdolle??

Todennäköisesti, kun hiljaisempaa kuin siellä huopikastehtassa. Pankin vaihtaminen kun ei oel oikein vaihtoehto tälle.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Kyllähän tuo e-laskun toimimattomuus kummastuttaa, kun se vielä aiheuttaa viivästyskorkoja laskuista, joiden maksujen oletti menevän automaattisesti kuten ennenkin.  Minulla tuo tilanne tuli ilmi, kun otin käyttöön tänä vuonna myös Elisa Vahti Liven ja sen e-lasku ei sitten millään onnistunut.  Pisteenä i:n päälle tänään tuli Elisan tekstiviesti, että jokin Elisan e-lasku on tullut kahteen kertaan ja toinen pyydettiin poistamaan.  OmaElisasta asia ei selvinnyt, mutta Nordean verkkopankissa näkyi erääntyvien kohdassa olevan Elisa Viihde -lasku kahteen kertaan
Osa pankeista toimitetuista e-laskujen käyttöönottopyynnöistä on valitettavasti käsitelty ajoittain pienellä viiveellä. Mitään ei ole jäänyt kuitenkaan käsittelemättä, ja toukokuuksi tämäkin viive on korjattu. E-laskupalvelu Elisalla on käytössä myös Nordean kanssa, joten tässä ideassa on tällä kertaa kyse enemmän häiriöilmoituksesta kuin uudesta Ideasta - merkitään tämä siis ratkaistuksi muuten 🙂 Keskustelua e-laskuista voidaan jatkaa Palstan puolella, ja jos jollain on vielä ongelmia e-laskun kytkemisen kanssa, voitte laittaa rohkeasti viestiä Norrikselle, jotta saamme yksittäiset tapaukset tutkittua

Osallistu keskusteluun