Moi
Uuden iPhone 6 julkaisun yhteydessä tuli jälleen kerran todettua ennakkotilausten aiheuttavan hermojen kiristelyä ja turhautuneita asiakkaita. On ollut surkuhupaisaa seurata tilanteen kehittymistä. Vastauksia ei saa toimitusaikoihin, asiakaspalveluista saa ristiriitaista tietoa ja lopulta tuntuu, että palstojenkin ylläpitäjät "jäätyvät".
Eniten asiakkaat tuntuvat tarvitsevan tietoa mahdollisesta toimitusajasta ja paikastaan jonossa.
Ehdotuksena tähän olisi mallikohtainen jonotusnumero. Lisäksi tarvitaan nettiin tieto mallikohtaisen jonon etenemisestä. Vaikka toimitusaikoihin ette voi vaikuttaa, vaan laitteita tulee valmistajan resurssien mukaan. Asiakaskokemus on varmasti parempi vaikka laitetta ei heti saisikaan, kunhan vaan saa seurata tilanteen kehittymistä.
Uskon että tieto ei tässä tapauksessa lisäisi hirveästi tuskaa.
Slash
//Muokattu kategoriat uusia vastaaviksi. -Norris
Jonotus numero uusiin suosittuihin lanseerauksiin.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Jonotusnumero pitäisi jollakin tavalla kryptata, jotta se ei paljasta edes asiakkaille myyntimääriä, mutta sen sijaan asiakkaalle voisi tarjota esim. oma saunalahden kautta tarkistaa oman asemansa jonossa paljastamatta koko totuutta.