Enian puhelinmyyjille parempi myyntikoulutus


Enian puhelinmyyjiä pitäisi Saunalahden kouluttaa enemmän.



Kun puhelinmyyjän soitosta palvelu on vaihdettu mokkulasta Viihteeseen (Elisa), ei ensimmäisenä tule mieleen saada puhelu Enialta, jossa tyrkytetään 4G-mokkulaa. Kyseisessä taloudessa tietokone on pöytämallinen eikä ole tarvetta konetta liikuttaa, siispä ei tarvetta mokkulalle. Puhelimissa on ilmainen pakkodatanetti. Se riittää älypuhelimiin.



Mutta puhelinmyyjänne ei ymmärrä kun sanoo ei. Se jankuttaa ja jankuttaa osta vaikka tablet ja SIM-kortti. Vaikka sanoo, että on jo älypuhelin ja liittymä netillä Saunalahdelta, tabletille ei käyttöä, alkaa tämä veijari mainostamaan halvempaa 3G-liittymää. Puhelu kestää ja kestää eikä puhelinmyyjä ymmärrä selkeätä sanaa EI.



Parempi koulutus Enian puhelinmyyjille, siinäpä vasta idea!
Myyjille koulutus olla tekemättä lisämyyntiä... Hmmmm....
Parempi koulutus Enian puhelinmyyjille, siinäpä vasta idea!



Eiköhän ne Enialla paremmin tiedä, miten heillä toimitaan kolulutuksenkin suhteen.;)
Huonosti koulutetaan, kun pitää sanoa monta kertaa ettei tarvetta, ja silti tarjotaan. Eivät edes kerjäläiset niin sinnikkäästi rahaa pyytele.
Valitettavasti tuo kyllä tarkoittaa, että koulutus on mennyt perille.



Mutta sinulla on aina mahdollisuus sanoa kohteliaasti "kiitos mutta en tarvitse mitään, hyvää päivänjatkoa" ja katkaista puhelu. Jos Enian kaveri jää höpisemään myyntilorujaan yksinään, se on hänen asiansa. Eikä niille tarvitse selitellä mitään omista tarpeistaan tai tarvitsemattomuuksistaan.
Enian puhelinmyyjille parempi myyntikoulutus
Kannatan käyttäjille koulutusta, sen punasen napin käytöstä luurissa. Töissä saa päivät kuunnella,kun eräs operaattori pomittaa työkaveria ja jaarittelee. Avokonttorissa kun ollaan, niin rasittaa kuunnella,kun toinen epätoivosesti yrittää lopettaa, mut ei saa sitä sanotuks ja puhelua lopetetuksi.



 Pitää harjotella vaan : ei kiitos ja heippa.
Minäpä välitän nämä yleisfiilikset ja terveiset eteenpäin, palaute niin myyjiemme kuin muidenkin työntekijöidemme ja jälleenmyyjiemme toiminnasta on aina tervetullutta 🙂 Parhaiten palaute saadaan kohdistettua oikealle henkilölle, kun saamme tietoomme vähintään liittymänumeron, josta/johon on asioitu (tai myymälän, jossa asioitu) ja mahdollisimman tarkan ajankohdan. Näin pääsemme puheluiden osalta esimerkiksi kuuntelemaan puhelun uudelleen ja tilanne voidaan käydä tarkasti läpi kyseessä olevan myyjän kanssa.
Liittymäsopimusta tehdessä on liittymäkohtaisesti pakko hyväksyä tuo Saunalahden markkinointi. Toisin sanoen on täysin Saunalahden vika, jos Enian myyjä saa luurin korvaansa tms. Oma Saunalahdessa ei ole sellaista kohtaa, jossa voisin kertoa myyjälle, etten tarvitse nyt yhtään MITÄÄN.
Eipä ole mennyt perille moinen palaute. Sama meno jatkuu.



Jospa maksaisitte palkkaa työntekijöillenne, niin ei heidän tarvitsisi huijata asiakkaita ja tehdä myyntiä arveluttavin keinoin.