Enian puhelinmyyjiä pitäisi Saunalahden kouluttaa enemmän.
Kun puhelinmyyjän soitosta palvelu on vaihdettu mokkulasta Viihteeseen (Elisa), ei ensimmäisenä tule mieleen saada puhelu Enialta, jossa tyrkytetään 4G-mokkulaa. Kyseisessä taloudessa tietokone on pöytämallinen eikä ole tarvetta konetta liikuttaa, siispä ei tarvetta mokkulalle. Puhelimissa on ilmainen pakkodatanetti. Se riittää älypuhelimiin.
Mutta puhelinmyyjänne ei ymmärrä kun sanoo ei. Se jankuttaa ja jankuttaa osta vaikka tablet ja SIM-kortti. Vaikka sanoo, että on jo älypuhelin ja liittymä netillä Saunalahdelta, tabletille ei käyttöä, alkaa tämä veijari mainostamaan halvempaa 3G-liittymää. Puhelu kestää ja kestää eikä puhelinmyyjä ymmärrä selkeätä sanaa EI.
Parempi koulutus Enian puhelinmyyjille, siinäpä vasta idea!
Enian puhelinmyyjille parempi myyntikoulutus
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Eiköhän ne Enialla paremmin tiedä, miten heillä toimitaan kolulutuksenkin suhteen.;)
Mutta sinulla on aina mahdollisuus sanoa kohteliaasti "kiitos mutta en tarvitse mitään, hyvää päivänjatkoa" ja katkaista puhelu. Jos Enian kaveri jää höpisemään myyntilorujaan yksinään, se on hänen asiansa. Eikä niille tarvitse selitellä mitään omista tarpeistaan tai tarvitsemattomuuksistaan.
Pitää harjotella vaan : ei kiitos ja heippa.
Jospa maksaisitte palkkaa työntekijöillenne, niin ei heidän tarvitsisi huijata asiakkaita ja tehdä myyntiä arveluttavin keinoin.