Jonotus numero uusiin suosittuihin lanseerauksiin.


Moi



Uuden iPhone 6 julkaisun yhteydessä tuli jälleen kerran todettua ennakkotilausten aiheuttavan hermojen kiristelyä ja turhautuneita asiakkaita. On ollut surkuhupaisaa seurata tilanteen kehittymistä. Vastauksia ei saa toimitusaikoihin, asiakaspalveluista saa ristiriitaista tietoa ja lopulta tuntuu, että palstojenkin ylläpitäjät "jäätyvät".



Eniten asiakkaat tuntuvat tarvitsevan tietoa mahdollisesta toimitusajasta ja paikastaan jonossa.



Ehdotuksena tähän olisi mallikohtainen jonotusnumero. Lisäksi tarvitaan nettiin tieto mallikohtaisen jonon etenemisestä. Vaikka toimitusaikoihin ette voi vaikuttaa, vaan laitteita tulee valmistajan resurssien mukaan. Asiakaskokemus on varmasti parempi vaikka laitetta ei heti saisikaan, kunhan vaan saa seurata tilanteen kehittymistä.



Uskon että tieto ei tässä tapauksessa lisäisi hirveästi tuskaa.



Slash 



//Muokattu kategoriat uusia vastaaviksi. -Norris
Ei taida ainakaan ihan sellaisenaan olla toteutuskelpoinen koska samallahan kerrottaisiin kilpailijalle kuinka paljon puhelimia on (ennakko)myyty ja mikä on puhelimien saanti toimittajalta.



Jonotusnumero pitäisi jollakin tavalla kryptata, jotta se ei paljasta edes asiakkaille myyntimääriä, mutta sen sijaan asiakkaalle voisi tarjota esim. oma saunalahden kautta tarkistaa oman asemansa jonossa paljastamatta koko totuutta.
Jonotus numero uusiin suosittuihin lanseerauksiin.
Ennakkovarauksista on tässä vuosien varrella opittu paljon ja prosessi kehittyy jatkuvasti. Ihan tuossa laajuudessa emme välttämättä voi informaatiota tarjota mutta uusia keinoja jonotuskan helpottamiseksi pohditaan jatkuvasti.
Ennakkovarauksista on tässä vuosien varrella opittu paljon ja prosessi kehittyy jatkuvasti. Ihan tuossa laajuudessa emme välttämättä voi informaatiota tarjota mutta uusia keinoja jonotuskan helpottamiseksi pohditaan jatkuvasti.